Skocz do zawartości

MiniolEE8

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MiniolEE8

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    S4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    AJK
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MiniolEE8

2

Reputacja

  1. Cześć jak w temacie, proszę o rozkodowanie numeru vin ' WAUZZZ8DZ1A152305 Bardzo Dziękuję
  2. Przyjemnie się czytało ten temacik. Będę śledzić
  3. Mega ambitnie, o to chodzi keep goin
  4. Świetna jest ta eska. Chętnie bym śmigał taką serią A jeszcze bardziej mi się podoba że sam sobie przy niej dłubiesz. Ja dopiero zaczynam
  5. Obejrzałem cały temat fajnie dopieszczony podoba mi się
  6. Dzięki Panowie za pozytywne komentarze na zdjęciu z tym RS'em może tak wyglądać bo tam 19tka siedzi Raczej nie, felga spełnia swoje zadanie czyli niska waga a nie wygląd Fajnie by było mieć gdzieś oficjalne kreski to fakt ale nie czuje takiej potrzeby. Bardziej kręci mnie wynik z dragy przyznam szczerze. Biorąc pod Uwage, jak kiepsko zmieniłem bieg podczas tego pomiaru, auto ma potencjał w chwili obecnej na zrobienie 6,6-6,7 100-200. Robiłem pomiar drogowy za pomocą vcds'a z kolegą o wadzę około 100kg. Wynik wyszedł 550km i 690nm. Dwa dni później zrobiłem pomiar na dragy w Dwie osoby (pasażer 85kg, wynik powyżej) na trzecim przejeździe strzeliła N'ka i wskaźnik zaczał pokazywać 2.0b z zadanych 1.7b więc musiałem odpuścić już pomiary i czas został taki jaki został. Wg. czasów jakie robi ma ponad 600KM i 750nm albo bardzo zdrowe 550 ;) wybierzcie sami co wam bardziej odpowiada, dla mnie to nie ma znaczenia Planuje jeszcze zamontować WMI https://redlinespeedworx.com/Files/Images/Blog/2013/10/directport_aquamist_jets.jpg oraz skrzynie z S4 4.2 gdybym zbliżył sie do okolic 6s na tych K04 RS6 to myślę że wystarczy Obecnie Esa Stoi z wyciągniętym ssakiem (cieknąca druga pompka wody), zabrałem się za wymiane przewodów wodnych, podciśnień oraz planuje zrobić nową wiązke silnikową (było pare kostek do wymiany a i tak grzebałem przy podszybiu więc wyciągnąłem wszystko i prawdopodobnie zrobię od nowa). Musze poogarniać auto bo długo stało a ja nie Lubie mieć bałaganu pod maską
  7. Siema W Sierpniu 2018 kupiłem Eskę od kolegi z zamiarem stworzenia quick daily sleepera . Eska sprowadzona ze Szwajcarii z ciekawą historią gdyż brało udział w pościgu policyjnym i do auta strzelano po czym skończyło na barierkach więc błotnik prawy i zderzak musiały być w Polsce lakerowane a na parkingu policyjnym spędziła 2lata. Na desce rozdzielczej znajduje się ślad po kuli który jest przykryty zaślepką którą widać na zdjęciach 8-) Esa przyjechała do Polski z programem na 300KM (o którym właściciel nie wiedział) zrobionym wydechem oraz posiada regulowane gwintowane zawieszenie niestety ciężko ustalić co to za marka. Były właściciel zamontował LPG i śmigał Esą po WWA Kilka Fotek które zachęciły mnie do obejrzenia auta osobiście w Warszawie gdzie koleżka obecnie przebywa na codzień. Po kupnie umówiłem sie na zrobienie pakietu 500+ i tak po dwóch tygodniach auto pojechało do Łomży na drobne Performensy. Powiedział że ma znajomego do któego Esa pojedzie na rewizje i przygotowanie pod zwiększanie mocy. I tak poznałem Bola 8-) Po kilku sugestiach ostatecznie rozpoczęło się budowanie nowego silnika z kutymi korbami oraz tłokami. Zostały zrobione hamulce, zresztą aktualna specyfikacja będzie podana poniżej. Obecny Setup: -Blok z wałem 2.7 -Korby Techno5 -Tłoki Wossner 82mm -Głowice 2.8 N/A -Kolektor ssący z osprzętem RS4 -Wtryski Bosch 630 -Pompa Paliwa Walbro 450lph -Przepustnica RS4 -Przejście na Fajkocewki z TFSI -Turbiny K04 RS4 ----->> aktualnie szukam K04 RS6 w ostateczności Garret gt28rs -IC centralny FMIC, wszystkie rury wyspawane -kolektory spawane a'la Wagner(przez Bizona?) -DP 2x275" reszta 3" z dwoma tłumikami przelotowymi firmy mar-tec -strojone pb100 -sprzęgło sachs performance -skrzynia Seria S4 Wynik bliżej nieznany ale wg. Marcina okolice 500KM Podsumowując, silnik złożony przez Bola Całą robotę spawalniczą tj. doloty oraz cały wydech jak również przejście na TFSI, wymianę pompy, wtrysków na większe, strojeniem zajął się Marcin z MSS PERFORMANCE Stay Tuned Stg 2 -Blok z wałem 2.7 -------> nowy blok + wał 3.0 -Korby Techno5 ---------> firma ta sama tylko pod 3.0 -Tłoki Wossner 82mm także prakuje tego 0,5mm do pełnych 3L -Głowice 2.8 N/A --------> głowice dalej z 2.8 z mixem wałków RS4 oraz N/A (niestety nie wiem które gdzie) -Kolektor ssący z osprzętem RS4 -Wtryski Bosch 630 -Pompa Paliwa Walbro 450lph -Przepustnica RS4 -Przejście na Fajkocewki z TFSI -Turbiny K04 RS4 seria ----->> K04 RS6 hybrydy -IC centralny FMIC, wszystkie rury wyspawane -kolektory spawane a'la Wagner(przez Bizona?) -DP 2x275" reszta 3" z dwoma tłumikami przelotowymi firmy mar-tec -strojone pb100 -sprzęgło sachs Performance -Skrzynia seria S4 Zostało dokonane kilka poprawek w elektryce oraz przywrócone do życia nie działające czujniki Silnik Składany Przez Bolo Strojenie i Elektryka MSS Performance Musze przyznać wstawanie tych turbin robi piorunujące wrażenie. full boost jest nieco powyżej 3.5krpm.[/quote] jeszcze pare fotek z budowy auta znalazłem Stay Tuned
  8. Jak w temacie, chciałbym powitać wszystkich użytkowników tego forum A to moja ślicznotka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...