Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silver bfb a4 b7


Peci84

Rekomendowane odpowiedzi

A4 b7 1.8T quattro bfb 163konie 2005r. 85000tys km przebiegu. DEFA. Ksenony samopoziomujące, podgrzewane fotele, DRL 

Felgi 18 cali - będą do sprzedania

Zawieszanie s-line

A tak to bieda edyszyn. plany jakies są ale się zobaczy.

Napewno chciał bym felgi 19 cali

parę dodatków z zewnątrz

Sprężyny obniżające (jakie polecacie?)

podniesienie mocy:

wtryski (i tu pytanko wtryski z BEX czy z S3 czy może jeszcze coś innego polecacie)

fmic (jaki polecacie żeby nie był za duży ani za mały proszę o jakieś podpowiedzi albo linki aukcji)

turbo

DP

strojenie (gdzie w Małopolsce polecacie może jakas firma w krakowi? )

20181014_112035.jpg

20181014_112132.jpg

20181014_112114.jpg

20181024_171908.jpg

20181102_163311.jpg

20181102_163329.jpg

20200606_205748.jpg

20200606_210718.jpg

Edytowane przez Peci84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny sedanik:thumbup1:

Gratulacje zakupu..

Daj jakieś fotki ze środka i więcej co ma itd..

Edytowane przez Adam87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto kupiłem w szwecji dlatego felgi troche niespotykane i przebieg niski jak na lata. Z modami myślę ruszyć na wiosnę no powoli będę działał na początek napewno zmienie sprężyny w zawieszeniu na jakieś niższe, felgi 19" i myślę że będę chciał podnieść moc. Zobaczymy 

Edytowane przez Peci84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej H&R, weitec lub eibach..

Ale dokładniej to już może ktoś się wypowie ten kto używa... ja raczej zmienie na weitec od @karol1981.. myśle, że czekają na mnie:gicior: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytasz o same sprężyny, ale nie napisałeś o ile chcesz obniżyć auto.
Jeżeli więcej niż -30 czy tam -35 to amory też będą do wymiany. Przynajmniej ja bym tak zrobił, bo raz że serie wtedy szybko wykończysz, a dwa będzie "lekko" bujać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, RysiekKSC napisał:

Pytasz o same sprężyny, ale nie napisałeś o ile chcesz obniżyć auto.
Jeżeli więcej niż -30 czy tam -35 to amory też będą do wymiany. Przynajmniej ja bym tak zrobił, bo raz że serie wtedy szybko wykończysz, a dwa będzie "lekko" bujać.

No myślałem o -40 -50 cos kolo tego amorki mam jakieś czerwone ale chyba seryjne choć auto jest dość twarde.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę na olx czy allegro to s line ma czerwone amory....

Kit eibacha wyjdzie Cię praktycznie tyle samo co dobrej jakości gwint, więc sam musisz zdecydować.

Ja bym brał gwint. Jak te -50 będzie dla Ciebie za wysoko zawsze możesz skręcić niżej, a i ewentualnie łatwiej będzie odsprzedać niż kit.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze prawi. Mialem różne kity od Eibacha przez H&R i jak w końcu kupilem gwint to stwierdziłem że jest to najlepsze rozwiązanie. Dlatego w nowym aucie nawet nie myślałem o sprężynach. Od razu wleciał gwint. Polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeżeli myślisz że na gwincie będzie beton, bo i takie dziwne teorie słyszałem, to chyba większość osób napiszę Ci że to gówno prawda.

Mnie szczerze mówiąc wygodniej jeździ się na gwincie niż na kicie. W astrze miałem sprężyny eibach'a i amory koni z regulacją twardości, a komfort był gorszy niż na gwincie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki gwint polecacie?? ja miałem kiedyś w civicu ap i nie narzekalem w sumie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...