raqu43
Pasjonat-
Postów
88 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O raqu43
Informacje
-
Imię
damian
-
Miasto
Germany
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2016
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
DEUA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Cykanie i trzeszczenie z tyłu w A4 B9, przy ruszaniu, hamowaniu i zmianie kierunku jazdy
raqu43 odpowiedział(a) na pz87 temat w Audi A4 B9
ja robilem to w zach-pom , 90 km od szczecina. napisz na priv -
na niemieckim ebayu idzie jeszcze dostac nowy z D.... ale cena zaporowa... a ten nowy sterownik z koncowką D dziala na zasadzie Plug and Play czy trzeba go zaprogramowac ?
-
aha, no to chyba że tak...dobra , to już ostatnia rzecz: u mnie widnieje na sterowniku tylko 4M0 907 355 , bez A czy też D. jeśli zakladając, że kupię używany sprawny A bądż D , bedzie on działał bez żadnego "ale" u mnie ?
-
aha, ok. dzieki za wyjasnienie 😊 no bo z tego jak czytalem watek, chyba że sie mylę, to nie zawsze D bylo zamienne z A.
-
no dobra - a Twoj stary sterownik jaką miał końcówkę na końcu A czy D ? jesli A, to nie miał przecież prawa dzialać D na zasadzie plug and play, czyli bez wymiany zbiornika na nowszy? Czy jak to się odbyło ?
-
aha , dobrze wiedzieć 😇 bede spal spokojniej...dzieki za info 👍
-
no nie...sam w sobie nie wpływa.. ale jak w razie już tam się dostaje wilgoć/woda, to sterownik daje falszywe info do kompa i ten pokazuje co ma pokazac, a w rzeczywistosci wszystko z pompą adblue jest ok , tylko sterownik jest do wymiany. Tak to widzę po przeczytaniu całego wątku , jak inni mieli podobny problem, a w 90% przypadków winien okazał się sterownik.
-
raqu43 obserwuje zawartość Wspomaganie - płyn G004000M2 to to samo co G002000? i Padnięta pompa AdBlue w A4 B9 2.0 TDI
-
no u mnie jeszcze żadne "oficjalne info" sie nie pojawiło odnosnie awarii adblue, ani check engine z tym związany, ale 2 lata temu jak mi podlaczali kompa celem odpowietrzenia filtra paliwa, to widnial błąd , że małe cisnienie adblue czy jakoś tak... i tak sobie już jezdzę beztrosko 2 lata 😂 🙄 ale chyba juz czas sie rozgladac za uzywanym sterownikiem, bo chyba ten sądny dzień nadejdzie już niedlugo i ta membrana już mi nie pomoze bo chyba za pozno....
-
ja wymienialem na Pentosin CHF11S (G002000), chyba jako jedyny z tego forum... i polecam. Nie chcialem experymentowac z 004
-
Ja też dwa razy brałem LEMA od Wandeja, szybka wysyłka no i przede wszystkim, oryginal
-
to skrzypienie występuje z przodu , a nie z tyłu. Ja robiłem to pod Świdwinem, gosciu kumaty, niecała godzina i bylo po bólu... jak chcesz podeśle ci namiar, odezwij się na priv
-
hej, ogólnie samochod zagonilem 2 lata temu, ale na pento bylo wszystko ok, nic sie nie dziala i kiera o wiele lżej chodziła, takze lej i sie nie zastanawiaj. żadne tam wynalazki od citroena itp bylo wszystko u mnie tak jak opisujesz, włączeniz z kolorem.
-
kolego mi przy 38 tysi poszła świeca... także wiesz...
-
kiedys kupiłem zamiennik nowy za 800 zł - audi a4 b7 - wytrzymał rok z hakiem....
-
U mnie jak zaczyna się wypalanie, wskazówka stoi równo na 1.000 obr - na postoju i podczas jazdy jak wrzucisz na luz. Po tym też widzę, kiedy sie kończy. Pokrywa się to z tym, co pokazuje apka VAG DPF.