Skocz do zawartości

Tomekkk828

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Tomekkk828

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    S4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    CAKA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

394 wyświetleń profilu
  1. Witajcie. Mam pytanko odnosnie klockow i tarcz ceramicznych. Auto starsze 2010 s4. Zastanawiam sie nad zalozeniem ceramiki mam teraz brembo jednak te hamulce mam wrazenie troche nie wyrabiaja. Ewentualnie po prostu zmienic firme z brembo?
  2. z ciekawosci znalazles wartosci, ktorych szukales?
  3. Nie przychodza mi powiadomienia nie wiem dlaczego. Na zegarach mam 160kkm jednak nie jestem pewny w 100% do autentycznosci.
  4. Tomekkk828

    Wydech S4

    Raczej watpliwa sprawa, bez przerobek raczej sie nie obejdzie
  5. Mialem podobny przebieg w swojej S4 B7, ogolnie nie ma co porownywac na podstawie podobnego przebiegu, ale trzeba miec naprawde gleboka kieszen na to auto.
  6. Wydaje mi sie, ze wtryski zaczynaly po prostu lac i przez to zaczal zapychac sie katalizator to jest moja rozkminka aczkolwiek nie jestem tego pewny w 100%. Co do chipa to nie posiadalem. Teraz katy do wyrzucenia wiec pojda downpipe i pewnie zmiana mapy.
  7. Temat do zamknięcia problem rozwiązany. Gdyby ktoś miał podobny problem sprawdźcie katy. Dzięki przemek530d za podpowiedz. Pozdrawiam
  8. .
  9. Tomekkk828

    Wypadanie zapłonu.

    Witajcie. Mam problem z wypadaniem zapłonu. Historia wyglada tak. Zajechałem do mechanika ponieważ przy wciśnięciu gazu do końca przełączało w tryb awaryjny i nie pracowało na jednym cylindrze. Wypadanie zapłonu cylinder 2 później 2 i 3, po kilku próbach 1, 2, 3. Pozmieniałem cewki, świece dalej to samo, w międzyczasie ukradli mi auto, znaleźli wróciło z zajechanym silnikiem. Brak kompresji na całej lewej stronie, wyjęcie silnika wypalony tłok. Kupiłem słupek. Założony osprzęt silnik na aucie daje mu do pieca znowu to samo. Wypada zapłon cylinder 1, 3. Kompresja na każdym jest, wtryski były ze słupkiem ogólnie chodziło to na wcześniejszym aucie. Zmienione cewki i świece na nowe wciąż ten sam problem. Może macie jakieś sugestie? Gdzie szukać problemu pompa wysokiego ciśnienia, wtryski nowe, pompa małego ciśnienia czy iść w elektronikę? Dzięki bardzo za każda sugestie i Pozdrawiam
  10. Odkopię temat bo borykam się z podobnym problemem, znalazłeś przyczynę?
  11. Będę tu tylko do przyszłego maja MOT mam do sierpnia ewentualnie mogą przymknąć na to oko. Ale póki co jestem ciekaw stage I. Może później będę kombinował
  12. Załatwiłem już u siebie gościa z mapa niby robił sporo tego i polecany przez znajomego mechanika wiec możliwe, ze gość zna się na robocie. Co do katów itp. Póki co nie chce robić czegoś, czego w tej chwili nie potrzebuje. Chociaż auto kupiłem jakos miesiąc temu i już brakuje mu mocy
  13. Dobra. Przekonałem się pozostaje tylko znaleźć odpowiednia osobę. Na stałe mieszkam w UK może ktoś jest na forum kto to ogarnia na wyspach. Będę w Polsce w połowie listopada pochodzę z Białegostoku może stamtąd ktoś jest kto ogarnia te tematy. Robiłem wcześniej w dieslach i nie miałem miłych doświadczeń wiec wole kogoś z polecenia
  14. Witam. Chciałbym zasięgnąć opinii ludzi po tym „zabiegu” opłaca się wgrywać nowa mapę? Zaznaczam, raczej modyfikacje zakończyłyby się na pierwszym stage’u jednak wszystko się może zdarzyć i kto wie...
  15. Od wczoraj ponownie jestem posiadaczem audi. Było audi S4 b7 4.2 v8 teraz jest s4 avant 3.0 tfsi. Pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...