Skocz do zawartości

kamol_b7

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O kamol_b7

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BUL
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

920 wyświetleń profilu
  1. Tak jak kolega wyżej.. To dość ważne śruby
  2. Unilite fajne, mocne wyraziste światło. Ponoć często się palą, u nas śmigają i nic się nie dzieje. Te opinie może biorą się stąd, że ktoś wali po nich non stop wodą
  3. High-flow, DP dużo nie zmieni
  4. Współczuje temu, kto kupi to gdy było zalewane non-stop 10w40 ... Lej 5w40, polecam meguin super leicht lauf bądź Ravenol ...
  5. Siema!
  6. Ciężko powiedzieć co może być nie tak, gdy nawet nie ma zdjęcia. Od regulacji po ślizgi, nie możemy tego wywróżyć...
  7. Jak ma być budżetowo, to mogę polecić Zeetexy Ciche, fajnie kleją na ciepłym. Jak nie jesteś rajdowcem, a zadowala cie 180-200 na autostradzie i czasami szybszy winkiel to polecam.
  8. Na tym ET jest niewielka odległość do zacisku 320mm. Upatrz sobie felgi , które Ci się podobają załóż, i wtedy ew będziesz manewrował dystansem.
  9. To teraz tylko czekać na 8HP i 1/4 : D Sztos projekt!
  10. Sprawdź czy masz jeszcze katalizator... A tak całkiem serio, od tego jest druga sonda aby sprawdzać poprawność działania katalizatora. Jeśli katalizatora nie ma, bądź jest w stanie agonalnym będzie ukazywał się błąd i CHECK ENGINE po przejechaniu ok 80km. Błąd nie powoduje większych zmian, prócz tego, że pewnego dnia może ci się tak zapchać, że nie dasz rady wjechać pod górę ( testowane ) . Ja od siebie polecam wyciąć i się cieszyć
  11. Powinno dać radę, wszystko tak naprawdę zależy od głowy tego, który to zakłada.
  12. kamol_b7

    b6 by Gwerty

    No i to jest piękne, nie mógł się zdecydować to zaspokoił obie potrzeby
  13. Hej!
  14. Ja na Twoim miejscu sprawdziłbym czy przypadkiem klej nie puścił szyby Całkiem serio, miałem 3 przypadki, w których gdzieś na łączeniu szyby z karoserią puścił klej ( purchle rdzy) i lało się pod nogi kierowcy. Karcher w dłoń, lać po aucie i sprawdź, może gdzieś będzie widać krople.
  15. Najprościej będzie jak wjedziesz na podnośnik.. Wrzuć autko na podnośnik, jedna osoba na górze a druga na dole i wysłuc**j co to może być. Ciężko zgadnąć, od łożyska po heble.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...