
KierowcaTadek
Pasjonat-
Postów
73 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O KierowcaTadek

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
POLAND
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
843 wyświetleń profilu
-
1.9 TDI-PD AVB Czytałem wiele razy, że układ podciśnienia po zgaszeniu silnika jeszcze przez jakiś czas utrzymuje to podciśnienie w sobie. U mnie tego nie ma. Gaszę auto i za chwule wakuometr pokazuje 0. Sprawdziłem, że to wychodzi przez króciec ATM zaworka N75. Mam coś nie tak? Pytam bo mam nieregularne problemy z hamowaniem. Wspomaganie jest jakby osłabione i pedał trzeba mocniej deptać, schodzi twardo, a auto nie hamuje na 100%. Dzieje się to losowo. Zastanawiam się czy to właśnie nie jest powiązane jedno z drugim. Pompa Bosch nowa, robi -0.9 bara w moment, serwo nowe. Może ten N75 mi wypuszcza co jakiś czas to podciśnienie i dlatego mam czasem gorsze hamowanie?
-
[1.9 TDI PD] Schemat połączeń węży podciśnienia
KierowcaTadek odpowiedział(a) na Musashi temat w 1.9TDI
Witam, a ja mam pytanie czy czarno biały zaworek zwrotny może być przy pompie i z niego wychodzi czwórnik, który zasila N75, N239 i zbiornik podciśnienia, czy jednak musi być tak, jak na schematach wyżej, że N75 jest podłączony prosto pod pompę, a reszta obwodu przez ten zaworek. Silnik AVB Tak bym podłączył -
Bixenon A4 B6 - Adaptery, Montaż Hella Evox-R 2.0, B8 FL, Hella 3R... Bi-Led !
KierowcaTadek odpowiedział(a) na kamil-vag temat w Audi A4 B6
A co lepsze to mi tu pokazuje jakby dostawa była z Polski "Ships From: Poland" Może chodzi o to, że mają tu odział / magazyn i to z niego liczy się dostawa? Chyba, że faktycznie mają to tu na miejscu. Dziś kupiłem (09.02) i mam "Szacowany Czas Dostawy:2-5 Dni" Od chińczyka chyba tak szybko by tu nie dotarło? Chyba, że działają bardzo prężnie czyli jutro w samolot i zaraz będzie w PL. -
Bixenon A4 B6 - Adaptery, Montaż Hella Evox-R 2.0, B8 FL, Hella 3R... Bi-Led !
KierowcaTadek odpowiedział(a) na kamil-vag temat w Audi A4 B6
No i kupione. Dzięki! Jeszcze zadziałał kod rabatowy na 29zł. Do tego wysyłka w cenie. W Polsce płaci się po 400zł z dostawą, a tu kupiłem za 268zł. -
Bixenon A4 B6 - Adaptery, Montaż Hella Evox-R 2.0, B8 FL, Hella 3R... Bi-Led !
KierowcaTadek odpowiedział(a) na kamil-vag temat w Audi A4 B6
A to ciekawe info. Wiedziałem, że coś tu musi być nie tak. W opisach teksty o genialnych projektorach z Lancera, a żaden ze sklepów nie przyznawał się, ze to chinole. Masz sprawdzone źródło do kupna tych soczewek? Chcę takie nabyć, ale sam nie wiem czy to wszystko jest z jednego źródła i jednakowej jakości. -
Bixenon A4 B6 - Adaptery, Montaż Hella Evox-R 2.0, B8 FL, Hella 3R... Bi-Led !
KierowcaTadek odpowiedział(a) na kamil-vag temat w Audi A4 B6
A te Evoxy to skąd bierzecie? Są jakieś źródła do oryginalnych evoxów czy to wszystko co u nasz sprzedają to jest podróba z aliexpres? -
Pompowtryski PD - Demontaż, Wymiana, Ustawienie
KierowcaTadek odpowiedział(a) na sirlesek temat w 1.9TDI
W tym PDFie jest jak byk napisane, że trzeba wymienić 8 śrub 038 103 714A a w relacji o tym ani słowa. Dlaczego tak? -
A mógłbyś podpowiedzieć co może być źle złożone? Zrobiłem 5000km . Nic się nie rozruszało.
-
Dziś skończyłem zabawę tą śrubą od regulacji. Nic nie pomogło niestety, sprawdzałem od skrajnej do skrajnej pozycji. Możesz powiedzieć jak może być zawiecha źle poskładana? Czy może chodziło Ci, że mocno poskręcana?
-
Ale u mnie wszystko było świetnie przed zmianą wahaczy i drążków, a po tym jest lipa.
-
Ale mechanik, który to robił, składał takich mnóstwo. Da się tak złożyć zawiechę, że kierownica będzie ciężko chodziła? Zbieżność zrobiona, geometria ustawiana na Hunterze 3D, na szarpakach wszystko lux. Co tam może być źle złożone? Mechanik mówi, że skręcał na opuszczonym aucie oczywiście. Zawiecha to SKV. Przed robotą było lux, więc magiel, wspomaganie i reszta nie są winne i tak mi przyszło do głowy, żeby spróbować z tą śrubą od kasowania luzu choć pewnie tylko sobie kłopotu tym narobie jak zacznę kręcić. Były też zmieniane końcówki drążków kierowniczych i chyba któryś z drążków ale z tego co wiem to na Hunterze 3D mi drążki / końcówki regulowali dokładnie.
-
Tak myślałem, ale zrobiłem na oko coś między 2000 a 3000 km i nadal są opory. Kierownica wraca ale nie tak jak kiedyś. Tak samo trzeba przyłożyć większą siłę do skrętu co jest niekomfortowe. Kierownica działała lux przed zmianą wahaczy.
-
Dlatego pytam. Mam spory problem z oporami na kierownicy po zmianie wahaczy i chcę sprawdzić czy coś ugram tą śrubą bo nic innego nie pomaga.
-
Jakie jest pole manewru tej śruby? Czy mogę bezpiecznie wykonać obrót 360 stopni JEŚLI zajdzie taka potrzeba czy należy ją ruszać przykładowo w zakresie tylko 45 stopni? Są jakieś ograniczenia, że wypadnie, zluzuje się na amen albo cokolwiek w tym stylu? Coś trzeba wiedzieć przez zabawą w regulację?
-
Witam. 1.9 TDi-PD AVB 2000r z wstawionym turbo, kolektorem i MAP sensorem z AWX. Jakiś lekki, bezdymny, bezpieczny soft. Okolice Szczytno / Olsztyn / Przasnysz / Ostrołęka? Ktoś poleca jakiegoś pasjonata 1.9 TDI? EDIT: mogą być okolice między Warszawą, a Warmińsko mazurskim. Narazie Rogal i WWE TUNING wyhaczyłem.