Skocz do zawartości

Szyszunia

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szyszunia

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    BKE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Szyszunia

0

Reputacja

  1. U mnie problem rozwiązany, do roboty poszła uszczelka pod głowicą , jest po problemie. Dolny wąż od chłodnicy byl zimny ponieważ termostat nie otwierał mimo że był sprawny, w razie czego wymieniony na nowy także sprawny, sprawdzany przed założeniem przez zagotowanie w wodzie. Dlatego termostat się nie otwierał ponieważ w silniku robił się tzw. bombel powietrza przez "dmuchniętą" uszczelke i mógłbym nawet godzine gazować i termostat by się nie otworzył.
  2. Błotniki i nadkola Zobacz ogłoszenie Witam Szukam błotników i nadkoli przód i tył do audi a4 b7 sedan 2005 kod lakieru LY7W Użytkownik Szyszunia Data 03/20/24 Cena Kategoria A4 B6/B7  
  3. daj znać, bo sam jestem ciekaw Co u Ciebie wyjdzie. Druga sprawa wstaw rozwiązanie dla potomnych, bo często jest tak, że temat się urywa i nie wiadomo jak sprawa została rozwiązana i znowu kolejne osoby otwierają nowe tematy.
  4. Szyszunia

    Wymiana oleju

    A po wymianue uszczelki pod głowicą ( planowanie, szczelność, robieniu gniazd) też robi się "docierke"? Czy po zrobieniu głowicy olej wymienić normalnie po 10k?
  5. ja miałem taki przypadek, że podczas jazdy samochód przechodził w tryb awaryjny w losowych momentach, co za tym idzie turbo przestawało działać. Wystarczyło zgasić samochód, odpalić i znowu śmigało. Byłem u elektronika i wyszło że zawór n75 i jednocześnie wyszło że za mało czynnika klimy xd, pojechałem nabić klime i mechanikowi powiedziałem o tym co się dzieje, zerknął pod maske i szybciutko doszedł do tego, że " wąż" idący od intercoolera jest poluzowany. Zacisnął obejmą i problem minął. Może zanim wymienisz n75 sprawdz właśnie taką opcje.
  6. WAUZZZ8E26A071489 potrzebuje numery sprężarki, osuszacza, dyszy i skraplacza Szukać zamienników czy ori?
  7. Jak tam, rozwiązany temat? Pomogło? Jak się ma samochód?
  8. Szyszunia

    Blacharz

    Szukam dobrego blacharza z Dębicy i okolic, Macie jakiegoś sprawdzonego?
  9. Jeżeli miałeś 2 razy robioną uszczelke pod głowicą, w tym za 2-gim razem dobrze to może niech ktoś sprawdzi Ci chłodniczke oleju. Może z nią jest problem
  10. Ja w swojej a4 b7 1.9 tdi bke, wystarczyło odkręcić sam wspornik turbiny ( dwie śruby klucz 13) odkręcić mocowanie rozrusznika ( dwie śruby 16), wtedy nam rozrusznik zejdzie na dół trzymając się na kablach i wtedy odkręcamy te kable chyba kluczem 13. Nie trzeba żadnych sprężarek odkręcać. Ja to zrobiłem z tego filmiku
  11. Witam Zastanawiam się nad zakupem interfejsu vcds i tu pytanie do osób, które już posiadają, bo nwm co wybrać HEX-V2® + VCDS® - Pro, czy HEX-NET® + VCDS® i VCDS-Mobile® - Pro, oczywiście najprawdopodobniej wybiorę któreś z ograniczeniem VIN, ale nwm które z tych dwóch opcji. Może ktoś z Was podpowie.
  12. Też tak uważałem, ale chyba sam się zdecyduje kupić oryginalne vcds, przyda się na przyszłość. Jest też tańsza opcja, kup sobie obd 11pro, sprawdź co Ci tam za błąd pokazuje.
  13. Witam, mam pytanie trochę z innej beczki. Wymieniony komplet rozrządu z pompą wody. Przejechane lekko ponad 1000km i pytanie brzmi czy jeśli będe miał teraz wymienianą uszczelke pod głowicą to pasek wsadzić nowy czy może być na starym pasku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...