-
Postów
43 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Gorczyk

Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Środa Wielkopolska
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
2415 wyświetleń profilu
-
Gorczyk zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
No i zegar podłączony pod wężyk przy kolektorze, wszystko ruszyło. Dziś wymieniony też odbój silnika, stary miał już swoje lata za sobą, wymyte wszystko jak zawsze no i oczywiście nowe spinki zw śrubami pod osłony silnika bo o mało co bym jej nie zgubił po ostatnim demontażu przez pośpiech z wymiana oleju.
-
Najlepsze jest to, że silnik suchy jak wiór, po za miejscem gdzie pociekło z turbo. Będę robił pomiar kompresji to zobaczymy czy olej pływa w świecach. Siwy dym to tylko czasem bączek przy odpaleniu i nic więcej. Wczoraj korek oleju na odpalonym odkręciłem to sobie skakał i z otworu żadnego syczenia nie było ani nie leciały opary. Olej kontroluje teraz to ubytku nie ma ale jazda do 3000 rpm więc olej pobierany jest na wyższych obrotach przypuszczalnie 💀 Towarzystwo smutne ale naprawdę to tylko część ekipy, Fiesta to auto z przeznaczeniem na Tor naprzyklad. A audi z tego towarzystwa było najbrudniejsze cholera 😁
-
-
Ogólnie tym ubytkiem się kierowałem okolo 3 litrow na okolo 8 tys kilometrów z hakiem, tu już cały układ odpowietrzenia ogarnąłem ale sprawdzę jeszcze jak się zachowuje korek oleju na odpalonym i bagnet. Wykluczę może ponowne zapchanie odmy I chciałem zobaczyć I zmierzyć kompresję silnika. Ale raczej wszystkie znaki wskazują na nie szczelną turbinę ale myślę, że warto zobaczyć jeszcze te 3 rzeczy które wymieniłem. Proszę tutaj link do zegara z allegro 🙌 https://allegro.pl/oferta/wskaznik-doladowania-turbo-auto-gauge-serii-yacht-13421443509
-
Od ostatniego postu trochę się dzialo 😁 Mianowicie pierwszy serwis po 8 tysiącach, zrobiliśmy płókankę LM, nowy filtr oleju i paliwa (tu było nawet czysto 🫢) Olej zalany 5w40 Meguin i dolany ceratec. Teraz co 200 kilometrów będę kontrolował bagnet, co prawda jeżdżę max. do 3000 obrotów jak dziadek przez 1000 kilometrów. Zaobserwowałem ubytek oleju I jak na razie stawiam na turbo strona gorąca bo po zdjęciu silikonu z turbo jest sucho. Turbo jest trochę też oblane w miejscach zasilania i powrotu oleju. Przy okazji sprawdzenie silnika Od dołu, wymiana paru opasek, wyszło też że odbój silnika mam do wymiany, jest już zakupiony wraz z nowymi spinkami do osłon. Dziś wymieniałem mechanizm wycieraczek, myślałem że będzie łatwo a było jak zawsze czyli wywalenie wszystkiego, wymycie, złożenie i zabawa z ustawiem ramion aby nie jechały po słupku 🤐 finalnie jestem zadowony po paru godzinac walki. Wleciał jednak też zegar turbo, na razie zasilony i wężyk przeprowadzony przez grodź przy okazji wyciągania puszki z kompem. Ale muszę przyciemnić folia jeszcze zegar bo jednak ciut wali w oczy. 20250428_204808.mp4
-
Gorczyk obserwuje zawartość [A4 B6 Cabrio] adiego , Audi 60L 1971 , Jaki rodzaj quattro w Audi A4 B9? i 1 inny
-
Zapowiada się mega. Jak sytuacja w tym temacie?
-
To i ja pozwolę się podłączyć do tematu o sprawdzenie radzaju napędu w... WAUZZZ8E67A250409 Może uda się według etki sprawdzić jaki olej do napędu i skrzyni? Wesołych świąt życzę 😉
-
Simply Clean A3 8V Limousine 2.0 TDI Moonson Grey by Frost
Gorczyk odpowiedział(a) na FroS-t temat w Audi A3/S3/RS3
345mm? -
Simply Clean A3 8V Limousine 2.0 TDI Moonson Grey by Frost
Gorczyk odpowiedział(a) na FroS-t temat w Audi A3/S3/RS3
Mega secik, bardzo mi się podoba naprawdę. W B7 jakie tarcze były/są? -
Dev powiedz mi proszę czy zaczynamy od najbliższego koła czy od najdalszego? Gdzie muszę wejść aby przeprowadzić ten test we vcd, czy zrobić to jak auto jeszcze stoi na kołach?
-
Dzięki 💪
-
No to z tym się zgodzę, wygląda mega fajnie.
-
Chce zrobić metoda grawitacyjną, dobry pomysł?
-
Piękny jest 🥰
-
Tak jest też doczytałem. Ciekawi mnie czy poczuje się delikatna różnice po wymianie.