krzychuG
Pasjonat-
Postów
221 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O krzychuG
Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Pabianice
Auto
-
Model
A6 C6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia krzychuG
5
Reputacja
2
Odpowiedzi społeczności
-
krzychuG obserwuje zawartość SOCZEWKI BI-LED WST 2.5 , Audi A4 B8 - część karoserii pod lampą - nazwa , A5 2011 Quattro S-tronic 2.0 TFSI i 7 innych
-
Gustu nie komętuje, ale jak kupisz orginały na odpowiednie osadzenie to nie będzie problemów.Wszystkie uszkodziłeś? Audi felgi idzie na sztuki dokupić.
-
Nie, możesz spróbować 100nF.
-
Kondensator dołóż. I niezapomnij ich wyregulować żebyś gorzej nie oślepiał jak fabryczne ledy.
-
To jest normalne że zatrzyma się w pozycji nie napięty na maksa, a co do czystości pod osłoną to nie jest to tylko aspekt wizualny ,masz pewność że żaden syf nie odpadnie i go pasek nie mieli, no i jak przeprowadzasz taką kontrolę jak teraz to łatwiej wychwycić jakby coś niedobrego się działo.
-
Nie jest to usterką, a pod obudową rozrządu to widzę że się umyć nie chciało.
-
Te wartościi różnicowe nie są w normie sprawnego filtra , wolne obroty takie prawie prawie, ale pod obciżeniem za wysoka wartość, a obciążenie nie było pełne. Do kitu naprawiania takiej usterki jak nie wiadomo czy soft ok.
-
W zeszłym roku sprzedawałem ,co dzień kilka telefonów, pierwszy oglądający kupił.
-
Starsze tfsi to przy normalnej jeździe miały sete.
-
Na jakim biegu był pomiar przy 5tyś obrotów? Te cotygodniowe trasy to ile km mają?
-
Jak pytasz o mocowania i skrzynie to nie będą pasować ,trzeba by coś dorobić ,może od którejś v6 coś by podeszło, jak skrzynie chciałbyś zostawić to adapter trzebaby zrobić i jeśli nie masz możliwości tego samemu ogarnąć , a nie masz bo pytasz, to koszt już tego może przekroczyć zakup sprawnego tdi, drugie tyle albo więcej wyjdzie Cię pogodzenie elektroniki, później układ paliwowy ,wydechowy, a jeszcze tylko przegląd na okręgowej no i pewnie remont 2.7 i turbin
-
Część w błotniku ma po obwodzie takie znaczniki i przez nie przepychasz śrubokręt i odchylasz zatrzask, a jak masz jakiś elemęnt wymieniany to wytnij z niego próbkę.
-
Rozprostowane i ułożone elementy.
-
Robert audi na zdjęciach ma już lekki tuning, nie wyglądało tak po uderzeniu.
-
Tam będą pierścienie olejowe jednoczęściowe grubości 2mm z podłużnymi otworami, niestety też piją ale trochę póżniej niż przed poprawką, ale korby już na sworzeń 23mm także mniejszy koszt likwidacji wady olejowej. Naklejka jak zbutwiała.
-
Filtr ma za małą przepustowość, ten czujnik w twoim aucie nie występuje, zapycha się szybko bo za mało powietrza lub za dużo paliwa.