Skocz do zawartości

staniek

Pasjonat
  • Postów

    813
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O staniek

Informacje

  • Imię
    Czarek
  • Miasto
    LPU

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia staniek

61

Reputacja

  1. Miałem je kilka lat wstecz w 17-tu calach i wtedy były to chyba najlepiej hamujące opony na mokrym.
  2. staniek

    B6 DIVISION

    Przykręcane jest w S4 jak mi się zdaje. Pozdr
  3. To jest niby jakiś tłumik szmerów czy coś koło tego. Fakt, że restrykcja niezła
  4. Cienki o-ring (góra 1mm grubości, ale raczej mniej niż 1mm) założony na tą szybkozłączkę niweluje luz i ząbki nie wyrabia się, albo wyrabiają się zdecydowanie wolniej. Mam tak zrobione w swoim gnojowozie i polecam. Patent zapożyczony od kolegi @kamil-vag Pozdr
  5. Wyglądają lepiej niż dobrze
  6. staniek

    B6 DIVISION

    Znalazłem ten wątek o reanimacji https://a4-klub.pl/topic/98249-naprawa-czujnika-od-samopoziomowania-świateł/
  7. staniek

    B6 DIVISION

    To jest chyba czujnik indukcyjny? Wysokość zawieszenia według mnie nie może go uszkodzić. Jak znajdę stary to zrobię foto środka. Zasadniczo psuje go wilgoć/woda przedostająca się do wewnątrz. Był gdzieś na forum temat o reanimacji tego czujnika, chyba @kkam to robił o ile dobrze pamiętam.
  8. staniek

    B6 DIVISION

    Niecały rok temu z przodu założyłem NTY, na razie działa bez zastrzeżeń. Sam jestem ciekawy jak długo pociągnie. Pozdr
  9. Nie mam pewności czy pamięć mnie nie myli i dobrze mi się pamięta, czy ta skrzynia dzieli 40:60 przód tył? Pozdr
  10. Jak ktoś (np. diagnosta) nie zna marki to z założoną osłoną na 99% nie zorientuje się, że egr'a już nie ma. Zaletą klapy jest też to, że gdyby turbo padło i silnik miał ochotę się rozbiec to klapa ratuje jednak sytuację.
  11. Klapa gasząca to dobra rzecz. Ja wspawałem sobie klapę gaszącą z trzylitrowego diesla montowanego w Oplu, Renault i Sabb'ie. Fajnie pasuje i ma chyba 60mm średnicy. Do tego lekko przycięta osłona silnika z pastucha i prawie nic nie widać. Spawów proszę nie komentować, bo spawałem sam mimo, że nie potrafię
  12. Dzięki myślałem, że brałeś bezpośrednio od producenta/wykonawcy. Na oko super wykonanie/jakość. Pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...