Skocz do zawartości

morelo

Pasjonat
  • Postów

    369
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

26

O morelo

Informacje

  • Imię
    Rycho
  • Miasto
    Kraina lodu

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

4030 wyświetleń profilu
  1. morelo

    Konwersja na DV z 2.0tfsi

    Tak jak przemo pisze, też kiedyś zagłębiałam temat ale gra niewarta świeczki.
  2. na jakiej turbinie i ile ci wypluło na 2barach, pokaż jakieś kreski logi.
  3. Żadne baranki, albo kobra, albo raptor. Ja mam zrobione noxudolem. Trzeci rok nic nigdzie nie wyszło, ale nie było rdzy po prostu wymyte wszystko odtłuszczony i na nowo położona konserwacja.
  4. No proszę z tą pompą to ciekawy temat z TFSI ja jak robiłem przekładkę na Q i wszystko było oryginalna pompa to wyrzuciłem trzeba było rezać kosz i wkładać dw później przez rok się bujałem z wężykami 2 razy poprawiałem po fachowcu który robił przekładkę co 2 miesiące a tu wystarczyło zostawić wszystko oryginalne? A dodam że mam lekko ponad 400 koni i 550 niutonometrów. Tylko że ja mam regulator na listwie i faktycznie dochodzi tam do prawie 6 bar
  5. Cześć to proszę pokaż tego loga jak prosiłem😉
  6. Najlepiej z 2.0 tfsi bardzo fajna skrzynia i długa.
  7. Przemysław ja tu nie pytam czyja bryka jest najlepsza i najszybsza😄 wszystkie są najlepsze, tylko o logi zastanawiałem się nad tą turbiną. I chciałbym widzieć jakieś logi jak to wstaje i jak trzyma górą pytanie jeszcze czemu zmieniasz turbinę na garrett g25 660. Pamiętajcie chłopaki nie ma się co podniecać kreskami, kreskami się nie jeździ i hamownia hamowni nie jest równa. 😉 ale podniosę wam poprzeczkę próbujcie na 600 kunia😉
  8. O udało się😉 ile tam dmuchacie?
  9. A ja mam pytanie, jak to już jest finalnie wystrojone mógłbyś pokazać jakieś logi dokładnie to chodzi mi o turbosprężarkę jak ona wstaje bo rozumiem że z dołu już ją nie kasujecie bo nie ma powodu.😉
  10. Dokładnie jak Adam piszę z przodu patrzę ustawiam i wszystko gra, a na miejscu autora to albo bym jakiegoś kolegę mechanika przywiózł do tego samochodu, albo oddał do jakiegoś mechanika który ma pojęcie jak ustawić rozrząd w 1.8 turbo gdzie tu nie ma nic skomplikowanego. I dodatkowo miał sprawny manometr do mierzenia kompresji.
  11. Ale po co tak kombinować ja mam też stroker 2.0 ic 550x230, turbosprężarka taka sama jak twoja tylko od peruna Hybryda IHI i bez problemu wyplułem 415 koni temperatury w upalne dni nie przekraczają 42 ° przy agresywnej jeździe. Przy normalnej jeździe utrzymuje się w granicach 26 - 36 ° mowa tutaj o gorącym lecie.
  12. Oddaj tą turbinę do regeneracji polecam topmar albo kup po regeneracji z dobrej firmy i problem masz rozwiązany a nie kombinatorstwo ze starymi turbinami. Równie dobrze możesz kupić taką samą jak masz albo będzie taka sama za 1000 km.
  13. morelo

    B6 DIVISION

    Cześć mamy tu jakiegoś speca od softów w 1.9 TDI mam zmienione pompki na Al, niby tuner to wszystko podopisał ale między 2000 a 2400 obrotów samochód wpada w jakieś dziwne wibracje. Mechanicznie już zostało wymienione przeguby, cały kompletny dwumas, wszystkie poduszki silnika komplet kół i dalej to samo. Zaczęło się tak dziać po wymianie pompowtryskiwaczy na Al sądziliśmy że jest dosyć spory przyrost mocy bo faktycznie samochód jedzie bardzo dobrze i że już dwumas nie wyrabia. Ale po wymianie dwumasa nadal jest to samo.
  14. W ośce nie trzeba nic przerabiać a że ja montowałem Quattro z 2.0 TFSI to trzeba było w koszu w zbiorniku przerobić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...