-
Postów
337 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
I to są święte słowa ,nic dodać nic ująć
-
Jak bym miał do wymiany tylko rozrząd to bez zastanowienie biorę z ASO aczkolwiek w moim przypadku lista części jest tak długa że psychika mi na to nie pozwala żeby wszystkie części co potrzebuje kupić w ASO więc dlatego dopytuje na forum które części muszę zamontować z ASO a które nogą być w dobrym zamienniku i jakiej firmy bo wiadomo że dziś firm które produkują z masła jest mnóstwo
-
Wielkie dzięki , jeszcze dopytam , zestaw rozrządu ,ten od strony przodu auta , polecają mi firmy Bosch , czy to dobry zestaw czy lepiej brać ten co ty polecasz ? Pytam ponieważ nie chcę żeby było na wolnych obrotach słychać pompę wody tak jak to miało miejsce przy moich 2 ostatnich autach ( był to zestaw ( INA ) Co do walków w zamienniku ludzie na forach pisali że się strasznie szybko wycierają , masz na ten temat jakieś zdanie ?
-
Prosiłbym kolegów o pomoc w tym temaćie ponieważ muszę podjąc decyzję co robić dalej z tym autem ponieważ szanuje czas oraz miejsce na warsztacie u mechanika
-
Kolejna aktualizacja Mechanik zrobił mi listę części , które części muszą być najlepiej z ASO a które mogą być w zamienniku ? - walki rozrządu - kpl rozrząd pasek - kpl rozrząd łańcuch z fazatorem - 16 dzwigienek - 16 popychaczy - kieliszek pompy paliwa ( nie wiem czy ja nie mam przy moim bwe już tej wersji poprawionej ) - uszczelka pod głowicę - Uszczelka pod kolektor ssący - Uszczelka pod kolektor wydechowy - Uszczelka pod pokrywę zaworów -śruby głowicy --przyłącze wody głowicy z czujnikiem - świece - olej filtr olej Castrol 5w30 - filtr oleju - filtr powietrza Jeszcze nie wiem co z zaworem N205 , wymieniać w ciemno czy nie , auto jest sprowadzone z Niemiec , wcześniej przed awarią go nie użytkowałem więc nic na tego auta nie wiem
-
Co było z nimi nie tak że były wadliwe ,?
-
Mała aktualizacja Tłoki są w porządku, nie ucierpiały , na jednym jest ponoć tylko ślad od zaworu , ślad a nie uszkodzenie
-
Różnie to bywa , kupię drugi słupek który równiez może okazać się że jest do remontu
-
Dbaluch obserwuje zawartość A4 B6 1.8T BEX nie odpala , Zerwany łańcuch w Audi A4 B7 2.0 TFSI BWE i Przewody paliwowe Audi A4 B7
-
Witam , kupiłem audi A4 b7 2.0 tfsi ,silnik bwe z uszkodzonym silnikiem tzn z zerwanym łańcuchem , czy ktoś by mógł mi opisać co by musiało być dodatkowo wymienenione przy tak dużym remoncie silnika , jakiej firmy kupić łancuch i inne klamoty , wiem że wałki są do wymiany , części oryginalne z ASO to nawet pomijam bo ceny bardzo duze
-
Ok dzięki już kupiłem ,pozdrawiam
-
Ok ale jak będzie na końcu numeru zamiast litery P np J to będzie pasować ?
-
Witam , szukam przewodów paliwowych o nr 8E0 201 220 P oraz 8E0 201 227 N do Audi A4 B7 1.8 BFB 2007 rok , czy występują numery zamienne tych przewodów ?
-
Na tym forum tak własnie jest , każdy prosi i płaczę o pomoc a jak już rozwiąże problem co by przydałoby się innym to ma wyjeb..... na innych też jestem w podobnej sytuacji , przeczytałem już tyle tematów i rzadko który jest zakończony opisem co było przyczyną
-
Ja seryjnie mam 1BA na dodatek przód tzw koza więc u mnie by na nich poszło około 30 mm w dół więc zmiana dość widoczna aczkolwiek ty masz już 20 mm niżej więc czy warto to już ckwestia gustu , jak będziesz chciał je pogonić to służę pomocą
-
Amorki też kupiłeś ?