Skocz do zawartości

201ty

Pasjonat
  • Postów

    100
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O 201ty

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sprawdzałem płyny i wszystko jest w porządku. Na wyświetlaczu jak już pisałem nic się nie pojawia. Dziwna sprawa.
  2. Witam, W zasadzie to nie wiem czy wrzucam to do dobrego działu, mam nadzieje że nie zostanę zlinczowany. Otóż mam taki dziwny problem, że czasami a ostatnio znacznie częściej bo nawet kilka razy dziennie słyszę sygnał ostrzegawczy w postaci trzech gongów. Pojawia się to przy spokojnej jeździe na niskich biegach najczęściej gdy pokonuję jakieś nierówności i przeważnie gdy tył auta podskoczy. Czasami też przy ostrym ruszeniu na skręconych kołach. VAG nie pokazuje żadnych błędów, nie zapala się również żadna kontrolka (FIS). W czym może być problem? Przyznam, że zaczyna się to robić irytujące.
  3. Witam, naprawiam te radyjka znacznie tańszą metodą niż wymiana procka. Naprawa przeżyje te radia. Jest to lepsze od wymiany procka który może ponownie ulec awarii. Dla forum zniżka w wysokości 10zł. Szukajcie na allegro kamisia1983. Pozdrawiam
  4. Witam, nie ma to nic wspólnego z podgrzewanie, pieczeniem czy smażeniem . Podszedłem do tematu z innej strony. Skoro procesor jest sprawny a problem dotyczy tylko regulacji poziomu głośności to nie ma potrzeby jego wymiany. Obszedłem zatem funkcję regulacji volume. Dodam tylko że cała zabawa z lutownicą sprowadza się do przylutowania dwóch przewodów i zapięciu adaptera na procesor. Sam wykonałem adapter oraz napisałem do niego oprogramowanie. Teraz przymierzam się do zastąpienia wyświetlacza FIS. Jeżeli ktoś posiada uszkodzony licznik z FIS to mogę naprawić radyjko za licznik . Pozdrawiam.
  5. Podgrzewanie procka to już historia. Wymiana na nowy to spore koszty. Ale uwaga: Jest nowa metoda znacznie tańsza i skuteczniejsza. Raz naprawione radio nie wróci już do serwisu z tą samą usterką. Tak jak pisałem jakiś czas temu opracowałem alternatywną metodę naprawy. Działa to w moim aucie od około roku. Nie miałem jednak czasu na wykonanie większej ilości, żeby móc zaoferować na forum. Dziś wystawiłem aukcje na allegro. Napraw radio i uwolnij swoje uszy . Dla użytkowników forum promocja -10zł (minus 10zł). Pozdrawiam
  6. 201ty

    [B5 AEB] Softy ABT

    @devastation Możesz zrobić zdjęcie tego sterownika. Tak abym mógł odczytać symbol eepromu? Czy ta podstawka zawiera jakąś elektronikę? Mogę spróbować zająć się tematem skopiowania wsadu.
  7. A co powiecie na wahacze lemfordera od jarcars_pl w cenie 1199zł ?? Też lipa ? Dostałem odpowiedz od sprzedawcy. Słyszeliście kiedyś coś takiego? : "odlewy aluminiowe sa firmTRW natomiast el gumowe LEMFORDER" http://www.allegro.pl/show_item.php?item=935587493
  8. A nie jest tak, że N75 steruje wtedy WG tak, że spaliny idą bypassem nie napędzając wirnika ?
  9. Jak widzę 00561 to od razu patrze na profil czy jest LPG. To najczęstsza przyczyna ale powodów może być więcej: sonda Lambda, niskie ciśnienie paliwa, przepływomierz. Najlepiej pojeździj na benzynie i zobacz czy się pojawi ponownie. Jeżeli nie to wiadomo gdzie szukać przyczyny.
  10. Najgorszy jest 00561. Zły skład mieszanki. Resztę można skasować i zapomnieć. 00561 pewnie pojawi się ponownie po jakiś 100km. Prawdopodobnie źle zestrojona instalacja.
  11. a dla klubu ?
  12. @Poziek a po ile to będzie ?
  13. Logi są za krótkie, dla przepływki daj do 6000RPM, kanał 25 też za krótki i nie widać obrotów. Ale wysterowanie N75 na poziomie 5% daje do myślenia. Wygląda na to , że ecu chce obcinać doładowanie.
  14. ok, dzięki za info. Pompę wody wymieniam ponieważ auto ma na budziku 220tys km. Sądzę, że pompa siedzi od nowości a skoro będzie już na wierzchu to parę minut roboty. Zatem kupuje ten zestawik.
  15. Co sądzicie o takim zestawie : - 1 rolka prowadząca Ruville - 1 rolka napinająca Ruville - 1 tłumik drgań Ruville - Pasek rozrządu Contitech ( Continental ) -Pompa wody Ruville cena 530zł ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...