Skocz do zawartości

Pawmichtim

Pasjonat
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4

O Pawmichtim

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Hajnówka

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1323 wyświetleń profilu
  1. Kolego i jak się teraz nagrzewa? Jest jakaś różnica na plus? Wspominałeś wyżej o wymianie termostatu tego na przewodzie do egr. Ja zmieniłem raz na oryginał (temp. 75°C) i nic to nie dało. A następnie również na oryginał tylko termostat z A6 z temperaturą otwarcia 87 i powiem szczerze też to nic nie dało.
  2. No to "ładnie" to wygląda. Też się zastanawiałem żeby u siebie poczyścić, ale jakoś nie mogę się przybrać, a na liczniku prawie 190tk. A jaki przebieg auta i stopień trudności w demontażu? Może sprawdziłeś też od razu odmę bo potrafią się zużywać. Też jestem ciekawy, jak z tym grzaniem teraz będziesz miał.
  3. To ma sens. Przekombinowali trochę konstruktorzy audi. No ale wiadomo, mieli takie zdanie "z góry".
  4. A przypomnisz tą modyfikację? Na czym ona polegała?
  5. O jaaaaa, czyżby przyszło rozwiązanie? Też nam CJCD, także zobaczymy co EKG zaproponuje.
  6. Różnica 5hPa na postoju wręcz idealnie. Zimą wypala się częściej. U mnie również. Sądzę, że latem ten interwał się wydłuży, wracając tym samym do normy. Może dodatkowo warto tu wymienić czujnik różnicy ciśnień bo po 300k mógł się już trochę zużyć. Albo zrobić jego adaptacje w vcds-ie.
  7. Pytanie nie do końca związane z olejem, ale powiedźcie jakim momentem dokręca się korek w manualnej skrzyni biegów?
  8. Pawmichtim

    Odma

    A jak podskakuje trochę mocniej? I dolocie jest trochę oleju.
  9. A czy czasem 1br to nie jest zawieszenie podwyższone? Przynajmniej tak mam w b8. 1br podwyższone na gorsze drogi 1ba standardowe komfortowe 1be sportowe obniżone 1bv sportowe obniżone twardsze
  10. Na podszybiu są na pewno dwa duże otwory odpływy z założoną taką gumką (jeden przy środku, drugi bardziej od strony kierowcy) oraz jeden bez gumki od strony pasażera. Poniżej rysunki z zaznaczonymi odpływami. Do tego pomiędzy zbiornikiem płynu hamulcowego a zbiornikiem płynu do spryskiwaczy jest dojście od dołu. Tak jak tu koledzy wyżej napisali, może to być właśnie od zapchanego odpływu od klimy. Gdzieś na forum była instrukcja jak "tam dojść".
  11. Kolego, i jak tam czyszczenie? Demontowałeś całą tą skrzynkę plastikową, w której siedzi sterownik silnika?
  12. Koledzy, jak już wcześniej pisałem wymiana dwóch termostatów na nowe oryginalne nic nie dała. Latem ok. zimą źle. Można posiłkować się webastem albo tekturą. Oglądając youtube, jeden mechanik wstawiał do A6 termostat z wyższą temperaturą otwarcia. Dziś zakupiłem mały termostat (ten na przewodzie), ale z temperaturą 87 stopni zamiast oryginalnych 75. Termostat firmy Borsehung B18776. Jeszcze go nie wymieniłem. Po wymianie powiem jak rezultat. edit 20.11.2022 Koledzy, koleżanki, po wymianie żadnych pozytywnych zmian. Jak się wolno nagrzewa tak się wolno nagrzewa, a może nawet jeszcze wolniej.
  13. Sądzę, że z jedną kategorią niżej nie powinno być problemu. Jak zmieniałem u siebie z 1be na 1br to oprócz sprężyn i amorków zmieniłem też odbijaki. Miały inną grubość. Są też różne średnice stabilizatora, ale tego nie zmieniałem. Pozostał stary. Napisz vin to popatrzę w katalogu.
  14. Dziś zmieniłem olej w manualnej skrzyni (przebieg 165t km). Zalano oryginał G055532A2. Teoretycznie powinno wejść 4,5 litra, ale weszło 4l. Co ciekawe, spuszczono tylko 3l (?!). Mam 1l do sprzedaży jakby ktoś potrzebował, gdyż kupiłem 5 butelek po litrze.Olej nie był strasznie brudny, choć wyraźnie ciemniejszy od nowego (taka ciemna herbata). Jedyne co to zapach nie był przyjemny oraz w słońcu dało się zauważyć "brokat".
  15. Błędny nr vin.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...