Skocz do zawartości

malin157

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O malin157

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    AMM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia malin157

0

Reputacja

  1. To może jakiś japończyk- Mazda 3, wizualnie wygląda jak wygląda, ale teściowa ma 3 z 2007 1.6 i nie narzeka.
  2. A amortyzator nie może być winny, albo dwumasa
  3. Może Seat Ibiza, nie za małe, nie za duże. Łatwiej byłoby doradzić jaki fundusz chcesz na to przeznaczyć. bo tak to możemy strzelać. Jak ma być takie żeby po mieście pojeździć to moze Ford Ka albo Ford Ka+
  4. Temat rzeka, ale wydaje mi się, że skv ma lepsze opinie, ja na tę markę nie mogę narzekać, mam pompe paliwa i super chodzi.
  5. Lepiej będzie jak wymienisz, nic nie powinno się stać, ale lepiej wymień
  6. Na początku bym pod komputer podłączył czy nie ma jakiś błędów, równie dobrze może być coś z skrzynią biegów.
  7. Szczerze to nie wiem czy używka i jakiś zamiennik nie będzie tyle samo kosztował, a używka to jednak używka, tak jak pisał @Zlatan2332 , jeśli coś tańszego to rzeczywiście możesz zdecydować się na SKV. Mam od nich pompę paliwa, która chodzi do tej pory i też nie zapłaciłem za nią nie wiadomo jaką cenę.
  8. Nie chcę tu stawać po żadnej ze stron, ale jak regenerujesz zaciski to uszczelki i tłoczki jak są wymieniane to też na chińczyki wymieniasz, więc w sumie moim zdaniem wychodzi na to samo jakbyś kupił zamiennik, ale z nimi też trzeba trafić. Bo tak jak istnieją słabe marki jak pisałem wyżej NTY i Kamoka, które raczej trzeba omijać, to też czasami trafią się dobre marki tylko trzeba troszkę głębiej poszukać na rynku Podsumowując dla mnie regeneracja zacisku, a kupno zamiennika to takie 50:50:)
  9. Jak dla mnie to wyglądają lepiej niż oryginały
  10. Zrobisz jak będziesz chciał, ale tak jak kolega @kapotan napisał- poczytaj trochę NTY jest jak Kamoka, czyli części takie jak opinie, słabe. I nie sugeruj się tylko opiniami na allegro bo tak jak pisałeś to tylko 30 dni.
  11. Spokojnie, nic nie chciałem sugerować, może faktycznie miałeś szczęście Ja go nie miałem i jak się dowiedziałem nie byłem jedyną osobą, która też nie miała szczęścia z częściami marki Kamoka. Jak dla mnie śmieszna firma, która mówi, że jest czeska, niemiecka i jeszcze jakaś tam, nie można jej brać na poważnie.
  12. U żony w aucie montowałem wahacze z Kamoki i powiem krótko, tandeta. Równie dobrze mógłbym poprzednie posklejać taśmą i efekt byłby podobny albo nawet lepszy.
  13. Pompa raczej nie będzie miała nic do gadania bo ona tylko podaje cisnienie. Plyn idzie przez przewód do zacisku gdzie tłoczek blokuje kolocki do tarczy. Jesli nie chce odpuścić problem jest jak kolega pisze- zacisk/tłoczek. Albo tłoczek nie odbija i trzyma albo prowadnice krzywe i przy temperaturze nie może odbić. Zacisk do rozebrania (strzelam że w tłoczku jest problem) i poprawy, ewentualnej ponownej regeneracji. Bez rozebrania nie wywróżysz .
  14. Ja bym obstawiał, że zacisk jest źle zregenerowany. Jak dostaje temperatury to nie obija i trzyma, jak temperatura schodzi to puszcza i koło dalej się kręci. Wymieniałeś tłoczek?
  15. skąd ja to znam co do zacisków skv jak na taką cenę nie ma co się spodziewać cudów ale u mnie od zeszłego roku i zero problemów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...