Skocz do zawartości

Gorczyk

Pasjonat
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

1 obserwujący

O Gorczyk

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Środa Wielkopolska

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

2415 wyświetleń profilu
  1. No i zegar podłączony pod wężyk przy kolektorze, wszystko ruszyło. Dziś wymieniony też odbój silnika, stary miał już swoje lata za sobą, wymyte wszystko jak zawsze no i oczywiście nowe spinki zw śrubami pod osłony silnika bo o mało co bym jej nie zgubił po ostatnim demontażu przez pośpiech z wymiana oleju.
  2. Najlepsze jest to, że silnik suchy jak wiór, po za miejscem gdzie pociekło z turbo. Będę robił pomiar kompresji to zobaczymy czy olej pływa w świecach. Siwy dym to tylko czasem bączek przy odpaleniu i nic więcej. Wczoraj korek oleju na odpalonym odkręciłem to sobie skakał i z otworu żadnego syczenia nie było ani nie leciały opary. Olej kontroluje teraz to ubytku nie ma ale jazda do 3000 rpm więc olej pobierany jest na wyższych obrotach przypuszczalnie 💀 Towarzystwo smutne ale naprawdę to tylko część ekipy, Fiesta to auto z przeznaczeniem na Tor naprzyklad. A audi z tego towarzystwa było najbrudniejsze cholera 😁
  3. Takie dziś szybkie fotki 😀
  4. Ogólnie tym ubytkiem się kierowałem okolo 3 litrow na okolo 8 tys kilometrów z hakiem, tu już cały układ odpowietrzenia ogarnąłem ale sprawdzę jeszcze jak się zachowuje korek oleju na odpalonym i bagnet. Wykluczę może ponowne zapchanie odmy I chciałem zobaczyć I zmierzyć kompresję silnika. Ale raczej wszystkie znaki wskazują na nie szczelną turbinę ale myślę, że warto zobaczyć jeszcze te 3 rzeczy które wymieniłem. Proszę tutaj link do zegara z allegro 🙌 https://allegro.pl/oferta/wskaznik-doladowania-turbo-auto-gauge-serii-yacht-13421443509
  5. Od ostatniego postu trochę się dzialo 😁 Mianowicie pierwszy serwis po 8 tysiącach, zrobiliśmy płókankę LM, nowy filtr oleju i paliwa (tu było nawet czysto 🫢) Olej zalany 5w40 Meguin i dolany ceratec. Teraz co 200 kilometrów będę kontrolował bagnet, co prawda jeżdżę max. do 3000 obrotów jak dziadek przez 1000 kilometrów. Zaobserwowałem ubytek oleju I jak na razie stawiam na turbo strona gorąca bo po zdjęciu silikonu z turbo jest sucho. Turbo jest trochę też oblane w miejscach zasilania i powrotu oleju. Przy okazji sprawdzenie silnika Od dołu, wymiana paru opasek, wyszło też że odbój silnika mam do wymiany, jest już zakupiony wraz z nowymi spinkami do osłon. Dziś wymieniałem mechanizm wycieraczek, myślałem że będzie łatwo a było jak zawsze czyli wywalenie wszystkiego, wymycie, złożenie i zabawa z ustawiem ramion aby nie jechały po słupku 🤐 finalnie jestem zadowony po paru godzinac walki. Wleciał jednak też zegar turbo, na razie zasilony i wężyk przeprowadzony przez grodź przy okazji wyciągania puszki z kompem. Ale muszę przyciemnić folia jeszcze zegar bo jednak ciut wali w oczy. 20250428_204808.mp4
  6. Gorczyk

    Audi 60L 1971

    Zapowiada się mega. Jak sytuacja w tym temacie?
  7. To i ja pozwolę się podłączyć do tematu o sprawdzenie radzaju napędu w... WAUZZZ8E67A250409 Może uda się według etki sprawdzić jaki olej do napędu i skrzyni? Wesołych świąt życzę 😉
  8. Mega secik, bardzo mi się podoba naprawdę. W B7 jakie tarcze były/są?
  9. Gorczyk

    Jaki płyn hamulcowy do Audi?

    Dev powiedz mi proszę czy zaczynamy od najbliższego koła czy od najdalszego? Gdzie muszę wejść aby przeprowadzić ten test we vcd, czy zrobić to jak auto jeszcze stoi na kołach?
  10. Dzięki 💪
  11. No to z tym się zgodzę, wygląda mega fajnie.
  12. Gorczyk

    Jaki płyn hamulcowy do Audi?

    Chce zrobić metoda grawitacyjną, dobry pomysł?
  13. Piękny jest 🥰
  14. Gorczyk

    Jaki płyn hamulcowy do Audi?

    Tak jest też doczytałem. Ciekawi mnie czy poczuje się delikatna różnice po wymianie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...