-
Postów
30 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O kamol_b7
Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
BUL
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
920 wyświetleń profilu
-
kamol_b7 obserwuje zawartość CHECK ENGINE Katalizator-Za Mała Skuteczność P0420 , Urwana śruba w osłonie (podporze) poduszki silnika , Lampy do detailingu i 7 innych
-
Urwana śruba w osłonie (podporze) poduszki silnika
kamol_b7 odpowiedział(a) na mati07 temat w Audi A4 B8
Tak jak kolega wyżej.. To dość ważne śruby -
Unilite fajne, mocne wyraziste światło. Ponoć często się palą, u nas śmigają i nic się nie dzieje. Te opinie może biorą się stąd, że ktoś wali po nich non stop wodą
-
High-flow, DP dużo nie zmieni
-
Współczuje temu, kto kupi to gdy było zalewane non-stop 10w40 ... Lej 5w40, polecam meguin super leicht lauf bądź Ravenol ...
-
Siema!
-
Ciężko powiedzieć co może być nie tak, gdy nawet nie ma zdjęcia. Od regulacji po ślizgi, nie możemy tego wywróżyć...
-
A4 B6 felga 17, opony Lato jakie polecacie nie za miliony ?
kamol_b7 odpowiedział(a) na DamianLubuskie92 temat w Opony
Jak ma być budżetowo, to mogę polecić Zeetexy Ciche, fajnie kleją na ciepłym. Jak nie jesteś rajdowcem, a zadowala cie 180-200 na autostradzie i czasami szybszy winkiel to polecam. -
Na tym ET jest niewielka odległość do zacisku 320mm. Upatrz sobie felgi , które Ci się podobają załóż, i wtedy ew będziesz manewrował dystansem.
-
To teraz tylko czekać na 8HP i 1/4 : D Sztos projekt!
-
Sprawdź czy masz jeszcze katalizator... A tak całkiem serio, od tego jest druga sonda aby sprawdzać poprawność działania katalizatora. Jeśli katalizatora nie ma, bądź jest w stanie agonalnym będzie ukazywał się błąd i CHECK ENGINE po przejechaniu ok 80km. Błąd nie powoduje większych zmian, prócz tego, że pewnego dnia może ci się tak zapchać, że nie dasz rady wjechać pod górę ( testowane ) . Ja od siebie polecam wyciąć i się cieszyć
-
Powinno dać radę, wszystko tak naprawdę zależy od głowy tego, który to zakłada.
-
No i to jest piękne, nie mógł się zdecydować to zaspokoił obie potrzeby
-
Hej!
-
Ja na Twoim miejscu sprawdziłbym czy przypadkiem klej nie puścił szyby Całkiem serio, miałem 3 przypadki, w których gdzieś na łączeniu szyby z karoserią puścił klej ( purchle rdzy) i lało się pod nogi kierowcy. Karcher w dłoń, lać po aucie i sprawdź, może gdzieś będzie widać krople.
-
Najprościej będzie jak wjedziesz na podnośnik.. Wrzuć autko na podnośnik, jedna osoba na górze a druga na dole i wysłuc**j co to może być. Ciężko zgadnąć, od łożyska po heble.