
EaglePoland
Pasjonat-
Postów
35 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O EaglePoland

Informacje
-
Imię
Mariusz
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
795 wyświetleń profilu
-
Zawieszenie przetrwało 5 lat. Auto obecnie ma 430tys i dopiero pojawiły się pierwsze luzy na bananie. Co myślicie o trwałości RTS'a, jak ma się to do reszty firm?
-
Cześć, poszukuje wskazówek na temat następującego problemu (A4 B6 Avant). Problem dotyczy oświetlenia bagażnika (niezależnie od ustawienia przełącznika) i klapy bagażnika. Oświetlenie nie gaśnie. Otwieram auto z centralnego i bagażnik (oświetlenie +klapa) świeci. Otwieram bagażnik - oświetlenie swieci. Informacja na Fis poprawnie wskazuje otwarcie / zamknięcie bagażnika. Gdzie szukać przyczyny? Sciąganie tapicerki bagażnika i walka z mikrostykiem czy szukać gdzie indziej?
-
Wiem że temat odgrzewany ale właśnie zacząłem się brać za tego moda z elwire Z tyłu bezproblemowo (korba) na słupku było napięcie więc poszło. Z przodu zasilanie wziąłem z oświetlenia przycisku szyb. Pod wpiętą listwą led 7V, bez wpiętej listwy 12V. Listwa świeci wyraźnie słabiej. Co może być przyczyną?
-
Nie polecam. Bardzo szybko się ścierają. Rozpoczynam z nimi drugi sezon letni i podejrzewam, że będzie to już ostatni dla nich...
-
Ubywa płynu chłodniczego w Audi A4 B6/B7
EaglePoland odpowiedział(a) na pilchus temat w Audi A4 B6/B7
Ciąg dalszy przygód z płynem chłodniczym: Przez ostatni czas (w sumie przez całą zimę) jeździłem do 2,2k obrotów. Płyn w zbiorniczku utrzymywał się na poziomie około 0,4cm poniżej wskazania MIN. Przez kilka ostatnich dni zacząłem jeździć "bardziej agresywnie", zmiana biegów przy 3-4k obrotów (po rozgrzaniu do 90st). Dzisiaj po trasie podjeżdżam pod sklep (studzę turbine, gaszę silnik, temp 90st), z ciekawości otwieram maskę aby sprawdzić ile jest płynu (w końcu już dawno nie wyskoczył komunikat o niskim poziomie). Płynu praktycznie w zbiorniczku nie ma (ale komunikat się nie świeci). Jadę do domu (jeszcze 30km). Biegi do około 4k obrotów. Dojeżdżam, gaszę, sprawdzam. Poziom płynu jak zawsze (przy wskazaniu MIN). Ktoś ma pomysł o co chodzi? Węże od chłodnicy góra/dół miękkie. Po trasie przy załączonym/zgaszonym silniku . Na zimnym silniku również ? -
Ubywa płynu chłodniczego w Audi A4 B6/B7
EaglePoland odpowiedział(a) na pilchus temat w Audi A4 B6/B7
Ciąg dalszy problemów z ubytkiem płynu chłodniczego. Zrobiony test na CO2 - wynik negatywny. Ale wyszło niesprawne visko (dzisiaj wymiana). Czy jest możliwość aby przy niesprawnym wentylatorze płyn się gotował i "znikał"? Dodam, że ciśnienie w układzie jest tak duże, że ostatnio rozerwało wąż powrotny z nagrzewnicy. Może zapchana nagrzewnica i zrobić płukanie układu? Do tej pory zostało zaobserwowane: - Oleju w płynie nie ma, poziom oleju w normie - Chłodzenie i ogrzewanie działa elegancko - Temperatura zawsze na 90st. - Brak błędów - Króciec z tyłu wymieniony, czujniki temperatury wymienione na nowe z ASO. Wszystkie węże sprawdzone czy nie widać różowego osadu - Zestaw rozrządu wymieniony około 30tys km (rolki, pasek, pompa itd) - Żadnych najmniejszych wycieków z układu. Zarówno przy obrotach jałowych jak i "gazowaniu" - Chłodnica ciepła (gorąca), wszystkie węże twarde i gorące - Termostat sprawny EDIT: Po wymianie visko dalej bez zmian... -
Ubywa płynu chłodniczego w Audi A4 B6/B7
EaglePoland odpowiedział(a) na pilchus temat w Audi A4 B6/B7
