-
Postów
30 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
4O Domino98

Informacje
-
Imię
Dominik
-
Miasto
Żywiec
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
1.6
-
Kod silnika
ALZ
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
571 wyświetleń profilu
-
Domino98 obserwuje zawartość Falowanie obrotów A4 B6 1.6 ALZ , Brak mocy , Przepływomierz i 5 innych
-
Witam, Na początku zaznaczę, że autem jeździ się dobrze, nie wykazuje żadnych oznak zużycia. Ostatnio wjeżdżając na parking, strzeliło coś z przodu auta wyskoczył błąd i auto na żadnym wbitym biegu nie chciało jechać (wzrastały tylko obroty) po dostarczeniu auta do mechanika okazało się, że wszystko jest sprawne, skrzynia, dwumas, poloski itd zostało sprawdzone, wszystko wyglądało w porządku, więc mechanik złożył wszystko do kupy rozkładając ręce, po złożeniu auto normalnie jeździ i nic się nie dzieje. Co to może być? Żeby znowu się taka sytuacja nie zdarzyła To chciałbym znaleźć jakieś rozwiązanie tej dziwnej sytuacji.
-
Na jałowych spada poniżej 2, błąd wyskakuje jako stały, zbyt wysoki
-
A jakie powinny być poprawne wartości na tych logach?
-
Cześć, Pojawił mi się problem z przepływomierzem po jego wymianie (przed wymianą wyskakiwał błąd przepływomierza nie pamiętam jaki dokładnie) wymieniony na Magneti Marelli, po jego założeniu usunąłem błędy, przejechałem trochę kilometrów, zgasiłem silnik i odpaliłem znowu z świecącym "czekiem" najpierw wyskoczył sam błąd G42, po usunięciu znowu to samo, ale teraz wyskakują dwa błędy G70 i G42 i tak w kółko, po usunięciu wydaje mi się, że auto dużo lepiej pracuje, ktoś może wie w czym leży problem? sprawdziłem również napięcie, występuję o ile dobrze pamiętam na "1" - 13,5V, a na "3" - ok. 4v
-
Miałem problem z przepływomierzem, wymieniłem na MM, pojawił się problem z błędem G42 zbyt wysoki operator, ale samochód zachowuje się normalnie
-
Pomogła wymiana cewki, co ciekawe przed wymianą mrugalo mi podświetlenie podnoszenia szyb, po wymianie świecą normalnie, ale dziś zauważyłem, że na chwilkę znowu wróciło mruganie i trząsł się pedał gazu pod butem, ale znowu jest git tak jak od razu po wymianie
-
Pod jakim względem bije go na głowę?
-
Motul 8100 x-cess 5w40
-
Dobre pytanie, dałem mu dzisiaj do zrozumienia, że chce mieć sprawne auto jak będę go odbierał. Może niekoniecznie sprawne, świece za pierwszym razem były już zdatne do wymiany, za drugim razem przewody do wtryskiwaczy, ale mogli się bardziej postarać, 3 raz wyskakuje ten sam błąd o niereguralnym spalaniu na 1 i 4 cylindrze
-
Przepływomierz sprawdź, częsty problem
-
Przecież w tym silniku to normalne, że bierze olej, walka z tym to jak walka z wiatrakami, ale mam teraz ten sam problem co Ty, brak mocy i szarpanie plus meugajacy "czek" oddałem już 3 raz do mechanika z tym samym problemem, wymiana przewodów i świec nie pomogła, mam nadzieję, że teraz znajdzie problem. najgorszy silnik z jakim miałem do czynienia, dramat.
-
Tak, szukałem przyczyny wszędzie, aż w końcu pojechałem do polecanego mechanika który od razu powiedział, że poduszki są już wylane i trzeba wymienić, teraz jest spokój, denerwuje tylko to trzepanie budy przez nieoryginalne poduchy
-
Ja dodam od siebie, że musiałem wymienić wszystkie poduszki, silnika i skrzyni, ale polecam tylko oryginały na zamiennikach strasznie trzęsie budą
-
Ma ktoś kogoś w okolicach Żywca? Do 100km
-
U mnie uspokoiło się po wymianie sondy lambda (bank 1), ale wymieniłem na jakąś "firmy krzak" i widzę, że pomału problem wraca