-
Postów
372 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
26O morelo

Informacje
-
Imię
Rycho
-
Miasto
Kraina lodu
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Cabriolet
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
AWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
4145 wyświetleń profilu
-
Gdybyś chciał oryginalny z przebiegiem 4000 km to odezwij się do mnie bo mam na sprzedaż do tego łańcuch nowy.
-
Krystian zależy kto co lubi😀 ja jak jeżdżę sam to akurat nie przeszkadzają mi spaliny zwłaszcza że z zewnątrz więcej wpada niż z mojego jak się stoi w korku lub nawet jedzie przez miasto wolno, na trasie w ogóle nie czuć z mojego samochodu spalin a mam wybebeszone wszystko, największy problem jest jak zabieram Grete i ona całą drogę mi gada i marudzi😄 powodzenia w projekcie będziecie tu coś dłubać na jakieś fajne moce ?
-
No zerknij troszkę do góry przecież jest tam wykres.
-
Najważniejsze to się szybko podnosić.
-
Tak jak przemo pisze, też kiedyś zagłębiałam temat ale gra niewarta świeczki.
-
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm
morelo odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
🙂no niestety nie znalazłem -
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm
morelo odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
na jakiej turbinie i ile ci wypluło na 2barach, pokaż jakieś kreski logi. -
Żadne baranki, albo kobra, albo raptor. Ja mam zrobione noxudolem. Trzeci rok nic nigdzie nie wyszło, ale nie było rdzy po prostu wymyte wszystko odtłuszczony i na nowo położona konserwacja.
-
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm
morelo odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
No proszę z tą pompą to ciekawy temat z TFSI ja jak robiłem przekładkę na Q i wszystko było oryginalna pompa to wyrzuciłem trzeba było rezać kosz i wkładać dw później przez rok się bujałem z wężykami 2 razy poprawiałem po fachowcu który robił przekładkę co 2 miesiące a tu wystarczyło zostawić wszystko oryginalne? A dodam że mam lekko ponad 400 koni i 550 niutonometrów. Tylko że ja mam regulator na listwie i faktycznie dochodzi tam do prawie 6 bar -
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm
morelo odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Cześć to proszę pokaż tego loga jak prosiłem😉 -
Przekładka z ośki na quattro w Audi A4 B6/B7
morelo odpowiedział(a) na Gamling temat w Audi A4 B6/B7
Najlepiej z 2.0 tfsi bardzo fajna skrzynia i długa. -
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm
morelo odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Przemysław ja tu nie pytam czyja bryka jest najlepsza i najszybsza😄 wszystkie są najlepsze, tylko o logi zastanawiałem się nad tą turbiną. I chciałbym widzieć jakieś logi jak to wstaje i jak trzyma górą pytanie jeszcze czemu zmieniasz turbinę na garrett g25 660. Pamiętajcie chłopaki nie ma się co podniecać kreskami, kreskami się nie jeździ i hamownia hamowni nie jest równa. 😉 ale podniosę wam poprzeczkę próbujcie na 600 kunia😉 -
O udało się😉 ile tam dmuchacie?
-
[email protected] Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm
morelo odpowiedział(a) na przemolll temat w Audi A4/S4/RS4 B7
A ja mam pytanie, jak to już jest finalnie wystrojone mógłbyś pokazać jakieś logi dokładnie to chodzi mi o turbosprężarkę jak ona wstaje bo rozumiem że z dołu już ją nie kasujecie bo nie ma powodu.😉 -
Problem po wymianie rozrządu w Audi A4 B6 1.8T BFB
morelo odpowiedział(a) na AdrianoA4B6 temat w 1.8T
Dokładnie jak Adam piszę z przodu patrzę ustawiam i wszystko gra, a na miejscu autora to albo bym jakiegoś kolegę mechanika przywiózł do tego samochodu, albo oddał do jakiegoś mechanika który ma pojęcie jak ustawić rozrząd w 1.8 turbo gdzie tu nie ma nic skomplikowanego. I dodatkowo miał sprawny manometr do mierzenia kompresji.