-
Postów
55 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Możesz kombinować z chemią, olejami i nic to nie da. Te samochody maja wadliwe trzyczęściowe pierścienie. Przerabiałem ten temat, pobór 1,2 l na 1000km. Zrobiłem remont, wymieniłem pierścienie na dwuczęściowe. Remont zakończony sukcesem, przejechałem tym samochodem jeszcze 20 000km i go sprzedałem, oleju nie pobierał.
-
A4 b7 sedan pod podłoga od strony kierowcy.
-
Też miałem problem z checkiem związanym z niska sprawnością katalizatora. Przyczyną tego błedu był spalany olej. Po remoncie silnika problem znikł. Samochód nie spala oleju i błędu nie ma.
-
Mam założone Beru, polecam Ci jednak do tego zestawu świece irydowe Bosch 0 242 240 653. Też miałem problemy z przebiciami gdy jeździłem na zwyklych świecach Denso. Z denso jest taki problem, że przy jeździe na gazie powinny być wymieniane przy 12-15tkm. Na irydowych zrobiłem już 30kkm. Będę je wymieniał przy 40kkm.
-
Nawiązując do tematu to z 0,2 litra na 1tyś. km zrobił mi się litr. Właśnie jestem po regeneracji głowicy ( szlif gniazd zaworowych z powodu małych wżerów, wymienione uszczelniacze) oraz po wymianie trzyczęściowych pierścieni na dwuczęściowe Mahle 03077N0. Właśnie moja teoria na temat odmy upadła. Moim zdaniem za przyczynę poboru odpowiadają wyłącznie pierścienie. W tej chwili po przejechaniu tysiaka nie zauważam na bagnecie czegoś niepokojącego.
-
Cewka i kable BERU, świece irydowe BOSCH 0 242 240 653
-
Dzięki, jeszcze może umisciłbyś kilka fotek z komory silnika. Interesuje mnie jak wykonałeś przeróbkę.
-
towek obserwuje zawartość Nie działa oświetlenie wnętrza w Audi A4 B6 i Problemy z odpalaniem 1.6 gaz
-
Miałem podobnie, gazownik rozwiązał problem.
-
Miałem podobne problemy z oświetleniem itp. przyczyna okazała się skrzynka bezpiecznikowa. Same bezpieczniki były ok ale musiałem zastosować na ich końcówkach cienkie blaszki niklowe aby były grubsze i taki zabieg wyeliminował problem.
-
Mógłbyś podesłać linki do gniazda cewki zapłonowej, widziałem że wtyczki są dostępne, gorzej z gniazdem. Też mam zamiar zmienić umiejscowienie cewki zapłonowej. I jeszcze jedno, z tego co zauważyłem to cewki padają przez przebicia a winne sytuacji są świece. Szczególnie na gazie, tak jak u mnie powinny być wymieniane co 10 000km (jeździłem na denso K20TT). Teraz zastosowałem świece irydowe Bosch 0 242 240 653 i mam bez problemu przejechane na kablach 50 000 (właśnie planuję wymianę) natomiast na świecach 20 000.
-
Możesz podać wersje modułu komfortu jaki posiadasz?. Nie działa mi oświetlenie kabiny, schowka i bagażnika i robię przymiarki do wymiany przekaźnika. Jednak zauważyłem, że w temacie,, Niedziałające wszystkie szyby, problem z modułem komfortu" przekaźnik umiejscowiony właśnie w tym miejscu był wymieniany i tak radzono sobie z problemem szyb. Moduł jaki był przedstawiony na zdjęciu posiadał 4 owe przekaźniki. Mój moduł posiada dwa , natomiast w samochodzie posiadam elektryczne szyby również z tyłu.
-
Moim zdaniem nie ma już znaczenia, jak bierze brać będzie. Po 70tyś., które zrobiłem na oleju Motull x-clean 5w40 z ok. 200ml na 1000 km znika mi w tej chwili jakieś 450(6 wymian oleju od zakupu). Trochę zaczął się pocić w miejscu łączenia dolnej głowicy z elementem trzymającym wałek rozrządu , ale czy to te dodatkowe 250, raczej nie. Teraz zakupiłem dwie bańki oleju Total Quartz Ineo 5w30, które czekają na wymianę, cena podobna, ponoć Low SAPS i kontrowersyjne 30. Czy będzie go więcej znikać, czas pokaże.
-
1 Jak zamarznie, wyrzuci olej. 2. Nie myślałem o inżynierach audi, ale skoro poruszasz ten temat, to myślę, że bardzo dobrze znają się na rzeczy. Wszystkie ich modernizację szły w bardzo dobrym kierunku – nie były epokowe, roboczogodziny rosły.
-
Wszystko jest do czasu, w przypadku wypadku, ubezpieczyciel na pewno dopełni wszelkich starań aby nie wypłacić odszkodowania w przypadku AC bądź będzie mógł zażądać od sprawcy szkody zwrotu odszkodowania tzw. roszczenie zwrotne (regres). Moim zdaniem nie warto ryzykować.
-
W wielu przypadkach przez wadliwe pierścienie zgadza się, możliwe też, że przez zużyte uszczelniacze zaworów. Może to właśnie jest główną przyczyną, że olej w jakiejś części wtłaczany jest do dolotu, a nie wpada z powrotem do silnika. Wiele osób po kapitalnym remoncie silnika twierdzi, że nie ma problemu poborem, a to wyklucza odmę. Osobiście 200ml na 1000km nie jest dla powodem do myślenia o naprawie pierścieni i zaworów.