Skocz do zawartości

raqu43

Pasjonat
  • Postów

    106
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

O raqu43

Informacje

  • Imię
    damian
  • Miasto
    Germany

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DEUA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Może komuś to pomoże... Powoli przymierzam sie do wymiany rozrządu. W moje ręce trafiły gotowe zestawy: Conti, SKF, Gates, Dayco. Jednym slowem, większość porażka. Pakowacze pełną gębą. Conti- pasek conti, napinacz conti, rolki ina + conti, pompa Ina. SKF - pasek SKF, napinacz rumunia, rolki skf + no name, pompy brak. Dayco - wszystko bylo znakowane dayco oprócz pomy, zero oznaczenia, chyba no name. Gates- już nie pamietam, ale nie bylo zle. Podsumowując, wybieram zestaw Dayco + ORG pompa. Potem Gates, a dalej wszystki pozostały chłam. Najlepsza okazała sie pompa wody: ORG - INA , Conti - INA , HEPU - Ina 😂 no i oczywiscie o metalowym wirniku można zapomnieć...
  2. mialem ten zestawik DAYCO w ręku, i widzę , że całość produkowana w Rumunii... to bedzie to dobre, czy za czymś innym sie rozglądać ? widzę , ze więkoszć zestawów to albo rumunia albo turcja (zestaw Gates) jakiej firmy napinacz rozrządu Pan poleci , aby nie z romunii...
  3. pada dwumasa...? przy przebiegu 40.000 mialem te odglosy, jak kupilem samochod, ale jak pisalem tylko zimą. Możliwe że przy takim przebiegu by sie już sypala ?
  4. U mnie przy przebiegu 35 tysi walnęla świeca, jak sie okazalo, ta najdrozsza z czujnikiem ciśnienia.... Jedynie ORG z ASO, koszt 450 zł jakoś płacilem , a reszte brałem Boscha
  5. Owe "rechotanie" też u mnie występuje na zimnym silniku , rozrządu jeszcze nie wymieniałem, olej caly czas 5w30, Arala leje. Ale dobrze, że wyjaśnione, że to pompa oleju. Powiedzcie mi Pany, co to u mnie za dzwiek wystepuje, tylko zimą jest słyszalny, okolice 0 st. A więc odpalam samochod, pierwsze 4-5 min jest ok, po tym czasie zaczyna się "dudnienie" niczym parowóz i trwa jakieś 4 min, po tym czasie wszystki ustępuje i wraca do normy, cisza. Słyszalne w kabinie i na zewnatrz, chyba najbardziej słychać to w okolicach koła kierowcy,jak się schylałem, ale jakoś na tel jak nagralem nie bardzo bylo słychać, dlatego puszczam nagranie z kabiny. wiosna, lato , jesien to nie występuje. przebieg 115 tys. mam się zacząć bać? tak już kilka lat. VID20250118104134.mp4
  6. kompletuje wlasnie rozrząd, ale to nie takie proste jakby sie wydawalo... szukalem napinacz , ale ORG robią w rumunii. skf też... W moje ręce wpadł więć napinacz Gates, ale widzę , że produkowany w Turcji 🤣 i bądz tu mądry....jakaś paranoja z tą produkcją... To co polecacie ?
  7. masz dokladnie taki sam aku, jak ja (ORG), lepszego zamiennika o zbliżonych parametrach, jaki ja kupilem VARTA nie znajdziesz, no chyba ze chcesz ostro przepłacić za ORG... zamiennik ma 80Ah zamiast 75Ah, ale prad startowy ma doklanie taki sam jak ORG czyli 800A EN. zakodujesz go bez problemu i smigasz aż miło. wymiary też ma takie same jak ORG takze spokojnie ci wejdzie. polecam
  8. To fakt, przy silniku 2.0 apka ta sprawuje się wzorcowo u mnie załącza się wypalanie przy ok. 90% . Z chwilą początku wypalania, wskazóweczka wskakuje mi na równiutkie 1.000 obr/min na biegu jałowym i to jest najbardziej miarodajny u mnie sygnał, że zaczęlo się wypalanie, wtedy nawet nie musze spogladać na apkę.
  9. Panowie, operacja kodowania zamiennika odbyla się bez żadnego "ale" 👍 uff...250-300 euro jestem dzieki temu do przodu 😂 anyway, tak jak jeden z kolegów nadmienil, kodowanie można bylo takze wykonac za pomocą apki Carscaner, ale balem sie że to może mało "profesjonalne" i lepiej cos innego "pewnego" wykorzystać, ale nastepnym razem wykorzystam ją do tego celu. dzieki Wam za pomoc, a w szczególności koledze Muskel1 , który nie pierwszy raz ratował mnie z opresji 👊
  10. tak tak , widzialem to na 1 stronie, ale nie wiedzialem że dwie cyfry mogą być dowolne.😊 alles klar, wielkie dzieki po raz kolejny
  11. No jak kolega mnie teraz nie poratuje, to po mnie...zakupilem nowy aku, zamiennik, świeżyna... chciałem wlasnie jechac na kodowanie, ale..... nie widzę tego 10-cyfrowego kodu potrzebnego do kodowania.... czyli kaplica bez tego ? 🙄 z boku jest QR code, ale to tylka instrukcja, na rachunku tez brak tego nr.... Nie ogarną kodowania w ASO bez tego kodu...?🙄
  12. dobra panowie, nie marudzę już, ostatnie pytanie... aktualnie siedzi u mnie aku o tych parametrach jak na zdjeciu - ktory to ten 10-nr seryjny aku który trzeba by wpisać przy kodowaniu ? myslalem , że 7P0915105A, a carscaner pokazuje mi, że zakodowany nr to 35112401ER.... czyli zgadza się ? no i kto jest w koncu tu producentem varta czy JCB ?
  13. dzieki Panowie za info 👍 spróbuję 👍
  14. aa rzeczywiście , dzięki wielkie za info to chyba spróbuje musi być koniecznie OBD 11 do kodowania albo OBD 11 pro ? czy OBD taka jaka posiadam na zdjeciu tez da rade to wykonać ? widzę , że przy zmianie nr seryjnego aku program VCDS piszesz: Zmień ostatnie 2 znaki w aktualnym numerze seryjnym i zatwierdź. czyli tylko 2 ostanie beda inne wybite na aku, a reszta nr seryjnego zostanie bez zmian ?
  15. to jakieś chore...a więc - orginalnie siedzi u mnie aku AGM 7P0 915 105 A, 75Ah 420a DIN 800A EN, oczywiście do dostania jedynie w serwisie audi o takich parametrach za jedyne 430 euro. znalazlem VARTE 80ah 800A EN, ale rozumiem że nic z tego nie bedzie, bo pewnie nie da sie go zakodowac? i aku bedzie niedoladowany, czyli chcac nie chcac pozostaje mi kupno w ASO....?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...