Skocz do zawartości

Michael2391

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Michael2391

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Jastrzębie Zdrój

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BUL
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

772 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Michael2391

3

Reputacja

  1. Małe duże zmiany... Po dłuższym obserwowaniu silnika padła decyzja na rozebranie go na śrubki. Z powodu uciekającego oleju okazało się że pierścionki już były niezaciekawe a połowa popychaczy do wymiany. Wpadły nowe tłoki z poprawionymi pierścieniami, nowy wałek rozrządu, nowa podstawa filtra oleju wraz z obudową, 8 nowych popychaczy zaworowych, panewki, rozrząd przód, nowa chłodnica wspomagania i na pewno coś jeszcze... Auto na chwilę obecną na dotarciu i odstawione na rewizję i serwis olejowy a przy okazji wpada całe tylnie zawieszenie nowe z wypiaskowanym i pomalowanym na czarno wózkiem ?. Dodatkowo przedni pas też zostaje wymieniony z powodu połamania w paru miejscach plastików i tym sposobem ciężko go było spasować. Dalsze prace planowane na wakacje tj wymiana zderzaka pod spryski, lampy bihalogen (już leżą gotowe w domku), ogarnąć rudą w paru miejscach, od razu wkładam nowe błotniki przednie (ori używki) po piaskowaniu i kompletnej konserwacji tak żeby to było na lata.., Duże plany , mało czasu. Mam nadzieję że wypali
  2. Michael2391

    B7 Crew

    Pytanie, gdzie dostanę naklejkę B7 Crew?
  3. Ciągle coś sie dzieje. Wpadło pare zabawek do zamontowania Z racji że w drodze na strojenie poszedł mi płyn chłodniczy i finalnie byłem zmuszony wymienić króciec który jest tak pięknie schowany to skrzynia poszła w dół (innego wyjścia nie miałem) Roboty kupa ale zrobić trzeba bo auto wiecznie stać nie będzie
  4. Bardzo ładna fura, ciągle jakieś zmiany powodzenia w dalszych modach
  5. Tak hybryda od Geremiego ale nie k04-064, z k03 zostało tylko żeliwo i obudowa kompresora reszta k04, wałek o rozmiar mniejszy od 064 i koło o rozmiar inducer mniejszy. Mieszanina w cholere gadał (jego wyrób). Granicę 300 da rade przekroczyć na niej - zobaczymy. TIP 3" wpadnie od razu z centralnym fmic więc spoko, o CAI nie myślałem jeszcze po prostu nie zagłębiałem się w ten temat ile korzyści może on dać. Myślałem nad strojeniem u Gregora10 ale mam do niego dosyć daleko i doszedłem do wniosku że musi być więcej niż jeden fachowiec na całą Polskę co to ogarnia. Auto pojedzie do VTR Kobiór - zobaczymy co tam wyczarują. Dzięki pozdro
  6. Witam i dzięki Przekładka robiona przez kolege który trudni się tylko i wyłącznie sprowadzaniem aut z Anglii, przekładką i sprzedażą. Plany są ale wszystko kosztuje a za dużo na raz bym chciał. Wiem że układ paliwowy będzie mnie trzymał bo wkład pompy hpfp by się przydał i te wtryski z s3 ale to później. Teraz jestem ciekawy ile wydoi na hamowni przy tym setupie, przyszły tydzień sie dowiem Co do turbiny to gotowa już do założenia robiona u Geremiego.
  7. Pakiet oświetlenia przód+tył. Zawsze jakiś efekt
  8. Jednak pompei robią robote, sam kupiłem i powiedziałem sobie że zostawiam srebrne ale patrząc na ten grafit... nie, nie będe kopiował mega
  9. Trochę podobna do mojej ładnie sie prezentuje Szerokości !
  10. Witam. Chciałbym wam przedstawić moje audi które co prawda kupiłem w lutym 2018r. ale jakoś nie było okazji żeby założyć temat. Auto w 2015r. sprowadzone i przeszło zamianę kierownicy na lewą stronę. Wyposażenie z grubsza: - 2xsline wew i zew - podgrzewane fotele przód - kierownica multifunkcja - 4 elktr. szyby - elektr. sterowanie lędźwi - tempomat - zmieniarka 6cd - domykanie i otwieranie szyb z pilota - Abs Esp - nagłośnienie BOSE - auto na felgach DTM 18' et 43 8J przy zawieszeniu sline + sprężyny h&r -30 - dokładka z cupry Ogólnie coś pewnie pominąłem, musiałbym rozkodować wlepke . Auto kupione z przebiegiem 240tyś. Na początku poszła wymiana uszczelki pod klawiaturą, płynu chłodniczego, gum przegubów i samego przegubu zewnętrznego metelli. Potem wleciały tarcze i klocki Brembo na przód. Z BIEGIEM CZASU: - Zawór turbiny Pierburg n249 - Zawór N75 - Wycieraczki bosch - Popychacz pompy paliwa - Rozrząd INA + rewizja i ustawianie fazatora - Nowy zbiorniczek wyrównawczy - Wymiana oleju w skrzyni biegów na Ravenol MTF-2 75w90 - OEM odma - felgi poszły w grafit I wiele innych drobnych rzeczy o których zapomniałem. Plany są a częściowo właśnie realizowane. - Turbina hybryda k03/04 --> ZROBIONE - Dp 3' + reszta układu na rm motors --> ZROBIONE - centralny fmic + tip 3' --> ZROBIONE - czyszczenie miski olejowej i smoka --> ZROBIONE - wymiana świec NGK (zrobione) --> ZROBIONE - nowy setup na lato Pompei 19' et33 9J --> NIEAKTUALNE - Felgi rs 19" 8,5j - gwint może przyszły rok - bixenon też raczej przyszły rok - korekta lakieru - rozjaśnienie tylnych lamp Parę fotek gdzieś z początku mojej przygody
  11. Ja założyłem 19" 9J et 33 do mojej b7 i tył ładnie siedzi ale przód troszke wystaje i nie wiem co z tym zrobić żeby to schować. Może macie jakiś pomysł? Opona 235/35.
  12. Witam. Od dłuższego czasu borykam sie z dziwną pracą lewarka bądź skrzyni biegów w mojej B7. Skrzynia 6-biegowa z napędem quattro. Objawy to chrobot/ zgrzyt przy zmianie biegu z 2 na 3. Dźwięk przypominający tarcie czegoś o coś. Nie jest to słyszalne na zewnątrz tylko w środku auta. Dzieje się tak przy jezdzie na wolnych obrotach, jak przyspiesze tak od 3tyś obr to już tego tarcia nie ma. Żeby tego uniknąć na wolnych obrotach muszę powoli przerzucać bieg. Na zgaszonym silniku nie ma tego problemu. Ktoś miał może podobną sytuacje? Bo nie wiem co mnie czeka, skrzynia sprzęgło synchronizatory łożyska czy może po prostu jakieś linki wybieraki i te sprawy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...