Skocz do zawartości

mk44arty

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mk44arty

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    ns

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mk44arty

0

Reputacja

  1. tak, właśnie o to mi chodzi cały komplet jak siedzi pod maską
  2. właśnie o taką informację chodziło, chyba zaryzykuje i wezmę awx. Dzięki
  3. Dzięki za odpowiedź. Ciekawe czy ktoś już robił taka przekładkę. Myślałem żeby kupić kompletny silnik ze wszystkim, z turbem, kolektorami, egr cały tak jak siedzi w komorze. To chyba było by do dogrania mechanicznie żeby to pospinać do kupy. Nie wiem co z elektryką silnika .. czy to by zagrało
  4. Czy można wsadzić AWX za AVB ? silnik mi padł muszę wymienić, wolał bym włożyć coś mocniejszego. Mogę kupić kompletny motor AWX, pytanie czy to się z gra z resztą osprzętu ? co jeszcze trzeba wymienić, skrzynie mam 5 biegowa. Nie mam u siebie Canbusa.. ma to znaczenie?
  5. ładne masz to autko. A czemu sprzedajesz felgi ? Masz jakiś inny pomysł czy te Ci do końca nie pasują ?
  6. Dzięki, muszę sobie coś wymierzyć. Fajnie to u Ciebie wyszło, jest kozak furka
  7. kolego jak masz ramkę na wierzchu mógłbyś zmierzyć jej zewnętrzne wymiary, szerokość w najszerszym miejscu i wysokość ? A fura kozak z tym zderzakiem.
  8. Ostatnio też czyściłem szyby WSR'em od rrc tylko tym w płynie. Najpierw zrobiłem boczne i było super. Potem zrobiłem przednią i lipa wyszła straszna. Szyba stała się matowo mleczna, od środka miałem widok jak przez mgłę. Myślałem że, może coś źle zrobiłem i zrobiłem test na pasku szyby. Efekt jeszcze gorszy. Fakt że, ta szyba była dojechana, mnóstwo rysek. To szyba od nowości z 2002r. Ciekawy jestem dlaczego się tak stało. Skończyłem zabawę z tą szyba tak że, kupiłem pastę sonaxa i polerka maszynowo szyby. Teraz jest spoko ale zabawy było sporo.
  9. Cześć Wszystkim Na forum jestem już od ponad roku, w tym czasie dużo poczytałem. Pod wypływem pewnych wątków nazbierałem już kupę gratów do swojego auta. Coś tam zaczynam już podpytywać, ale że nie zacząłem od przywitalni, teraz to naprawiam. Heloo
  10. Dzieki. Zrobie tak jak mowisz. Moze to tylko uszczelnienia Ciekawe jest to że, na wszystkich pompkach jest data 12.2017. Odkryłem to rok temu jak sam wymieniałem na pierwszym cyl. bo tak się zacinał że wywalało błąd zapłonu. Też macie takie doświadczenia z regenerowanymi. Już się zastanawiam jak będę musiał wymienić czy znowu kupić regenerowany.
  11. W instrukcji z forum pisze że, w rocznikach do chyba 2005 różnice powyżej 1.00 od zera lub drugiego najbliższego wartością na plusie to już niedobrze. Zastanawiam się czy od razu wymieniać uszczelniacze na pompce czy najpierw sprawdzić kompresje na 4 cyl. ale jak pomyślę że trzeba świece odkręcić to już mi się odechciewa.
  12. Sprawdzałem wtryski według instrukcji z forum w logach niby wszystko w normie prócz kanału 13. tam na ciepłym mam takie wartości 1 cyl -0,49 2 cyl -0,31 3 cyl -0,82 4 cyl +1,80 (tu czasem było nawet 2,30 na reszcie tam niewielkie różnice) To chyba nie za dobrze co ? A takie korekty na minusie mogą być?
  13. takie auto piękne, takie gruuube mody, a ty dalej bez zaślepek sprysków latasz. Jak tak można ?
  14. tak myślałem, kozacko wygląda, ale czekam na foty świąteczne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...