Szyszunia
Pasjonat-
Postów
30 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Szyszunia
Informacje
-
Imię
Wojtek
-
Miasto
Podkarpacie
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
BKE
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
@Kacpzyl17 rozwiązałeś problem? Może krzywa pokrywa zaworów?
-
Znaczny wyciek płynu chłodniczego w Audi A4 B7 1.9TDI
Szyszunia odpowiedział(a) na Auditak temat w Audi A4 B6/B7
@Auditak zrób sobie test na co2 ( niewielki koszt takiego testu), pamiętaj żeby taki test zrobić na otwartej przestrzeni, a nie np w zamkniętym garażu. Oglądnij sobie te dwa filmiki co wyżej podesłałem. Czy zbiorniczek wyrównawczy jest brudny/okopcony? Ja nie jestem mechanikiem i nie bierz wszysykiego co napisałem ak wyrocznie, pisze tylko dlatego, że sam miałem podobny problem, tylko u mnie wiele rzeczy się działo takie jak zimne powietrze z nawiewów, przelewanie wody z okolic nagrzewnicy, brak pełnego obiegu wody, termostat mimo, że był sprawny to nie otwierał się itd -
Znaczny wyciek płynu chłodniczego w Audi A4 B7 1.9TDI
Szyszunia odpowiedział(a) na Auditak temat w Audi A4 B6/B7
@Auditak Sprawdź czy masz oba węże do nagrzewnicy ciepłe, czy może jeden jest gorący a drugi letni. Tak jak ktoś pisał wyżej dzwięk przelewania wody pochodzący z okolicy nagrzewnicy świadczy o jej zapowietrzeniu, a to może być z wielu powodów (czarny scenariusz to uszczelka pod głowicą), może być termostat, nagrzewnica, pompa wody, chłodnica, chłodniczka egr. Jeśli po jeździe samochodem po wyłączeniu zapłonu odkręcisz powoli, tak żeby się nie poparzyć korek od zbiornika płynu chłodniczego to słychać syknięcie i podniesienie stanu płynu/nagły wzrost? Z nawiewów leci ciepłe powietrze przy rozgrzanym silniku? Robiłeś jakieś naprawy po których zaczął się ten problem? Masz dokręcony korek spustu płynu z chłodnicy? Przy rozgrzanym silniku temperatura płynu chłodniczego pokazuje 90°C? Zobacz może te dwa filmiki jeszcze: Daj znać co i jak na bierząco. -
Simering flanszy półosi i obejma przepływomierza do Audi A4 B7 1.9 TDI
Szyszunia odpowiedział(a) na Szyszunia temat w Audi A4 B7
@Hugo Dzięki za pomoc, a dasz rade ogarnąć jakie są wymiary tej flanszy? -
Simering flanszy półosi i obejma przepływomierza do Audi A4 B7 1.9 TDI
Szyszunia opublikował(a) temat w Audi A4 B7
Witam poszukuje numerów części: VIN: WAUZZZ8E26A071489 - simering (uszczelniacz flanszy półosi lewej) i śruby do tej flanszy bo nie wiem jakie mają być/jakie zamówić - "obejma/zacisk przewodu do przepływomierza" nie wiem jak dokładnie nazwać to miejsce więc wstawiam link, chodzi o zacisk do tego miejsca w którym jest trytytka. -
znalazłeś przyczynę, naprawiłeś?
-
znalazłeś problem, naprawiłeś?
-
Rozwiązałeś problem? co to dokładnie było?
-
rozwiązałeś problem?
-
Problem z grzaniem na niskich obrotach w A4 B6
Szyszunia odpowiedział(a) na Skowron16 temat w Audi A4 B6/B7
U mnie problem rozwiązany, do roboty poszła uszczelka pod głowicą , jest po problemie. Dolny wąż od chłodnicy byl zimny ponieważ termostat nie otwierał mimo że był sprawny, w razie czego wymieniony na nowy także sprawny, sprawdzany przed założeniem przez zagotowanie w wodzie. Dlatego termostat się nie otwierał ponieważ w silniku robił się tzw. bombel powietrza przez "dmuchniętą" uszczelke i mógłbym nawet godzine gazować i termostat by się nie otworzył. -
Problem z układem chłodzenia 1.9 TDI BKE
Szyszunia odpowiedział(a) na katarina95 temat w Audi A4 B6/B7
rozwiązałeś problem? -
daj znać, bo sam jestem ciekaw Co u Ciebie wyjdzie. Druga sprawa wstaw rozwiązanie dla potomnych, bo często jest tak, że temat się urywa i nie wiadomo jak sprawa została rozwiązana i znowu kolejne osoby otwierają nowe tematy.
-
A po wymianue uszczelki pod głowicą ( planowanie, szczelność, robieniu gniazd) też robi się "docierke"? Czy po zrobieniu głowicy olej wymienić normalnie po 10k?
-
ja miałem taki przypadek, że podczas jazdy samochód przechodził w tryb awaryjny w losowych momentach, co za tym idzie turbo przestawało działać. Wystarczyło zgasić samochód, odpalić i znowu śmigało. Byłem u elektronika i wyszło że zawór n75 i jednocześnie wyszło że za mało czynnika klimy xd, pojechałem nabić klime i mechanikowi powiedziałem o tym co się dzieje, zerknął pod maske i szybciutko doszedł do tego, że " wąż" idący od intercoolera jest poluzowany. Zacisnął obejmą i problem minął. Może zanim wymienisz n75 sprawdz właśnie taką opcje.
-
Czy ta sprężarka klimatyzacji pasuje do A4 B6/B7?
Szyszunia odpowiedział(a) na Tevez temat w Audi A4 B6/B7
WAUZZZ8E26A071489 potrzebuje numery sprężarki, osuszacza, dyszy i skraplacza Szukać zamienników czy ori?