Skocz do zawartości

bartez90

Pasjonat
  • Postów

    739
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

73

1 obserwujący

O bartez90

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Polecam od razu dolać miodu, pierścienie ładnie się zakleją i nie powinny puszczać.
  2. Wiesz, w 350z różnie bywa z trzymaniem mocy, natomiast auto fajne i lekkie. Dźwięk zdecydowanie na plus, a jak zrobisz pełen przelot to już w ogóle super. Dobry wybór co to autka.
  3. 350z pod względem prowadzenia super sprawa, będziesz miał świetną zabawę w tym aucie ale po 1.8t kopa momentu nie oczekuj z uwagi na n/a. Podstawowego VQ35DE kupujesz czy na HR polujesz?
  4. Wszystko działa dobrze. To, że u mechanika jedzie lepiej może wynikać z wagi auta bo avant jest cięższy od sedana, a do tego lpg też swoje waży.
  5. Ja również proszę o rozkodowanie Vinu o ile można z innej marki niż audi W0L0SDL08E6010872
  6. Nic by więcej nie wyszło. Akurat u Karola na fb pojawił się 1.8t mający 320 km na seryjnym wydechu z dp. Tak wiem, zaraz powiesz, że na pełnym przelocie 3 cale wyjdzie 330 km, ale przy 240 km autora wydech nie jest i nie może być żadnym ograniczeniem.
  7. Przecież to jakaś kupa totalna. Najbardziej mnie zastanawia w jaki sposób seryjny silnik miałby mieć odcinke przy 7500 rpm (co wynika z pierwszego wykresu). Coś tam jest nie tak. Ja proponuję Ci napisać do Galetto - Soft mod performance. Niech spróbuje Ci to zdalnie ogarnąć. Będziesz wiedział wtedy na 100% czy soft spartolony czy turbo kibel. Jak on nie da rady to turbo szrot...
  8. Żadne, bo on przecież nie daje gwarancji... A jaki reprezentuje sobą poziom to pokazał w temacie u kolegi @HOLMATRO Może on coś podpowie bo już miał doświadczenie w kontaktach z nim.
  9. W 90% przypadków wynik strojenia nie jest zależny od tunera, a od silnika i osprzętu, czyli w tym przypadku turbo. Te 10% zostawiam na ludzi wygrywających gotówce i tych, których wiedza zaczyna się i kończy na 1.9tdi vp. Nie sądzę że Sławek z dynosetu jest jakimś leszczem. Turbo od Geremiego? To nie pierwszy i nie ostatni temat, w którym miała być wielka moc na hybrydzie od niego, a wyszła wielka kupa. Na tym forum jest ich conajmniej kilka (w tym taki, gdzie ktoś kupil hybrydę ze środkiem z k04-064 i wypluła żałosne 230 km...), a ja spoza forum znam conajmniej tyle samo. Szczerze to nie wiem po co ludzie rzucają się na te śmieci (bo turbinami tego nie nazwę). Gregor też tego nie poleca i raczej wie co mówi, bo problemów mnóstwo. Przykro mi że i u Ciebie wyszło kiepsko:-( bo setup masz fajnie ogarnięty na dużo więcej
  10. Szkoda:-( a to co za problemy z autem wynikły?
  11. Raczej pytałem skąd da hybryda, przez kogo zrobiona? Bo może się już kończy, doładowanie to na k03s bywa wyższe, więc szału nie ma. Możesz zrobić 115+118 z odpiętym n75. Jak sztanga ustawiona dobrze i dv sprawna to zajrzałbym do turbo właśnie.
  12. Nie o to chodzi, a o to jak masz sztangę ustawioną. Zrob loga j/w Plus co to za hybryda?
  13. No nie wiem, ja mam wręcz przeciwnie. Miałem w aucie 312/255, teraz jest 320/288 + hel performance i jest przepaść. Na serii auto nie hamowało, a zwalniało. Teraz nawet w mieście lekko wcisnę i staje dęba. Miałem b5 1.8t i tam seryjne heble nie hamowały wcale w porównaniu do tego co mam teraz.
  14. U mnie też podobny moment, z dołu nawet mam więcej bo 300 nm przy 2600 rpm i ani razu się nie slizgnelo. A ori z przebiegiem 237 tys km. Natomiast w avj sprzęgło jest trochę słabsze niż w bfb/bexie.
  15. Nawet ładnie to wstaje jak na taką moc, no ale w sumie jest stroker. Głowica nadal wąski kanał? Czy porting był? Ładnie wysoko moc trzyma. Wałki adr?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...