Jump to content

Matel

Pasjonat
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About Matel

Informacje

  • First name
    Kuba
  • Location
    Szczecin

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2008
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Time Left: 28 days and 20 hours

    • Kupię
    • Używany

    Witam! Poszukuję: -kompletny zderzak s-line do A4 B7, ze spryskiwaczami, grillem i kratkami na halogeny. Najlepiej LY9B, może być do malowania. Nie połamany, całe zaczepy itd. -lewy przedni błotnik bez korozji, też najlepiej LY9B lub do malowania. -listwy drzwiowe S4, również LY9B lub do malowania, byle były całe.

    NO VALUE SPECIFIED

  2. Kupię kompletny zderzak s-line, przedni lewy błotnik, listwy S4 Zobacz ogłoszenie Witam! Poszukuję: -kompletny zderzak s-line do A4 B7, ze spryskiwaczami, grillem i kratkami na halogeny. Najlepiej LY9B, może być do malowania. Nie połamany, całe zaczepy itd. -lewy przedni błotnik bez korozji, też najlepiej LY9B lub do malowania. -listwy drzwiowe S4, również LY9B lub do malowania, byle były całe. Użytkownik Matel Data 01.03.2021
  3. Cześć! Chciałbym przejść z zawieszenia 1BV na 1BE + springi -30mm w A4 B7 Avant. Jeżeli dobrze wszystko przeczytałem to aktualnie mam: Przód: OJE, klasa wagowa 5, 788-823kg. Sprężyny: 8E0 411 105 EE Amortyzator: 8E0 413 031 DJ Tył: OYJ, klasa wagowa 9, 545-570kg. Sprężyny: 8E0 511 115 FL Amortyzator: 8E0 513 036 G Chciałbym obniżyć troszkę autko, uzyskać delikatnie lepszy komfort lub nie gorszy niż teraz. Teraz jest fajnie jak auto jest załadowane i obciążone, jak jest puste to mam wrażenie, że amortyzator ugina się w ostateczności. A 90% czasu jeż
  4. Oo, konkretna odpowiedź, dziękuję bardzo. Który manual najlepszy pod 250hp+? Bo będę chciał wszystko jednocześnie składać. No i czy znacie kogoś kto by się takiej przekładki podjął od a-z, żeby to miało ręce i nogi?
  5. Są. Przy quattro zamiast tragicznego multitronica jest tiptronic, a to już dużo fajniejsza skrzynia, do tego można nią sterować łopatkami przy kierownicy. Znacie jakąś firmę godną zaufania, która by się podjęła przekładki na quattro w B7? Najlepiej z ogarnięciem wszystkich potrzebnych części? Mogę się wybrać na przejażdżkę ze Szczecina bo tu jakoś biednie ze wszystkim jest.
  6. Moc jest. "Wokół komina" robię 60k km rocznie. Zastanawiam się czy jest sens się bawić czy znaleźć jakąś ładną sztukę już w tym setupie i tam bawić się w modzenie. Dlatego zapytałem czy jest dużo droższa zabawa niż przy zostaniu przy manualu.
  7. Myślałem czy do mojej B7 1.8T BFB nie wsadzić quattro z tiptroniciem. Dużo więcej zabawy niż przy manualu? Warto w ogóle w coś takiego się bawić? Dużo droższa zabawa?
  8. Cześć! Jestem zainteresowany kupnem sportowego kata do A4 B7 1.8T BFB ośka. Będę podnosić moc, samego DP nie chce bo dużo jeżdżę i już kilka kontroli spalin miałem, więc normy musi spełniać. Ile taka przyjemność?
  9. Cześć! Szykuje się do swapa hamulców, rs dziadek rzeźbi dla mnie zestaw 320/288. Jako, że chciałbym podejść kompleksowo do tego to jaki płyn i przewody hamulcowe polecacie? Do czego jeszcze zajrzeć w układzie hamulcowym, żeby mieć pewność, że wszystko działa na 100%? A4 B7, 1.8T BFB FWD.
  10. Matel

    Cześć!

    Dzień dobry wszystkim! Po przeczytaniu około 500 stron na forum stwierdziłem, że warto się zarejestrować skoro zaczynam grzebać przy swojej A4 B7 😉 Aktualnie stacjonuje w Szczecinie i w planach mam kilka modyfikacji swojego autka. To forum to prawdziwa skarbnica wiedzy, jest lepsze niż największe wydawanie encyklopedii PWN 😁 Życzę wszystkim miłego wieczoru!
×
×
  • Create New...