Skocz do zawartości

EaglePoland

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O EaglePoland

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

795 wyświetleń profilu
  1. Zawieszenie przetrwało 5 lat. Auto obecnie ma 430tys i dopiero pojawiły się pierwsze luzy na bananie. Co myślicie o trwałości RTS'a, jak ma się to do reszty firm?
  2. Cześć, poszukuje wskazówek na temat następującego problemu (A4 B6 Avant). Problem dotyczy oświetlenia bagażnika (niezależnie od ustawienia przełącznika) i klapy bagażnika. Oświetlenie nie gaśnie. Otwieram auto z centralnego i bagażnik (oświetlenie +klapa) świeci. Otwieram bagażnik - oświetlenie swieci. Informacja na Fis poprawnie wskazuje otwarcie / zamknięcie bagażnika. Gdzie szukać przyczyny? Sciąganie tapicerki bagażnika i walka z mikrostykiem czy szukać gdzie indziej?
  3. EaglePoland

    Listwy Dekory LED

    Wiem że temat odgrzewany ale właśnie zacząłem się brać za tego moda z elwire Z tyłu bezproblemowo (korba) na słupku było napięcie więc poszło. Z przodu zasilanie wziąłem z oświetlenia przycisku szyb. Pod wpiętą listwą led 7V, bez wpiętej listwy 12V. Listwa świeci wyraźnie słabiej. Co może być przyczyną?
  4. EaglePoland

    Polecane opony letnie

    Nie polecam. Bardzo szybko się ścierają. Rozpoczynam z nimi drugi sezon letni i podejrzewam, że będzie to już ostatni dla nich...
  5. Ciąg dalszy przygód z płynem chłodniczym: Przez ostatni czas (w sumie przez całą zimę) jeździłem do 2,2k obrotów. Płyn w zbiorniczku utrzymywał się na poziomie około 0,4cm poniżej wskazania MIN. Przez kilka ostatnich dni zacząłem jeździć "bardziej agresywnie", zmiana biegów przy 3-4k obrotów (po rozgrzaniu do 90st). Dzisiaj po trasie podjeżdżam pod sklep (studzę turbine, gaszę silnik, temp 90st), z ciekawości otwieram maskę aby sprawdzić ile jest płynu (w końcu już dawno nie wyskoczył komunikat o niskim poziomie). Płynu praktycznie w zbiorniczku nie ma (ale komunikat się nie świeci). Jadę do domu (jeszcze 30km). Biegi do około 4k obrotów. Dojeżdżam, gaszę, sprawdzam. Poziom płynu jak zawsze (przy wskazaniu MIN). Ktoś ma pomysł o co chodzi? Węże od chłodnicy góra/dół miękkie. Po trasie przy załączonym/zgaszonym silniku . Na zimnym silniku również ?
  6. Ciąg dalszy problemów z ubytkiem płynu chłodniczego. Zrobiony test na CO2 - wynik negatywny. Ale wyszło niesprawne visko (dzisiaj wymiana). Czy jest możliwość aby przy niesprawnym wentylatorze płyn się gotował i "znikał"? Dodam, że ciśnienie w układzie jest tak duże, że ostatnio rozerwało wąż powrotny z nagrzewnicy. Może zapchana nagrzewnica i zrobić płukanie układu? Do tej pory zostało zaobserwowane: - Oleju w płynie nie ma, poziom oleju w normie - Chłodzenie i ogrzewanie działa elegancko - Temperatura zawsze na 90st. - Brak błędów - Króciec z tyłu wymieniony, czujniki temperatury wymienione na nowe z ASO. Wszystkie węże sprawdzone czy nie widać różowego osadu - Zestaw rozrządu wymieniony około 30tys km (rolki, pasek, pompa itd) - Żadnych najmniejszych wycieków z układu. Zarówno przy obrotach jałowych jak i "gazowaniu" - Chłodnica ciepła (gorąca), wszystkie węże twarde i gorące - Termostat sprawny EDIT: Po wymianie visko dalej bez zmian...
  7. Audi A4 B6 1.9 TDI AWX i problem ubywającego płynu. Na każde 300km spokojnej jazdy (do max 90-100 bez specjalnego przyspieszania, obr do max 2tys.) trzeba dolać pełny zbiorniczek. Przy dynamicznej jeździe (wysokie obroty i gwałtowne ruszanie) to pełny zbiorniczek idzie już po 150km. Co zostało zaobserwowane? - oleju nie zauważyłem w płynie chłodniczym, Oleju nie ubywa, Nie kopci - Nagrzewa się jak zawsze do 90st. - Nagrzewnica działa normalnie - Brak błędów - Węże twarde - Po odkręceniu korka na rozgrzanym silniku, poziom się podnosi o około 0.5cm ale przy tym płyn ma olbrzymie ciśnienie - Króciec z tyłu + czujnik został wymieniony - Na rozgrzanym silniku, wychodząc z auta przy przednim kole (od strony kierowcy) wyczuwalny jest charakterystyczny mocny zapach (coś jak guma(?)). Podobnie jak otworzy się maskę to też po tej stronie wyczuwalny jest ten sam zapach - pompa wody, rolki, rozrząd i pasek wielorowkowy wymieniony około 30 tys. km temu Auto było już u kilku ludzi i nigdzie nikt nie dopatrzył się wycieków i różowego osadu. Macie jakieś pomysły co sprawdzić, czemu konkretnie się przyjrzeć?
  8. EaglePoland

