Skocz do zawartości

robee323

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O robee323

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, będzie wdzięczny za rozkodowanie numeru VIN WAUZZZ4B02N151114, pozdrawiam
  2. @hunter91czyli luz na mechaniźmie różnicowym tylnego mostu jest przyczyną tych stuków podczas zwolnienia obciążenia na elementach napędu?
  3. Przy commanderze miałem na liczniku napis "fail" w miejscu przebiegu. Jednakże wydaje mi teraz czytając tę instrukcję: Ross-Tech: VCDS: Immobilizer 2 Instrument Cluster Swapping WWW.ROSS-TECH.COM że zapomniałem o adaptacji ECU, także zrobię jeszcze raz krok po kroku według tej instrukcji, ale korzystając z vag com i zobaczę czy znowu jakiś problem wyjdzie, mam nadzieję że nie
  4. okej, dzięki, miałem właśnie wątpliwości czy nie pin nie musi być taki sam w liczniku i w ECU, także spróbuję dziś przez vag-com zaadaptować na kanale 21 w 17-Instruments
  5. no a nie będzie problemu, że w ECU jest inny login do immo niż w liczniku? Bo immo2 ma swój login w tych miejscach. Pytam bo właśnie chcę wsadzić licznik do auta gdzie było immo2 na inne immo2 ale teraz z FISem. Pin sobie odczytałem z obu liczników, ale nie jestem pewien czy kluczyki też nie muszą być zgodne z loginem.
  6. Cześć, czy mógłby mi ktoś powiedzieć które linie w pliku wsadowym licznika odpowiadają za immobiliser (immo2) ? Zakładam FIS więc daję inny licznik, z oryginalnego licznika 8D0 919 861 C (pin 2071) przechodzę na 8D0 919 880 NX (pin według VAG EEPROM Programmer 1.19 to 1235), dlatego chciałbym zmienić informacje o immo w nowym liczniku. Pin z licznika z końcówką 880 NX to według obu programów 1235, jednak w VCDSie wpisując 01235 nie da się do niego zalogować. Wsad odczytałem VAG K+CAN Commander oraz VAG EEPROM Programmer ale z zwykłym kablem KKL. Będę wdzięczny za wskazówkę. W załączeniu przesyłam oba wsady, pozdrawiam. 8D0919861C B5-KOMBIINSTR. VDO D10 licznik 1.6 AHL.BIN 8D0919880NX B5-KOMBIINSTR. VDO D10 licznik, 1.8T.BIN
  7. Cześć @Dev czytałem wątek i mam pewne pytanie, znalazłem dyfer z V8 D11 z oznaczeniem AFV do kupienia, pisałeś że AVF i AXZ mają Torsen, w etce pokazuje tylko AXZ, dlatego chodzi mi tylko o potwierdzenie, że oba się niczym nie różnią. Przerabiasz te dyferencjały z V8 do B5? Czytałem że stoczyłeś Torsen z 45 na 41 mm. Czy jeszcze jakiś zabieg jest potrzebny by dopasować tylny Torsen? Bo wałek i wieniec zostaje z B5. Czy korzystałeś też z tylnego dyferencjału z możliwością blokady za pomocą siłownika pneumatycznego? (Taki jak w A80 B4) Umiałbyś opisać różnice między tymi dwoma rozwiązaniami? Chętnie bym się dowiedział czy od czasu ostatnich postów wpadł może jakiś nowy pomysł. Pozdrawiam
  8. robee323

    Audi a4 b6 alla RS2

    @s3ns bardzo szanuję że poprawiłeś fabrykę robiąc te modyfikacje, po pierwsze wsadzając R5, ale w szczególności za cofnięcie silnika i wykorzystanie skrzyni z S5 (obecnej też w A4 B8), która ma znacznie mniejszy dzwon. Czy wsadzając te skrzynie i cofając silnik też zmodyfikować sanki oraz elementy zawieszenia, prawda? Do tej pory nie nie widziałem w pełni skończonej operacji. Pozdrawiam
  9. Pokażesz jakie emblematy masz na klapie bagażnika?
  10. @denveco Dowiedziałeś się może coś o tych 6 mocowaniach w podwoziu? Brakuje mi ich właśnie by u siebie progi założyć. Ma ktoś numery tych mocowań? Progi w etce znalazłem ale tych mocowań to nie.
  11. Okej, dzięki za odpowiedź, jednak chyba spróbuję do wkładu od Passata dołożyć elektronikę z lusterka Audi bo w lusterku Passata jest fajne podświetlenie od spodu lusterka
  12. Cześć, chciałbym upewnić się i zapytać, jeżeli mam lusterka zewnętrzne fotochrom i lusterko środkowe fotochrom z fragmentem wiązki, to żeby to wszystko złożyć wystarczy wykonać to co jest opisane na początku wątku wraz ze zrobieniem diód w lampce podsufitki? Nie potrzebuje już żadnych dodatkowych elementów jak np. przekaźnik do obsługi wszystkich lusterek bo wszystkim operuje środkowe lusterko, zgadza się? Jeszcze mam taką sprawę, mam lusterko oryginalne z A4 B5 oraz lusterko z Passata B5 FL ambiente, lusterko z A4 niestety wylane a to z Passata ma wtyczkę 6 pin jednak tylko cztery są wykorzystane, więc pewnie brakuje pinów na lusterka boczne, jak tę kwestię rozwiązać by na lusterku z Passata mieć też sygnały na boczne lusterka? Czy koniecznie będzie do tego rozebranie lusterka?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...