-
Postów
571 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
126O DarekS4
Informacje
-
Imię
Darek
-
Miasto
Bielsko-Biała
Auto
-
Model
S4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.7 V6 BiTurbo
-
Kod silnika
AGB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
nie kupuje się używanych turbin. za 600zł masz nowy Core z melleta.
-
Diagnostykę świateł mijania. W dwóch bitach jest info o takowej. Ale nic o nie daje. Sprawę załatwiłem tak że dokupiłem drugie canbusy na próbę z philipsa i dopiąłem do tych oryginalnych. Na ten moment działa OK
-
w tak zapytam czy kolega to rozwiązał ? Bo w moim pojawił się błąd od zaworu sterującego z tym że rozrząd i koła robione 15 tys temu. Też miałem problem z zapłonem u wymieniłem dzisiaj wszystkie cewki na tfsi i jest git ale błąd jest dalej + Ktoś wie co znaczy błąd za wysokie tarcie ? Mango już z 3 lata
-
Siema mam sprawę do bardziej zaprawionych w temacie. Mam Tourana 1T2 2010r Rline na lampach soczewkowych zwykłych. Chciałem założyć lepsze żarówki lodowe ale tak żeby nie biło błędem spalonej żarówki. Wybrałem osrama. Tanio nie było ale miało działać. Żarówki miały od razu Canbusa ale d*pa błąd świeci i błędy zwarcia do+ W kodowaniu szukałem ale nic to nie daje ... .Ma ktoś jakieś patenty albo lepiej zna się na kodowaniu żeby to ogarnąć ?
-
Cześć .... Mój post bardzo nietypowy ale chciałbym nie polecić pewnego warsztatu do którego oddałem samochód. Historia trochę gruba ale nie wiem czy mogę ją ku przestrodze opisać tutaj.
-
ostatnio miałem taki przypadek w 1.6 i był to EGR. Gdyby ci czujnik nie pomógł to sprawdź
-
Sitko temat znany. Pierwsze to sprawdziłem u gościa. Jest OK. Oddaje mu to na reklamacje niech walczą.
-
Daj że ludzkie logi w tabelce a nie te kreski ..... Sporadycznie widzę jakieś wysokie korekty paliwowe ale ciężko uznać. Dwa błąd masz już pewnie od zmęczonej sondy. Może już grzałka nie domagać. Zobacz na zimnym ile czasu potrzebuje zanim zacznie reagować. Ostatnio miałem tez wóz z takim błedem to sonda trybiła dopiero po kilku minutach. A błąd tego typu pojawia się na zimnym silniku zazwyczaj. Oprócz tego podstawowa diagnostyka i zamiana cewek miejscami czy problem się przeniesie. Jak nie to podmień świece jak nie to podmień wtryski miejscami
-
Siemanko, podepnę się w temat bo może jest tu ktoś kto robi z maglami.... audi a4 b6 3.0 V6 quattro poszło na regeneracje przekładni i pompy. od roku jeździłem bez wspomagania i juz nadszedł czas wkońcu coś w swoim ogarnąć Mam przekładnie ZF z servotronikiem. W środku coś tam się wytarło i olej przepływał nie tam gdzie trzeba. Nie znam się na przekładniach. Pan któremu oddałem całe auto bo ja nie miałem czasu wyjmować u siebie przekładni bo za dużo innych wozów do roboty zrobił cała przekładnie zamontował i zadzwonił że wóz do odbioru. Niestety nie odebrałem roboty bo pompa pulsacyjnie wyła. Poinformowałem go na początku że dwa lata temu kupiłem pompę nową firmy Vaico i był to gówniany zamiennik. Zaproponował zakup ori Audi pompy używanej. Że sprawdzi ją na maszynie i jak będzie trzeba to ja zregeneruje. Tak zrobiliśmy pompa podobno przyszła spoko wymienił w niej tylko jakiś zaworek bo był porysowany. W niedziele odebrałem wóz i na zimnym było spoko. Ale po przejechaniu 30km już tak nie było. Pompa zaczęła wyć i to na kręceniu w miejscu na kamieniach. dzisiaj na parkingu na asfalcie było jeszcze gorzej. I teraz najważniejsze chyba. Olej jaki mi zalał to czerwony. Pytam go dlaczego czerwony jak tutaj jest przewidziany olej G004 syntetyczny zielony lub żółty Powiedział ze te oleje są gówniane i on zalewa zawsze czerwony i to działa i żyje i tak ma być. Dogadaliśmy się tak że za tydzień oddaje mu wóz bo mówił że w pompie sa jeszcze jakieś dwie uszczelki i je wymieni. ( Nie wiem czemu ich od razu nie wymienił jak mówiłem że chce mieć kompleksowo ogarnięte wspomaganie z płukaniem wszystkiego. Samo wspomaganie w jeździe działa bajka. Servotronik od 0-60km/h elegancko chodzi można kręcić małym palcem potem ładnie płynnie się utwardza do wyższych prędkości. Ale to jęczenie na parkingu jest po prostu nie znośne tym bardziej że wywaliłem kasę na wymianę wszystkiego.
-
Nm sa najważniejsze nie moc. Sprzęgło tego typu wytrzyma spokojnie. Zakładałem swoje robione cztero i trzyłopatkowe sprzęgła do TDI gdzie było po 500-600Nm i dawały radę. Kończyły sie po ok 3-4 latach ale to się normalnie obija i latasz dalej jak docisk żyje. Okładziny które sa na tej tarczy to jest ceramika. Można zawsze w przyszłości zmienić na kevlar. Kolejna sprawa trzeba umieć takie sprzęgło na samym początku po odpaleniu przygotować do jazdy. To że gadają że sprzęgło nie daje rady to jest bardzo subiektywna ocena która bym się nie kierował. Bo zależy od tego jak kto jeździ i jak jest wystrojony wóz . Nie wiem jakie graty tam zbierasz ale żeby przebić 300HP mam nadzieje że jesteś świadomy że turbo i wtryski to tylko kropla.
-
@Muskel1 można się z Toba jakoś skontaktować ? możesz napisac PW ?
-
Jest tu taki użytkownik na forum z b6 w avancie na avusach ..... Ktoś go kojarzy.... Jeden z kozaków b6 tylko nie mogę znaleźć . Muszę zamówić te opony w tym tyg a nie chce się wy***ać że kupię za wąskie .
-
Nie wiem ocb ale normalnie wymieniam te przeguby. I nawet nie wiem trzeba by sprawdzić ale wzrokowo wydaje mi się że jest to ten sam przegub co przegub wewnętrzny na dużą flnasze w poprzecznych 1.8t dla skrzyń 6biegowych
-
-
Panowie szukam jakiegoś fajnego spasowania opony na lato na AVUS III czyli oryginalne felgi S4 szerokość 8j Felgi w tym sezonie posłużą mi za letnie koła. Były na nich zimówki 235/40 ale przeglądając foty widzę że niektórzy zakładają opony które bardziej cieszą oko.... Może coś doradzicie .... Nie chcę jakiś mega naciągów . Gdzieś widziałem fajny spas podobno na 215/40 ale nie mogę tej informacji potwierdzić