Skocz do zawartości

darek.rst

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O darek.rst

Osiągnięcia darek.rst

0

Reputacja

  1. darek.rst

    Wysokie obroty

    i udało się naprawić auto ? co było przyczyną ? mam ten sam problem tyle że u mnie jest prawie cały czas 1500 obr.
  2. problem po czesci rozwiazany prawdopodobnie podczas jazdy na gazie podawal rowniez paliwo dlatego sie tak mulil. po wyjeciu bezpiecznika od pompy paliwa wszystko jest ok prawdopodobnie jakis wtrysk przepuszcza i trzeba wymienic.
  3. hej mam dokladnie taki sam problem mianowicie jak samochod jest zimny to przez 10-20km jest ok potem robi sie zamulony i ma wiele mniej mocy. na benzynie jest ok czy jest zimny czy cieply nie ma znaczenia. Zrobilem tak samo jak kolega wymienilem swiece, potem przewody, i ostatnio oddalem reduktor do sprawdzenia ktory tez okazal sie ok. u gazownika bylem ale on nie wie co to a komputer mu pokazuje ze jest wszystko w porzadku. Jesli ktos mial podobne problemy albo moze podrzucic jakies wskazowki, bede bardzo wdzieczny bo juz sie jezdzic odechciewa [br]Dopisany: 26 Październik 2010, 16:54_________________________________________________ja swoj problem juz po czesci rozwiazalem sprobuj po przelaczeniu na gaz wyjac bezpiecznik od pompy paliwa u mnie pomoglo juz nie przerywa tylko dokladnie nie wiem co sie stalo prawdopodobnie podawal jednoczesnie paliwo i gaz czyli gdzies mi wtryski przepuszczaja.
  4. no wlasnie reduktor napewno dobry bo sprawdzalem poza tym wtryski gazownik mowi ze tez dobre, regulacja tez musi byc dobra bo wczesniej ten sam gazownik ustawial i jedzil dobrze. A moze to wlasnie wina sondy bo wydaje mi sie ze chyba jak by wiecej palil gazu ale rowniez benzyny
  5. mam taki sam problem jak kolega napisal tylko ze ja mam gaz juz 2 lata caly czas bylo dobrze, a teraz tak sie cos porobilo. dodam ze juz wymienilem swiece przewody reduktor oddawalem do sprawdzenia i jest wporzadku zmienialem ustawienia gazu juz naprawde na rozne sposoby i tez nic to nie dalo:/ Moze ktos cos pomoze ?
  6. Hej Mam taki problem...napisze od początku...po nocy odpalam samochód...długo kręci ok 5-6sekund...odpala lub nie...ale zawsze za drugim razem już odpala po 1-2sek. Na benzynie przyspiesza idealnie czy na zimnym czy na ciepłym, natomiast na gazie po odpaleniu po nocy to jeszcze idzie w miare ok ale jak w ciągu dnia kilkanaście razy zatrzymuje się gaszę silnik potem znów odpalam przejadę parę kilometrów...to jest słaby, bardzo słabo przyspiesza, dławi się. Silnik 2.6 V6 gaz sekwencja - jestem już po wymianie: świece NGK, przewody BERU, reduktor(po 50000km) oddany do sprawdzenia i przeczyszczenia(co też nie pomogło), filtry od gazu i powietrza ok, po podłączeniu komputera gazowego jak i samochodowego nie wskazuje żadnych błędów. Coś czytałem o module zapłonowym że może być uszkodzony lub czujnik halla?I jeszcze nie sprawdzałem cewek zapłonowych - może to gdzieś tam są przebicia? Może ktoś miał podobny przypadek i może coś poradzić, bo już sam nie wiem co wymieniać
  7. Ja tam nie wiem czy amortyzatory bo kupielem nowe i buja tylem straasznie. Wiem ze z przodu mam wywalone wahacze i moze dlatego buja tylem?
  8. Chcialem sie zapytac o komplet amortyzatorow. Jakich firm posiadasz i ile kosztuja?
  9. ja rowniez regenerowalem maglownice w lodzi na ul. przedzalnianej tylko maglownica byla z citroena i bardzo dobrze zrobili, nie bylo zadnych problemow.
  10. niby pisze ale troche chaotycznie i do konca nie wiadomo dokladnie
  11. a najmniej ile udalo ci sie spalic >?
  12. ta 20l to chyba bez zdejowania nogi z gazu :> a mnie chodzi o takie srednie spalanie ja jak nie wariuje to mi kolo 13l gazu wychodzi.
  13. fajny silniczek a powiedz ile ci pali gazu ? ciekaw jestem bo sam mam gazik tylko silnik troche mniejszy :>
  14. nie do konca nie ma lepszego miejsca na wieksze glosniki niz seryjne wlasnie na tylnej polce wiec nie wiem czemu mija sie to z celem ?
  15. Siema, grzanek dzieki za zaproszenie ale nie dam rady w tym czasie bede jeszcze w robocie siedzial :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...