
Gigs
Pasjonat-
Postów
51 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Gigs

Informacje
-
Imię
Grzesiek
-
Miasto
FZA
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
802 wyświetleń profilu
-
A EGR jak wygląda ? Zdarzają się przypadki, że to on tak robi...
-
Cewka zapłonowa lub cewki zapłonowe sprawdzone są ? Jeżeli są lub występują w Twoim motorze to trzeba to sprawdzić. Jaki motor masz ?
-
Witam Poniżej wrzucam logi ponieważ nie wiem co jest grane chyba z przepływką, czy to ona jest niesprawna czy jakaś dziura w dolocie ? Pierwsze to logi statyczne w nastwach podstawowych test egr jak widać, drugie to "dynamiczne" ale na postoju po przegazowaniu https://log.malonetuning.com/chart/98558#H8KLCABBwrBGWgIDTcOLQQrChDAMwoXDocK7ZMOdwoDDisOcwqZ0UTXDlMKANsKSRsOROcO9WMKFw4HDpcO7HsK%2Fw7cww4jDknMmTCrDm1rDgDXDgVXCnEXDuUvDl3TCkCjCk0YjeMKewrzCkxrCmsOgwoHDscOgWjxNHEc8w78Ew4ppwrI7KWTCr8Kjc8OQw54cN8KTwrLDjmxVw5tPCD8ZN0bClcKNAAAA Widać co się dzieje, ale co może być tego przyczyną ?
-
Też polecam z własnego doświadczenia ori płyn, śmiga jak należy w a4 b6.
-
Na zdjęciu widać jeszcze kawałek któregoś auta z "trojaczków" ( Ducato, Jumper lub Boxer ) z rocznika 2007-2014
-
Około 180zł były u jednego kolegi z forum z firmy skf. A ja potwierdzam z autopsji, że przegub Lobro 305017 pasuje 100% do naszych A4 b6 1.9 i też jest to ori
-
Jeżeli chodzi o wewnętrzne przeguby skf-a do 1.9 a4 b6 to jeden kolega z forum który handluje częściami ma je w ofercie w normalnej cenie.
-
Obniżenie przodu w Audi A4 B6 talerzykami sprężyn od A4 B5
Gigs odpowiedział(a) na Pawel88ST temat w Audi A4 B6/B7
Ori talerzyki w B6 są też stalowe ? Czy jednak aluminiowe ? Bo te z B5 są czarne a ori z B6 widzę takie bardziej jakby amelinium ze zdjęć ? -
[A4 b6 AVF] szarpanie po odpaleniu i czasami na ciepłym na jałowym logi
Gigs opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam Problem z autem mam taki, że szarpie nim tak mocniej po odpaleniu przez około minutę, oraz czasami na biegu jałowym. Mam zrobione logi w momencie największego szarpania po odpaleniu jak i na nagrzanym silniku: Statyczne na zimnym zaraz po dopaleniu: http://vaglog.pl/log-004_724Jd.html http://vaglog.pl/log-013_B0tpv0E.html http://vaglog.pl/log-018_6sz0h.html http://vaglog.pl/log-023_6AXo7.html Statyczne na dogrzanym 85C> kiedy podszarpuje delikatnie na postoju: http://vaglog.pl/log-013_Mbe97.html Statyczne na dogrzanym 85C> pozostałe grupy: http://vaglog.pl/log-001_6XYw4.html http://vaglog.pl/log-004_ZhD21z.html http://vaglog.pl/log-018_HY3tjdV.html http://vaglog.pl/log-023_W1ZOlH3.html i tutaj statyczny dogrzany 85C> grupa 0,13 kiedy jest idealnie i nic nie szaprpie Pomiar 4 na samym końcu, ostatni tam gdzie na pierwszym cyl. korekcje są około -0,59 a na 3 cylindrze - około +0,59 http://vaglog.pl/log-013_Ehwn1g1.html I logi podstawowe bs4 na niedogrzanym około 50C i nagrzanym silniku 85C> http://vaglog.pl/log-003_4maBHe6.html http://vaglog.pl/log-011_dThb22.html Wszystkie Logi robione bez klimy radia itp. Oleju nie ubywa, płynu chłodniczego też nie. Auto podczas jazdy nie szarpie itp. Moc wydaje się mieć ok. Błędów żadnych zapisanych nie ma. Od czego zacząć ? -
piszczy Ci z obu stron czy z jednej ? Nie wjechałeś przypadkiem w jakąś dużą dziurę lub krawężnik ?
-
Wydaje mi się, że aluminiowa zwrotnica może mieć mniejszy otwór ten na dolny sworzeń od wahacza, ale nie jestem pewny na 100% ...
-
Przyglądałeś się może amorkowi z tej strony co stuka ? Jakie masz założone olejowe ? gazowe ?
-
Może mechanik powiedział, że sprawdziła nie sprawdził... Sprawdź lepiej sam.
-
Nieprzyjemny zapach z nawiewu na przycisku ECON. POMOCY!!!!
Gigs odpowiedział(a) na zelek2012 temat w Audi A4 B6/B7
Zarówno aiwer jak i pulpecik macie racje. Wymiana parownika wcale nie jest taka zła jak co rusz z niego daje smrodem. Wymieniasz i masz spokój na dobry czas. W dodatku jak w aucie ma jeździć małe dziecko. A jeżeli ma ktoś warunki w których można czyścić to się czyści. -
Dzięki kolego za konkretne namiary, zadzwonię w poniedziałek i dopytam.