-
Postów
369 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
26O morelo
Informacje
-
Imię
Rycho
-
Miasto
Kraina lodu
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Cabriolet
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
AWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
4030 wyświetleń profilu
-
morelo obserwuje zawartość Jaką turbinę kupić? , Konwersja na DV z 2.0tfsi , Czym zakonserwować podwozie w Audi A4 B6? i 1 inny
-
Tak jak przemo pisze, też kiedyś zagłębiałam temat ale gra niewarta świeczki.
-
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm
morelo odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
🙂no niestety nie znalazłem -
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm
morelo odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
na jakiej turbinie i ile ci wypluło na 2barach, pokaż jakieś kreski logi. -
Żadne baranki, albo kobra, albo raptor. Ja mam zrobione noxudolem. Trzeci rok nic nigdzie nie wyszło, ale nie było rdzy po prostu wymyte wszystko odtłuszczony i na nowo położona konserwacja.
-
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm
morelo odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
No proszę z tą pompą to ciekawy temat z TFSI ja jak robiłem przekładkę na Q i wszystko było oryginalna pompa to wyrzuciłem trzeba było rezać kosz i wkładać dw później przez rok się bujałem z wężykami 2 razy poprawiałem po fachowcu który robił przekładkę co 2 miesiące a tu wystarczyło zostawić wszystko oryginalne? A dodam że mam lekko ponad 400 koni i 550 niutonometrów. Tylko że ja mam regulator na listwie i faktycznie dochodzi tam do prawie 6 bar -
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm
morelo odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Cześć to proszę pokaż tego loga jak prosiłem😉 -
Przekładka z ośki na quattro w Audi A4 B6/B7
morelo odpowiedział(a) na Gamling temat w Audi A4 B6/B7
Najlepiej z 2.0 tfsi bardzo fajna skrzynia i długa. -
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm
morelo odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Przemysław ja tu nie pytam czyja bryka jest najlepsza i najszybsza😄 wszystkie są najlepsze, tylko o logi zastanawiałem się nad tą turbiną. I chciałbym widzieć jakieś logi jak to wstaje i jak trzyma górą pytanie jeszcze czemu zmieniasz turbinę na garrett g25 660. Pamiętajcie chłopaki nie ma się co podniecać kreskami, kreskami się nie jeździ i hamownia hamowni nie jest równa. 😉 ale podniosę wam poprzeczkę próbujcie na 600 kunia😉 -
O udało się😉 ile tam dmuchacie?
-
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm
morelo odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
A ja mam pytanie, jak to już jest finalnie wystrojone mógłbyś pokazać jakieś logi dokładnie to chodzi mi o turbosprężarkę jak ona wstaje bo rozumiem że z dołu już ją nie kasujecie bo nie ma powodu.😉 -
Problem po wymianie rozrządu w Audi A4 B6 1.8T BFB
morelo odpowiedział(a) na AdrianoA4B6 temat w 1.8T
Dokładnie jak Adam piszę z przodu patrzę ustawiam i wszystko gra, a na miejscu autora to albo bym jakiegoś kolegę mechanika przywiózł do tego samochodu, albo oddał do jakiegoś mechanika który ma pojęcie jak ustawić rozrząd w 1.8 turbo gdzie tu nie ma nic skomplikowanego. I dodatkowo miał sprawny manometr do mierzenia kompresji. -
Ale po co tak kombinować ja mam też stroker 2.0 ic 550x230, turbosprężarka taka sama jak twoja tylko od peruna Hybryda IHI i bez problemu wyplułem 415 koni temperatury w upalne dni nie przekraczają 42 ° przy agresywnej jeździe. Przy normalnej jeździe utrzymuje się w granicach 26 - 36 ° mowa tutaj o gorącym lecie.
-
Oddaj tą turbinę do regeneracji polecam topmar albo kup po regeneracji z dobrej firmy i problem masz rozwiązany a nie kombinatorstwo ze starymi turbinami. Równie dobrze możesz kupić taką samą jak masz albo będzie taka sama za 1000 km.
-
Cześć mamy tu jakiegoś speca od softów w 1.9 TDI mam zmienione pompki na Al, niby tuner to wszystko podopisał ale między 2000 a 2400 obrotów samochód wpada w jakieś dziwne wibracje. Mechanicznie już zostało wymienione przeguby, cały kompletny dwumas, wszystkie poduszki silnika komplet kół i dalej to samo. Zaczęło się tak dziać po wymianie pompowtryskiwaczy na Al sądziliśmy że jest dosyć spory przyrost mocy bo faktycznie samochód jedzie bardzo dobrze i że już dwumas nie wyrabia. Ale po wymianie dwumasa nadal jest to samo.
-
W ośce nie trzeba nic przerabiać a że ja montowałem Quattro z 2.0 TFSI to trzeba było w koszu w zbiorniku przerobić.