Skocz do zawartości

simi

Pasjonat
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O simi

  1. witaj w niemczech niestety strasznie patrza na kase emisji spalania i w ten sposob sa przydzielane plaietki naklejane na przednia szybe w 3 kolorach, od klasy emisji spalin uwarunkowana jest roczna oplata podatkowa za auto, dlatego wlasnie ludzie zaczeli w dieslach montowac dpf'y nawet w tych starszyb bo miast i tak zaproponowalo zwrot polowy pieniedzy za montarz a po za tym wciaz strasza ze czerwone i zolte plakietki nie beda mogly wiecej wjezdzac do duzych miast to wlasnie tylumaczy montarz dpf'u do starszych aut, a moim zdaniem to pzeciez ie robi zadnych problemow, mniejsze zanieczyszczenie i emisja spalin, jedyny problem to taki ze auto trzeba od czasu do czasu pozadnie przegrzac na autostradzie bo inaczej bedzie mul i moga wystapis prolemy z moca, zwlaszcza po czestej jezdzie miejskie pozdrawiam
  2. to i ja teraz jestem spokojniejszy bo ostatnio jak bylem w trasie na autostradzie bylo ponizej -20, zatrzymalem sie na papierosa, nie gasilem silnika, wsiadam spowrotem do auta a tu pokazuje 70 stopni po ruszeniu z miejsca temp zaczela sie podnosci :>
  3. simi

    [B6 AWX] Minimum oleju

    cena czujnika to okolo 40 euro
  4. simi

    [B6 AWX] Minimum oleju

    moze rzeczywiscie czujnik nie daje rady, u mnie jak sie zaswieci ta zolta kontrolka to wlewam 0,5 l na raz i wtedy gasnie, tak podaje producent, z reszta sie o tym raz przekonalem ze inaczej sie nie da a mianowicie jak naprzyklad wleje 300 ml i na bagnecie jest prawie foll to i tak kontrolka sie swieci, dopiero jak doleje do tej wartosci 0,5 l kontrolka gasnie, dziwnie ale prawdziwie sam nie wiedzialem dlaczego sie tak dzieje i dopiero w instrukcji obslugi sie doczytalem pozdrawiam
  5. fajne filmiki jest gdzie sa warunki mozna sie bawic
  6. ja 4 razy do roku jade z niemiec do pl i po polsce tydzien dwa to taki wypad wychodzi zawsze na 3500-4000 km, w niemczech wiecej poruszam sie firmowym wozem, poza wyapdami weekendowymi ale to tylko pare setek km na miesiac, wyjatkiem sa odwiedziny znajomch po auto i to jezdzenie i szukanie dla kogos znajomego auta to w cigu dnia 1000 km mozna bez problemu walnac...czasami bez skutku... i nastepnego dnia to samo...poszukiwania!!! pozdrawiam
  7. simi

    [ALL B7] Nowe hamulce

    wtrace sie do tematu i chcialem zapytac jaka jest rozpietosc kosztow pomiedzy standardowymi halulcami a tymi od eski, tak mniej wiecej kompletna cena z montazem z gory dziekuje pozdro
  8. witam ja tez posiadam ori webasto z audi, w zaleznosci od temperatury zewnetrznej (lato/zima) pilotem wlaczam i komp sam decyduje czy grzeje czy chlodzi wnetrze, w zimie naturalnie podskakuje temp wody do 70 stopni a klina zawsze wlacza sie auto na 20 stopni, tak akurat u mnie jest, anwet jak gaszac wieczorem auto i zostawiem na 23 to rano jest znowu 20 stopni, naturalnie w zimie to starcza a i auto mozna odrazu pedzic a co do ustawienia z fisa to mozna wybrac tzw standheizung albo standluftung i mozna zaprogramowac jednoczesnie 3 daty i godziny i zaznaczyc na ein, normalnie jest aus i nawet jak ustawisz date i godzine a nie zaznaczysz ein to rano nie ruszy, u mnie zawsze trwa to pol godz a pozniej sie wylacza pozdrawiam
  9. w AOS z olejem longlife, wszystkie plyny i filtry kolo 700-800 zl ( to ceny z tamtego roku) :)pozdrawiam
  10. zawsze warto wyczyscic, bedzie wiadomo w jakim czasie i jak duzo sie poci, jak bedziesz to regularnie kontrolowac, ale to raczej norma po pewnym przebiegu auta pozdrawiam
  11. Rakud29 ja mam taki sam silnik jak Ty i identycznie też mi odpala tylko muszę dodać ze po tak suchym kręceniu tych 5,6 sec pójdzie kłąb siwo czarnego dymu i w końcu odpala, chwile chodzi nierówno a później ok. Po tak ciężkim odpaleniu mogę wyłączyć silnik i od razu odpala od strzała . Latem auto było na serwisie i wymienili 1 świece bo była padnięta . Muszę podjechać na vaga i sprawdzić jak tam świeczki bo takie codzienne odpalanie auta mnie dobija - dobrze ze aku jest OK to jakoś jeszcze daje radę. Rakud29 napisz jak poradziłeś sobie z tym problemem . Muszę dodać ze po przekręceniu kluczyka kontrolka świeci się tak samo krótko jak latem - nie wiem czy tak powinno być . witam kolegow! zima tamtego roku mialem dokladnie ten sam problem, co bylo dziwne kiedy auto stalo pod gorke, problem narastal a nawet raz nie udalo mi sie go juz odpalic!!! auto bylo 2 razy w salonie audi i na gwarancji wymienili mi pompe paliwa... i co nicccc!!! dalej to samo, potem twierdzili ze auto jest wpozadku i nie chcieli mi uwierzyc ze mam taki problem, w pazdzierniku 2009 skonczyla mi sie gwarancja i oddalem auto do boscha, po wstepnych badaniach stawiali na wtryski, dziwilem sie bardzo ze przy 98 tys km moga wtryski pasc, wiec facet tlumaczyl ze moze paliwo bylo kiepskie... jak sie na koniec okazalo... uszczelniacze pod wtryskami byly nieszczelne, powiedzieli mi ze to musialo tak juz wyjsc z fabryki-za slabo dociagniete i z czasem na zimnie coraz gorzej... to wyjasnialo by te objawy przy zapalaniu auta... po odwiedzinach w serwisie nie to auto pali super pozdr wszystkich
  12. simi

    [B5 AEB] Webasto w wyposażeniu?

    nie w b5 nie wiem jak jest, ale mysle ze podobnie jak sprawdzisz to daj znac
  13. simi

    [B5 AEB] Webasto w wyposażeniu?

    w fisie powinno byc sterownie do webasto a jeszcze inaczej jak zajrzysz pod auto to na podwoziu powinna byc widoczna taka mala rura wydechowa ( okolo 30 cm od zderzaka pod nogami kierowcy) ja bynajmniej tak mialem w obu moich audiczkach pozdrawiam
  14. tak dokladnie Dunlopik Maxx mysle ze 225 jest najbardziej optymalna na pl drogi pozdrawiam
  15. 8,5 18" z opona 225 [br]Dopisany: 07 Czerwiec 2009, 19:29_________________________________________________
×
×
  • Dodaj nową pozycję...