Skocz do zawartości

TOMI 13

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TOMI 13

Osiągnięcia TOMI 13

0

Reputacja

  1. Dziękuje przyjacielu i pozdrawiam Tomko :-)))
  2. Moja Audiczka jest sprowadzona z Włoch ! Na 100% ma elektryczną regulację zmian faz rozrządu. To tworzywo którego szukam można kupić w ASO tylko z hydroregulatorem łańcucha wałków rozrządu za duże pieniądze ! Znalazłem kogoś kot ma ten element tylko teraz potrzebny jest schemat aby potwierdzić dany ellement ! Pozdrawiam dzięki za poświęcony czas, może coś uda się znaleźć. Pozdrawiam Tomko Jest to Audi 12.1997
  3. Witam poszukuje dolnej prowadnicy ( tworzywo) do łańcucha łączącego wałki rozrządu osadzonego w głowicy. Tak jakby z plastiku ! Głowica posiada hydrauliczny napinacz łańcucha. Mój silnik posiada oznaczenie ADR 1.8 (benzyna) i posiada elektryczny regulator zmian faz rozrządu ! Pilnie potrzebny jest numer katalogowy a najlepiej schemat !!!! Pozdrawiam proszę o odpowiedź. Tomek.
  4. Panowie ja w mojej audi mam to samo !!! Uderzając jedna ręką w zacisk hamulcowy słychac stuk a w trakcie jazdy po płytach dudni ostro !!! Juz wiem, że to prawdopodobnie prowadnice ale podgiąc blaszki na klocku hamulcowym ????
  5. O ceny części możesz dowiedzieć się telefonicznie w ASO o lakierowanie poszczególnych elementów również ! Więc powodzenia .
  6. trudno powiedzieć ! Ale głowice do sprzedania mam od silnika ADR - bez pokrywy
  7. Macie racje Panowie Ta roleta po przejechaniu 40 tys. km w Polsce zaczęła skrzypieć i w tedy udało się ustalić, że to ona !!!!! Po wymontowaniu okazało się, że roleta ze znakiem firmowym audi ma napis MADE IN POLAND Byłem w szoku ale ostro skrzypi. Posmarowałem wazelina lecz na długo nie pomo :wallbash:gło !!! Pozdrawiam Tomek
  8. Witam Panów Moja Audiczka jest z 12.1997r Avant sprowadzona z Włoch. Ma nowa kierownicę ( 3 ramienną), kubełkowe fotele, 4 poduszki, licznik po I lifcie, climatronic, jednak wskaźnika temperatury zewnętrznej nie ma ponieważ wymontowałem zegary i jest zaślepka ! Sam zastanawiałem się nad kupnem wskaźnika ( oczywiście używki tylko obawiałem się tego czy będzie działał ?). Pozdrawiam Tomek
  9. Dziękuję przyjacielu :smile: Ale autko jeszcze nie działa :-([br]Dopisany: 12 Maj 2007, 09:36 _________________________________________________Witam wszystkich przyjaciół po długim czasie. Chciałem poinformować wszystkich uczestników forum audi, że główną przyczyną "uszkodzenia silnika" było pęknięcie plastikowej klapki regulacji podciśnienia w kolektorze ssącym. Wpadła do głowicy i narobiła bałaganu w głowicy. Silnik zimy odpalał a potem tracił ciśnienie i gasł. Cała sytuacja i objawy uszkodzenia były dziwne i były różne wersje uszkodzenia. Obecnie wszystko działa i jest OK. Jestem zadowolony z mojej Audi - są to dobre autka. Dziękuję za wszystko służę pomocą :oklaski:
  10. Z góry dzięki !!! Znam trochę rosyjski ale nie na tyle ! Czy nie mozna otworzyc tej strony w polskim języku ? Pozdrawiam dzięki Tomek
  11. Jesli ktos z uczestników forum ma mozliwosć przesłania schematu ustawienia wałków rozrządu w silniku 1.8 20v ADR ( 125 km) prosze o przesłanie schematu lub mozliwości sciągnięcia. Podobno jest mozliwośc przesunięcia wałka ssącego w stosunku do wydechowego ( dochodzi jeszcze moment opoźnienia i przyśpieszenia ) Silnik mojego AUDi w dalszym ciągu nie chodzi !!! Prosze o pomoc!
  12. Ciekaw jestem czy zbyt duże cisnienie może uszkodzić popychacze ?
  13. Dzięki za wiadomość ! Czyli można wnioskawać, że pompa podaje za wysokie cisnienie przy zimnym silniku ! Czy jeśli cisnienie w pompie będzie za wysokie mogłoby dojść do uszkodzenia popychaczy zaworowych ? Według mechaników 7 sztuk jest sztywnych i nie można ich wcisnąć ! Ale dzisiaj rano po przestoju odpalił i pracował równo - tak twierdzą mechanicy ! :frown:
  14. Czy jest ktoś zorientowany jakie może być maksymalne cisnienie na pompie oleju przy zimnym silniku w A4 1.8 (125 km) - ADR ? U mnie pokazuje 7 bar, niby to jest za dużo, ale jednak na zimnym silniku odpala, stopniowo słabnie i traci cisnienie na cylindrach aż zgasnie. Nie mogą zdiagnozować awarii czy pompa czy uszkodzone popychacze ? Pozdrawiam Tomasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...