Audi A4 B6 1.9 TDI AWX i problem ubywającego płynu. Na każde 300km spokojnej jazdy (do max 90-100 bez specjalnego przyspieszania, obr do max 2tys.) trzeba dolać pełny zbiorniczek. Przy dynamicznej jeździe (wysokie obroty i gwałtowne ruszanie) to pełny zbiorniczek idzie już po 150km. Co zostało zaobserwowane? - oleju nie zauważyłem w płynie chłodniczym, Oleju nie ubywa, Nie kopci - Nagrzewa się jak zawsze do 90st. - Nagrzewnica działa normalnie - Brak błędów - Węże twarde - Po odkręceniu korka na rozgrzanym silniku, poziom się podnosi o około 0.5cm ale przy tym płyn ma olbrzymie ciśnienie - Króciec z tyłu + czujnik został wymieniony - Na rozgrzanym silniku, wychodząc z auta przy przednim kole (od strony kierowcy) wyczuwalny jest charakterystyczny mocny zapach (coś jak guma(?)). Podobnie jak otworzy się maskę to też po tej stronie wyczuwalny jest ten sam zapach - pompa wody, rolki, rozrząd i pasek wielorowkowy wymieniony około 30 tys. km temu Auto było już u kilku ludzi i nigdzie nikt nie dopatrzył się wycieków i różowego osadu. Macie jakieś pomysły co sprawdzić, czemu konkretnie się przyjrzeć? -
Zdecydowałem się na nowe opony Uniroyal RainExpert 3. Po przejechaniu około 600km wrażenia pozytywne, chociaż nie było jeszcze sytuacji w których opona mogłaby się jeszcze w pełni sprawdzić. Na minus - opony naprawdę głośne EDIT: Już po przejechaniu 600km hałas opon - standardowy (chociaż to moje subiektywne odczucie?!). Hamowanie w deszczu rewelacja!
-
Krótki raporcik z opon zimowych, na sezon zimowy założyłem nowe Nokiany WR D4 po pełnym sezonie z przodu ubyło 1,5mm z tyłu 1mm. Koła przejechały około 25 000km (70% trasa. 30% miasto). W porównaniu do wcześniejszej Savylub wcześniejszej Dębicy opony wypadły zdecydowanie najlepiej. Potrafiły pokazać klasę przy nagłym hamowaniu wiele razy przy trudnych warunkach
-
Co sądzicie o takim połączeniu: 205/60/r15 czy lepiej zostać przy klasyku 195/65/r15 na lato?
-
Też zastanawiam się nad tymi oponami a Zeetexem ZT1000 lub Apollo ALAC 4G (też podobno dobre w tej cenie). Jak jest z zużyciem bieżnika w tych oponach?
-
Panowie, proszę o potwierdzenie. Na sezon letni chce zakupić opony i felgi o rozmiarach: Opona: 205/55/R16. Felga: 16", 7J ET42 otw. cent 57,1, 5x112 (wg ETKI). Będzie to współgrało czy może felgę o szerokości 6,5 dobrać?
-
[B6 AVF] Gdzie jest czujnik temperatury cieczy chłodzącej ?
EaglePoland odpowiedział(a) na boberek temat w 1.9TDI
Silnik AWX, W sumie już sam zgłupiałem i szukam potwierdzenia. Gdzie jest czujnik G62/G2 (059 919 501 A)? Według Etki to: Więc zdjęcie poniżej przedstawia czujnik G83 nr 06A 919 501A (kółko zielone)??? zdjęcie robione "od strony pasażera": A swoją drogą czy różowy osad (kółko czerwone)na króćcu głowicy układu chłodzenia (nr 038121144A) oznacza tyle, że nadaje się do wymiany? Dodam, że używam różowego płynu G12 i ostatnio zaobserwowałem wyciek. Pozdrawiam! EDIT: Czujnik na zdjęciu to G62/G2 ponieważ wychodzą od niego 4 przewody. Dodatkowo znalazłem w ETCE schemat układu chłodniczego. Pod "2" będzie czujnik G83, Potwierdzacie? Ja mam w jego miejscu zaślepke -
[1.9 TDI PD] Jak sprawdzić działanie czujnika temp. cieczy chlodzącej G2/G62
EaglePoland odpowiedział(a) na adik1983 temat w 1.9TDI
Dzięki! -
Panowie, problem następujący. Jak jadę autostradą przez dłuższy czas około 150-160 km/h to od czasu do czasu pokazuje się ikonka akumulatora na desce... dosłownie na milisekunde. Problem nie istnieje jeżeli jadę w prędkościach dochodzących do 120-130 lub po mieście. Dzisiaj sprawdzałem (przez komputer) to ładowanie bez obciążenia to około 14,4. Przy obciążonym alternatorze do 90% ładowanie schodzi do 13.6. Alternator obciążony w 100% to już wartość 13.4. Jaki z tego wniosek? Początek końca alternatora?