
czer
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O czer

Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
Skoda
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
CDAA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
593 wyświetleń profilu
-
muszę się za to wziąć sam bo nigdy nie sprzedasz :))
-
za tydz. też wpadnie na dzień, więc jeśli masz niedosyt to zapraszam
-
Pasek daj stary. Napnij go tak samo jak byl napiety po zgaszeniu, nic mu nie bedzie. A napinacz lancucha to kup ori jak masz duzo piniendzy a jesli wolisz zamiennik to masz caly zestaw FEBiego w okolicy 1100zl dostepny w Intercarsie.
-
robimy praktycznie wszystkie wozidla zapraszam.
-
Drogi przyszły niedoszły kliencie, na wstępie proponuję trochę zmienić swoje gimbusowe nastawienie w stylu "tu i teraz bo mi się należy...a jak nieeeee to napisze na forum" . W rozmowie telefonicznej uzgodniliśmy wszelkie szczegóły dotyczące wymiany oleju w Twoim pojeździe. Otrzymałeś info jakiej marki części będą użyte filtr oleju (KNECHT), olej (Valvoline VR1) 1. bańka 5-cio litrowa na wymianę, oraz 2. bańka 5-cio litrowa na dolewki oraz koszt wymiany (60zł) a także kpl. cenę wykonania usługi z częściami (460zł) . Generalnie w szkole powszechnej były podstawowe zagadnienia matematyki takie jak dodawanie, odejmowanie, mnożenie czy dzielenie, więc może czas najwyższy sobie odświeżyć wiedzę z tego zakresu. Skoro już rozpocząłeś dyskusje na forum to naświetlając Twój problem, skoro koszt całkowitej usługi 460 zł pomniejszymy o 60 zł robocizny zostaje 400 zł na części. Tak więc cena pomniejszona o koszt filtra (powiedzmy 20-30 zł) podzielona na 2 da Ci cenę jednej BANIECZKI 5l. Jak ktoś wyżej dobrze przyznał i dziwne że potrafił pojąć to swoim rozumem, że warsztat to nie apteka, nie ma czasu na dyskusje i sms-owanie kiedy przed warsztatem stoi w kolejce 6 aut. Dla Twoje informacji takich zapytań mam po kilka dziennie. Z 2 str. dziwi mnie to, że nie przedzwoniłeś choćby z ciekawości czemu nie odpisałem/oddzwoniłem, szczególnie że byliśmy wstępnie umówieni na kontakt. Widać tak samo Ci zależało. Zawsze lepiej napisać na forum paszkwila, bo tak prościej i zapewne szybciej - BRAWO TY. Na koniec, to czy warto jechać do gościa który jest zawalony robotą i być może z przypadku zapomniał komuś odpisać na debilnego sms'a pozostawię do oceny klientom którzy skorzystali z usług warsztatu. Opinie klientów widmo - pytaczy mówiąc najłagodniej "zwisają mi".
-
pawelosinski83 obserwuje zawartość czer
-
Jak wyłączyć kontrolke od zużycia klockòw hamulcowych za pomocą Vaga ??
czer odpowiedział(a) na Arwids temat w Audi A4 B6/B7
nie zawsze da sie naprawic instalacje np urwana przy czujniku -
skoro oba dzialaja to albo wiazka albo sterownik. zdejmij wtyczke ze sterownika i sprawdz czy nie jest zielona. przedzwon kable miedzy wtyczka a wtyczkami przy zaciskach.
-
Jak wyłączyć kontrolke od zużycia klockòw hamulcowych za pomocą Vaga ??
czer odpowiedział(a) na Arwids temat w Audi A4 B6/B7
...a może klocki są nowe lub względnie grube, natomiast uszkodzona jest instalacja do tegoż czujnika -
może paliwo się cofa? załącz sam zapłon 3-4 razy przed właściwym odpaleniem. Jeśli będzie lepiej to masz odp. ps. jakie wskazania podaje cz. temp. na ECU i na ZEGARACH?
-
Przekładki termiczne / izolacyjne kolektora dolotowego
czer odpowiedział(a) na pawelosinski83 temat w 4.2
Uzupełniając info, podkładki pod śruby nie zdały racji bytu. Są zbyt miękkie i nie da się ich dokręcić bez nadmiernego ich "zmiażdżenia". Także tutaj jeszcze masz pole do przemyśleń. Śruby kolektora dokręcasz momentem 12Nm więc dobrze by było wybrać materiał ciut twardszy -
Fajna furka... ...pochłonęła mnóstwo $ to fakt, ale też dużo czasu by ją do tego stanu doprowadzić :)) podziwiam wytrwałość. szerokości i bezawaryjnych kilometrów...
-
Teoretycznie idąc z puchy filtra powietrza jest mniejsza szansa na dostanie się "syfu" do środka N75., aczkolwiek bez podłączenia tez powinno działać. Ciśnienie jest to samo. Generalnie w N75 masz 3 wyjścia. Idąc od główki zaworu masz: zbiornik podciśnienia, potem wyjście na gruchę turbo i na samym dole ciśnienie atm. z puchy filtra powietrza.
-
pracował i nadal pracuje...
-
1) 15cm powinno Ci wystarczyć chociaż wygodniej robi się fabrycznym kluczem, aczkolwiek imbus z kulką na końcu powinien dać radę. Ważne tylko jest to czy już poprzednio ktoś tam nie zaglądał i nie skręcił śrub "na chama". - wówczas kulka może nie dać rady przez obrobione gniazdo w śrubie. 2) wystarczy zrzucić miskę i masz dostęp do wszystkiego od dołu.
-
Witam wszystkich. Do 'usłyszenia' na forum.