Jump to content

karol1981

Klubowicze
  • Content Count

    165
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

106

4 Followers

About karol1981

Informacje

  • First name
    Karol
  • Location
    Kielce

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BLB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

1,743 profile views
  1. Nie ma co, poszedł jak dzik 🐗, to chyba najdalszy skok jak do tej pory w tym miejscu.
  2. Plan był na 2.7 bit ale już mi wyszło z głowy ,chyba że trafię 6 w totka , popytałem tu i tam i ten dźwięk to tzw turbo surge ,czyli dźwięk jakie wydaje powietrze który szybko wraca dolotem do turbiny i trafi na obracające się łopatki, jedni twierdzą że jest nieszkodliwe inni uważają że powoduje obciążenia wirnika i może uszkodzić łożyskowanie , co by się zgadzało w moim przypadku i być może to było przyczyną że pierwsze turbo padło . Na ten moment wpadły mocniejsze wtryski z wydajnością pod 250 km , a ostatnio znalazłem na necie 2.0 tdi BLB zrobione na 300/600 i to jest cel
  3. karol1981

    B7 Crew

    Czyli pewnie leją ,u mnie też waliło ropą aż miło pomyśl o mocniejszych ,parę kuni więcej a wtryski robi na ori końcówkach boscha regenerowanych , potencjał na ok 250 KM
  4. karol1981

    B7 Crew

    Ja swoje zrobiłem u Mariusz Kilianek, @DanielModgo polecił I muszę przyznać że naprawdę spoko gość ogarnął w tydzień I jak miałem problem to pomógł. U mnie już był problem z porannym odpalaniem, jakby nie gadał na jeden gar, na dodatek po korekcie softu pojawiły się wibracje przy przyspieszaniu u szarpanie, mimo że bipy w miarę korekcje nie wychodziły poza normę, a jak się okazało to końcówki już były szrot. A w jakich momentach Ci kopci, może to nie pompki?
  5. karol1981

    B7 Crew

    A co już się konczą ?? daj do regeneracji przy okazji zrobisz je na większą wydajność W końcu ogarnąłeś ten temat?? ,widzałem że pytałeś po fb ale bez odpowiedzi .
  6. Zaznaczam że na razie turbo jest oki, żadnego luzu ani nic takiego, w najbliższym czasie jak tylko znajdę chwilę zrobię logi, i zobaczę jak to wszystko się układa. Turbo lata na 1.6 bara więc to dla niego nic, bo wiem że spokojnie na 1.9 może. To szuranie jest podobne do tego co było wcześniej ale wtedy tyrbo z dołu nie jechało, teraz jeszcze jedzie. Jak to mówią jeździć obserwować 😎😎😎. Regeneracja była na całym nowym środku od melleta, wszystko wyważone, sprawdzona wydajność. Jestem rawie pewien że to szuranie to turbo surge
  7. Nowe turbo I nowe akcje 🤪🤪🤪🤪 tak sobie szura, przejechane może że 250 km, niedawno wymieniłem dopływ oleju na teflon w oplocie. Project_10-06(1)_HD 720p.mp4
  8. Trzeba zmienić mapę egr w sofcie także tylko tuner
  9. Jestem pewien że tam nie ma uszczelki bo sam ostatnio dobierałem jakąś żeby było szczelnie .Nawet etka nie podaje numeru.
  10. Może masz przedmuch pomiędzy flanszą turbny a kolektorem wydechowym,fabrycznie nie ma tam uszczelki .
  11. W Polsce nie robią analizy spalin dla diesli, jedynie badają zadymienie. Mam wywalonego kata I na przeglądzie podczas badania wyszło 0.6 jednostek gdzie dla mojego silnika norma to 1.5 także tego 😎😎😎😎
  12. Zdejmij tipa czyli rure od filtra powietrza do turbiny i złap za wirnik sprawdz co się z nim dzieje .
×
×
  • Create New...