Jump to content

karol1981

Klubowicze
  • Content Count

    167
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

124

4 Followers

About karol1981

Informacje

  • First name
    Karol
  • Location
    Kielce

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BLB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

1,846 profile views
  1. Jak będę na miejscu to podjadę 😉
  2. 1 szt. Paczkomat, podobno w czerwcu jestem.
  3. @MARCIN607 ale się rozwinąłeś , piękny poemat zrobiłeś i jeszcze ten "H" nie chce sprzedać jebłem.
  4. karol1981

    Telefon audi

    On pasuje do podłokietnika, czy na tunel?
  5. @monthrey12 masz może gdzieś te logi co robiłeś bo na vaglog nie działają ,chętnie bym na nie popatrzył . Jak już rozmawialiśmy mam podobny problem i pojawił się on w podobnym momencie z tym że u mnie po ok 5 miesiącach od wymiany tego uszczelnienia na wale korbowym i w momencie wymiany turbiny na większą u mnie dodatkowo po tej wymianie uszczelniacza pojawił się nieraz problem z odpalaniem po nocnym postoju , odpala kulawo kulawo i przez 2-3 sek chodzi jakby na jeden cylinder nie palił i puszcze siwego dymka . Mój mechanik/tuner twierdzi że problem może leżeć w zawieszającej się cewce któregoś pompowtrysku stąd to kopcenie i szarpanie , @Musashi , @piotrsob1 czy te cewki pompek to dobry trop czy raczej ten czujnik położenia wału ??
  6. karol1981

    A4 b7 Karol1981 nocą

  7. karol1981

    B7 Crew

    W Kielcach mgła jak uj 😁😁 I 12 stopni, ładnie zabieliło, ciekawe kiedy u nas się pojawi.
  8. karol1981

    B7 Crew

    Chyba jednak kupił bo ogłoszenie nieaktualne
  9. Nie ma co, poszedł jak dzik 🐗, to chyba najdalszy skok jak do tej pory w tym miejscu.
  10. Plan był na 2.7 bit ale już mi wyszło z głowy ,chyba że trafię 6 w totka , popytałem tu i tam i ten dźwięk to tzw turbo surge ,czyli dźwięk jakie wydaje powietrze który szybko wraca dolotem do turbiny i trafi na obracające się łopatki, jedni twierdzą że jest nieszkodliwe inni uważają że powoduje obciążenia wirnika i może uszkodzić łożyskowanie , co by się zgadzało w moim przypadku i być może to było przyczyną że pierwsze turbo padło . Na ten moment wpadły mocniejsze wtryski z wydajnością pod 250 km , a ostatnio znalazłem na necie 2.0 tdi BLB zrobione na 300/600 i to jest cel
  11. karol1981

    B7 Crew

    1600 zł za komplet
  12. karol1981

    B7 Crew

    Czyli pewnie leją ,u mnie też waliło ropą aż miło pomyśl o mocniejszych ,parę kuni więcej a wtryski robi na ori końcówkach boscha regenerowanych , potencjał na ok 250 KM
  13. karol1981

    B7 Crew

    Ja swoje zrobiłem u Mariusz Kilianek, @DanielModgo polecił I muszę przyznać że naprawdę spoko gość ogarnął w tydzień I jak miałem problem to pomógł. U mnie już był problem z porannym odpalaniem, jakby nie gadał na jeden gar, na dodatek po korekcie softu pojawiły się wibracje przy przyspieszaniu u szarpanie, mimo że bipy w miarę korekcje nie wychodziły poza normę, a jak się okazało to końcówki już były szrot. A w jakich momentach Ci kopci, może to nie pompki?
  14. karol1981

    B7 Crew

    A co już się konczą ?? daj do regeneracji przy okazji zrobisz je na większą wydajność W końcu ogarnąłeś ten temat?? ,widzałem że pytałeś po fb ale bez odpowiedzi .
×
×
  • Create New...