    Polecane opony letnie

    Zdecydowałem się na nowe opony Uniroyal RainExpert 3. Po przejechaniu około 600km wrażenia pozytywne, chociaż nie było jeszcze sytuacji w których opona mogłaby się jeszcze w pełni sprawdzić. Na minus - opony naprawdę głośne EDIT: Już po przejechaniu 600km hałas opon - standardowy (chociaż to moje subiektywne odczucie?!). Hamowanie w deszczu rewelacja!
  9. EaglePoland

    Polecane opony zimowe

    Krótki raporcik z opon zimowych, na sezon zimowy założyłem nowe Nokiany WR D4 po pełnym sezonie z przodu ubyło 1,5mm z tyłu 1mm. Koła przejechały około 25 000km (70% trasa. 30% miasto). W porównaniu do wcześniejszej Savylub wcześniejszej Dębicy opony wypadły zdecydowanie najlepiej. Potrafiły pokazać klasę przy nagłym hamowaniu wiele razy przy trudnych warunkach
  10. EaglePoland

    Polecane opony letnie

    Co sądzicie o takim połączeniu: 205/60/r15 czy lepiej zostać przy klasyku 195/65/r15 na lato?
  11. EaglePoland

    Polecane opony letnie

    Też zastanawiam się nad tymi oponami a Zeetexem ZT1000 lub Apollo ALAC 4G (też podobno dobre w tej cenie). Jak jest z zużyciem bieżnika w tych oponach?
  12. EaglePoland

    Jakie felgi do a4 b6?

    Panowie, proszę o potwierdzenie. Na sezon letni chce zakupić opony i felgi o rozmiarach: Opona: 205/55/R16. Felga: 16", 7J ET42 otw. cent 57,1, 5x112 (wg ETKI). Będzie to współgrało czy może felgę o szerokości 6,5 dobrać?
  13. Silnik AWX, W sumie już sam zgłupiałem i szukam potwierdzenia. Gdzie jest czujnik G62/G2 (059 919 501 A)? Według Etki to: Więc zdjęcie poniżej przedstawia czujnik G83 nr 06A 919 501A (kółko zielone)??? zdjęcie robione "od strony pasażera": A swoją drogą czy różowy osad (kółko czerwone)na króćcu głowicy układu chłodzenia (nr 038121144A) oznacza tyle, że nadaje się do wymiany? Dodam, że używam różowego płynu G12 i ostatnio zaobserwowałem wyciek. Pozdrawiam! EDIT: Czujnik na zdjęciu to G62/G2 ponieważ wychodzą od niego 4 przewody. Dodatkowo znalazłem w ETCE schemat układu chłodniczego. Pod "2" będzie czujnik G83, Potwierdzacie? Ja mam w jego miejscu zaślepke
  14. Panowie, problem następujący. Jak jadę autostradą przez dłuższy czas około 150-160 km/h to od czasu do czasu pokazuje się ikonka akumulatora na desce... dosłownie na milisekunde. Problem nie istnieje jeżeli jadę w prędkościach dochodzących do 120-130 lub po mieście. Dzisiaj sprawdzałem (przez komputer) to ładowanie bez obciążenia to około 14,4. Przy obciążonym alternatorze do 90% ładowanie schodzi do 13.6. Alternator obciążony w 100% to już wartość 13.4. Jaki z tego wniosek? Początek końca alternatora?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...