
tomwi
Pasjonat-
Postów
83 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O tomwi

Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Zgierz
Auto
-
Model
A4 B8 Allroad
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2013
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CDNC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Nie mogą znaleźć źródła problemu przy odpalaniu na zimno to twierdzą, że ten typ tak ma. Mam doświadczenie z takim samym silnikiem w automacie i żadnych niepokojących objawów na zimno nie zauważyłem. Auto jest tak ciche, że ledwie słychać, że pracuje (przynajmniej w środku). Myślę, że sam powinieneś porównać z innym egzemplarzem i sprawdzić czy zauważasz dziwne zachowanie przy odpalaniu na zimnym silniku. Jeżeli tak to znaczy, że coś jest nie do końca prawidłowo (może to jakaś pierdoła). Reasumując, jeżeli wszystko inne jest w porządku to możesz pomyśleć o renegocjowaniu ceny z tytułu tych wszystkich "drobiazgów", o których zapomnieli Ci wspomnieć. To nie jest łatwa decyzja. Powodzenia.
-
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
tomwi odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Cześć. Proszę o wycenę: Motul Specific 504.00/507.00 5W30 5L + 1L (na dolewki) + filtry oleju, powietrza i kabinowy Auto: A4 B7 2.0 TFSI BGB Czy będziesz miał mechanizm wycieraczki tylnej do Avanta? Ile przesyłka? Jeszcze coś do płukania. -
2.0TFSI BGB Quattro Power Up! Od czego zacząć?~~
tomwi odpowiedział(a) na Mertruve temat w Audi A4 B6/B7
Jeżeli masz ograniczony budżet to poprzestań na programie. Sama poprawka w programie i tak pozwoli Ci poczuć duuużą różnicę. Zabawy z wydechem to niewielki przyrost mocy, a koszty duże. -
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
tomwi odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Poproszę o cenę za komplet: Motul Specific 504.00-507.00 5W-30 5L Knecht OX 379D Knecht LX 819 -
Ja zalewam tylko Pb98, oczywiście jak Kolega IroN_87 napisał producent dopuszcza Pb95, ale zastrzega, że na tym paliwie auto może nie osiągać deklarowanych parametrów. Zdaje się, że dokładnie taka informacja jest w instrukcji obsługi.
-
Jestem użytkownikiem 2.0TFSI BGB od 6 lat, auto ma przejechane 150 tys. km i od wymiany do wymiany (15000km) dolewam mniej więcej 0.25-0.5L więc uważam, że to nie jest problem. Powiedziałbym nawet, że to rzecz normalna w silniku z turbo. Jeżeli ktoś rozważa zakup 2.0TFSI A4 B7 to brać śmiało, jeżeli auto będzie zadbane to z silnikiem/olejem nie będzie problemów. Proponuję szukać wersji z oznaczeniem BWE lub BUL (wersja DTM).
-
Polecam 2.0 TFSI w audi A4 B7, silnik praktycznie bez wad, lać Pb i jeździć. Jeżeli będziesz szukał tego silnika to z oznaczeniem BWE lub BUL. Silniki z oznaczeniem BGB są z początku produkcji i mogą go trapić choroby wieku dziecięcego.
-
Żeby robić 100-200 poniżej 13s to trzeba mieć 300+ i grubo powyżej 400Nm, chyba że jest mega odchudzony.
-
2.0 TFSI CDNB program Fabryka-Mocy.com Lublin
tomwi odpowiedział(a) na Jarek_Zgierz temat w Wykresy po modyfikacjach
Dawno tu nie zaglądałem, a tu sie okazuje, że sąsiad program zrobił i nawet się nie pochwalił. -
co to znaczy "seria dość słaba jak na serię" to jest benzyna......a benzyny nie posiadały bonusów z fabryki........ Konrad, to jest benzyna poniżej 2000rpm nie mamy tam czego szukać...........ale żebyś spał spokojnie zrób logi dynamiczne z pomiarem przepływki, ciśnień turbo, być może masz gdzieś nieszczelność ucieka powietrze.....a może ktoś nie oszczędzał turbiny i po prostu kończy swój żywot...... zajrzyj tu :Diagnostyka VAG Zdrowe B7 2.0 TFSI ma około 10-20KM i 20-40NM więcej niż podaje producent. Moc 200KM osiągana jest w przedziale 5100-6000 obr/min, a moment 280Nm od 1800 do 5000 obr/min Na jakim paliwie auto było hamowane? Może to jest przyczyną.
-
No to chyba mamy najszybszego killera Ale popitala
-
U mnie seria wyszła 220KM i 330Nm na Pb98. Bajk miał chyba jakoś podobnie. Ale 230KM w serii to jeszcze nie widziałem. Może to skutek dobrego paliwa 99+
-
230KM w serii to rewelacja, to dlatego była taka niewielka różnica pomiedzy naszymi autami w czasach przyśpieszeń
-
Myślałem, że moc na silniku jest podana jako punkt odniesienia, bo akurat dla RS4 podają 420KM czyli serię
-
A czy to nie jest tak, że oni podają moc na kołach? Jak doliczysz 50-70KM na straty w napędzie wtedy będą to normalne wyniki.