-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
4O Maciek.Z

Informacje
-
Imię
Maciej
-
Miasto
Gdańsk
Auto
-
Model
Ford
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2015
-
Silnik
2.0 T
-
Kod silnika
1T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
1165 wyświetleń profilu
-
Maciek.Z zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Maciek.Z skomentował(a) Hugo wpis na blogu w Darmowy dekoder VIN Audi
WAUF8AFC9HN100488 -
A4 Allroad B8 Lift IBIS WHITE, 2.0TFSI POWER, ZF8HP, QUATTRO !!!
Maciek.Z odpowiedział(a) na wampir temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Gratulacje sprzedanego auta -
Soft do aktualizacji, tu znajdziesz wszelkie informacje miłego czytania MMI 3G+/3GP navigation 6.24.2 and firmware updates - currently 2017 | Audi A5 Forum & Audi S5 Forum WWW.A5OC.COM MMI 3G+/3GP navigation 6.28.2 and firmware updates - currently 2019 Links to the latest versions of firmware and map update (with activator) Map & activator (activator works for 2018/2019 maps)...
-
O ile mnie pamięć nie myli, to do parametryzacji BCM2 w B9 VCDS się nie nadaje. Potrzebujesz VCP, no chyba że coś się zmieniło w tym temacie przez ostatni rok.
-
Zakodowanie lamp to 10 minut roboty, dołożenie kabli w klapę i przełożenie pinów w kostkach to 30 minut. Przeróbka samych lamp to trochę bardziej skomplikowane zajęcie, ale polecam Artura z Car-Kom, zrobił już dla mnie kilkadziesiąt sztuk i paru znajomym poprawiał lampy po innych "specach", w razie czego jest w stanie ci to ogarnąć od A do Z. W razie czego daj znać na priva dam ci dokładny namiar.
-
-
Szkoda zagraniczna
Maciek.Z odpowiedział(a) na wolszakp temat w Ubezpieczenia, odszkodowania, kolizje, wypadki
Znajdź sobie adwokata od szkód komunikacyjnych w Niemczech, i likwiduj szkodę bezpośrednio w DE, dostaniesz zdecydowanie większe pieniądze. Mały przykład z ostatnich kilku miesięcy to uszkodzona na autostradzie w DE laweta, uszkodzeń dużo nie było, uszkodzony bok, wygięta blokada od najazdów, plus kilka innych pierdół, wycena rzeczoznawcy w PL w zakresie 3000 do 4000 złotych, szkoda zlikwidowana w DE, co prawda chwilę to trwało, ale jak się kolega ostatnio chwalił po naprawie zostało mu około 6000 czy 7000 zł. -
Według twojego VIN-u masz zwykłą A4 a nie A4L produkowaną w Chinach ?, reszta się zgadza tyle że masz 221KM a nie 211KM. Silnik bez wsparcia dla multifuel (E85), więc zapewnie CAED z plastikowym kolektorem (miałem A6 z tym silnikiem) bez dodatkowego wtrysku paliwa. A już myślałem, że jakiś chińczyk do USA chińskie A4L sobie przywiózł ?. A skrzynia to multitronic
-
Przy krótkich odcinkach w korkach takie spalanie nie jest niczym specjalnie dziwnym. Średnie spalanie podczas jazdy głównie po mieście, troche korków trochę normalnej jazdy powinno oscylować w przedziale 12-13 litrów, ale dużo zależy od stylu jazdy i intensywności ruchu bo może być i 15l/100. Mi zimą 2.0 TFSI quattro w korku potrafił zrobić spalanie na poziomie 30 litrów, ale auto więcej stało niż jechało. Na marginesie chinska L-ka jest 5 cm dłuższa i ma 6 cm większy rozstaw osi, szerokość jest taka sama, skoro masz multitronica to masz 35TFSI czyli 180KM, chińska A4 miała 211KM tylko w połączeniu z quattro i 7 biegowym S-tronic.
-
Dziura do zaspawania, plus szpachlowanie i malowanie więc parę stówek zostawisz, ale to zależy od rejonu kraju i lakiernika. Jak będziesz chciał cieniować błotniki, żeby różnicy w odcieniu nie było to jeszcze dolicz kilka stów. Osobiście bym to zaspawał i pomalował lewą stronę z przejściem w błotnik i tyle. Podjedź do lakiernika niech ci to wyceni.
-
Zbieg okoliczności, zrób skan bedzie wiadomo co go boli
-
Ściągnij osłonę i sprawdz rurki idące do odmy, może któraś pękła, schemat ci do tego nie potrzebny. Ogólnie mogą to być klapy w kolektorze, przepustnica, i masa innych rzeczy. Sprawdź rurki biegnące do odmy, jeżeli to nie pomoże, szukaj fachowca od Audi w okolicy, nikt ci tego przez internet nie naprawi, a wymieniać teraz części licząc, że się uda to głupota. Sprawdź rurki i montaż odmy, jezeli to nie tutaj to szukaj fachowca, bo sam sobie nie poradzisz. Sprawdź jeszcze czy odma ma uszczelkę od spodu, raz mi się zdarzyło dostać w ASO nową bez uszczelki.
-
Sprawdz wszystkie przewody od odpowietrzania czy któryś nie pękł, sprawdź montaż nowej odmy. Gdzieś ci ciągnie lewe powietrze.
-
Wyciek powietrza w układzie dolotowym na dzień dobry, sprawdz dokładnie montaż odmy i wszystkich rurek, odma nowa z ASO? Cała reszta błędów czyli zbyt uboga mieszanka, za niskie obroty biegu jałowego i wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach lecą od problemów ze szczelnością dolotu.
-
A4 Allroad B8 Lift IBIS WHITE, 2.0TFSI POWER, ZF8HP, QUATTRO !!!
Maciek.Z odpowiedział(a) na wampir temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Fakt sypie głowę popiołem, jedziesz nie pisz ?, co nie zmienia faktu że to Dev wprowadził temat Turka do dyskusji, kwestia Tiguana wyszła później, a kolega Marcin pociągnął temat Turka.