Skocz do zawartości

B618t

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O B618t

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

177 wyświetleń profilu
  1. znajomy już zamówił wiec ogarnięte na zwykłym napinaczu ma być sprawdziliśmy fizycznie na aucie jaki jest i taki sam się zamówiło no ale małe zakłopotanie było na początku z tym pierwszy raz widziałem taki napinacz hydrauliczny do 1 9 😅 ale dzięki za chęci
  2. już właśnie doszliśmy do tego ale dziwiło nas ze po silniku mu wychodziło taka i taka wersja i nie wiedzieliśmy która jest odpowiednia podobnie niby ta i ta mogla by podejść ale już wziął na sprężynie jak było jak sprawdziliśmy
  3. no właśnie mam kod silnika modelu auta nie mialem strzeliłem ze b5 bo znajomy prosił o zadanie pytania o rozrząd pod ten silnik bo po vin dwa takie występowały i nie wiedział który brać
  4. witam mam zamiar kupić rozrząd a dokładnie cały zestaw problem w tym ze występuje on z jakiś amorem. czy cos po zdj nr katalogu zestawu jest jedna część więcej niż na innym zestawie i chodzi to o pompę wody kod kat z dodatkowa części CT1028WP10 a tu kod kat CT1028WP8 niej ktoś wytłumaczy co to i czy brać to czy to
  5. witam czy sonda 8V0906262D jest kodem oem z tego co udało mi się ustalić a nie mam jej dostępnej można ja zastąpić 0258027215 ta sonda ?
  6. w sensie ? klatka jak by była to by była z homologacja przez jedna z firm profesjonalnych zrobiona bo znam taka spoko firmę ale wiesz kłopot w tym ze nie chcą podbijać pytałem
  7. w sensie kupiłem skrzynie nowa w sensie używkę i ledwo co włożyłem i odrazu zgrzyt był nawet nie była jeszcze upalana będę reklamować . robić czy koszt przewyższa wartość nowej w sensie ( używki `) co do upalania auto typowo pod kajotesy i amartorskie zawody na żwirze bez klatki lecz z rolbandem i rozporkami tył przód lecz jeszcze myślę czy dam rozporki czy jeszcze nie ale Rolband będzie ( nie pełna klatka bo czasem na zlot chciałbym się pochwalić ) a wiadomo klatka równa się brak przeglądu
  8. masz różnej szerokości wysokości i grubości napewno byś cos znaleźl ja mam do 500 km ty na spokojnie o polowe chudszy i lekko wyższy do 400 byś znalazł
  9. a który z niska / średnia polka będzie ok z tych marek chodzi mi o jakiś gesty bo grzeje ostro na obrotach po za tym mam problem przy zmianie z 2 na 3 albo z 4 na 3 mi zawsze 3 zgrzyta przy wbijaniu synchronizator czy co mogło by być ?
  10. u mnie tez skakał chwile po wymianie marki INA podobno cos się ona zepsuła z jakością w moim przypadku lekko widać było wymienilem na continental można powiedzieć ze poprawiło się lecz u mnie trochę bardziej było to zauważalne
  11. a jak już temat oleji to jaki olej polecicie do Dyferka i skrzyni ? auto typowo pod upalanie ciagle full obroty
  12. temat ten Lubie bardzo twój olej na ok wyglada ale jak chcesz to wymieniaj z płukanka olej to będzie ładniejszy dużo ludzi różne zdania ma ale u mnie widać było efekty np a6 mialem czarny ciagle nawet po zalaniu odrazu czarny po 3 4 k km jakoś tak odrazu jak smoła zrobiłem wymianę z płukanka pojeździłem na nowym oleju 15 km i znów dałem płukankę i zlałem olej i wlałem finalnie olej ostateczny dopiero przy 8 było widać mocniejsze zużycie
  13. mordo kup se 1 6 tdi ciesz się ze to się toczy jak brzydzi cie warkot silników a po za tym auto nie będzie używane w ruchu publicznym lecz na torach żwirowych by se polatać bo nikt na chłopski rozum nie pojedzie autem co będzie mieć klatkę na ulice by potem smutnym pana tłumaczyć a po za tym mordeczko terroryzować ? żebyś wiedział gdzie mieszkam to byś mógł cos powiedzieć ale kilka km od każdej z stron od mojego domu to pola uprawne które należą do mojej rodziny a jakieś domy w okolicy to wujkowie i ciotki wiec spokojnie jeździj dalej se w 1 6 dieslku licząc ze tłoki nie pękną
  14. na ktore oczka najbardziej optymalnie będzie zmontować shorta w b6 w sensie chce najkrótsza wersje przełożeń zdj poglądowe shorta
  15. wtryski będą 630 bosch turbo będzie tez inne k03 na k04 hybryda jest a będzie k04 064 bądź cos z amg lub z subarynki cos zastanawiam się jeszcze są rzeczy za i przeciw ic według mnie do 500 ogarnie znajomy ma ten sam i 400 cos fakt inny motor ale ic ten sam co do wydechu downpip i wszystko zrobione z sztuka pytanie kolejne czy jest możliwość Multi map w avj ? i głównie interesuje mnie podtrzymanie turbo i popsy i strzały tez popsy pod odjęciu gazu strzały na odcinie ale fajnie by było odłączać to wiadomo panowie policjanci różne podejścia maja do tego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...