Skocz do zawartości

raqu43

Pasjonat
  • Postów

    87
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O raqu43

Informacje

  • Imię
    damian
  • Miasto
    Germany

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DEUA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia raqu43

3

Reputacja

  1. na niemieckim ebayu idzie jeszcze dostac nowy z D.... ale cena zaporowa... a ten nowy sterownik z koncowką D dziala na zasadzie Plug and Play czy trzeba go zaprogramowac ?
  2. aha, no to chyba że tak...dobra , to już ostatnia rzecz: u mnie widnieje na sterowniku tylko 4M0 907 355 , bez A czy też D. jeśli zakladając, że kupię używany sprawny A bądż D , bedzie on działał bez żadnego "ale" u mnie ?
  3. aha, ok. dzieki za wyjasnienie 😊 no bo z tego jak czytalem watek, chyba że sie mylę, to nie zawsze D bylo zamienne z A.
  4. no dobra - a Twoj stary sterownik jaką miał końcówkę na końcu A czy D ? jesli A, to nie miał przecież prawa dzialać D na zasadzie plug and play, czyli bez wymiany zbiornika na nowszy? Czy jak to się odbyło ?
  5. aha , dobrze wiedzieć 😇 bede spal spokojniej...dzieki za info 👍
  6. no nie...sam w sobie nie wpływa.. ale jak w razie już tam się dostaje wilgoć/woda, to sterownik daje falszywe info do kompa i ten pokazuje co ma pokazac, a w rzeczywistosci wszystko z pompą adblue jest ok , tylko sterownik jest do wymiany. Tak to widzę po przeczytaniu całego wątku , jak inni mieli podobny problem, a w 90% przypadków winien okazał się sterownik.
  7. no u mnie jeszcze żadne "oficjalne info" sie nie pojawiło odnosnie awarii adblue, ani check engine z tym związany, ale 2 lata temu jak mi podlaczali kompa celem odpowietrzenia filtra paliwa, to widnial błąd , że małe cisnienie adblue czy jakoś tak... i tak sobie już jezdzę beztrosko 2 lata 😂 🙄 ale chyba juz czas sie rozgladac za uzywanym sterownikiem, bo chyba ten sądny dzień nadejdzie już niedlugo i ta membrana już mi nie pomoze bo chyba za pozno....
  8. ja wymienialem na Pentosin CHF11S (G002000), chyba jako jedyny z tego forum... i polecam. Nie chcialem experymentowac z 004
  9. Ja też dwa razy brałem LEMA od Wandeja, szybka wysyłka no i przede wszystkim, oryginal
  10. raqu43

    Skrzypiące wnętrze

    to skrzypienie występuje z przodu , a nie z tyłu. Ja robiłem to pod Świdwinem, gosciu kumaty, niecała godzina i bylo po bólu... jak chcesz podeśle ci namiar, odezwij się na priv
  11. hej, ogólnie samochod zagonilem 2 lata temu, ale na pento bylo wszystko ok, nic sie nie dziala i kiera o wiele lżej chodziła, takze lej i sie nie zastanawiaj. żadne tam wynalazki od citroena itp bylo wszystko u mnie tak jak opisujesz, włączeniz z kolorem.
  12. raqu43

    Skrzypiące wnętrze

    kolego mi przy 38 tysi poszła świeca... także wiesz...
  13. kiedys kupiłem zamiennik nowy za 800 zł - audi a4 b7 - wytrzymał rok z hakiem....
  14. U mnie jak zaczyna się wypalanie, wskazówka stoi równo na 1.000 obr - na postoju i podczas jazdy jak wrzucisz na luz. Po tym też widzę, kiedy sie kończy. Pokrywa się to z tym, co pokazuje apka VAG DPF.
  15. u mnie też startuje, z tego co pamiętam, przy 23.5 g a kończy się na 5.5 g
×
×
  • Dodaj nową pozycję...