Skocz do zawartości

bulimar

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bulimar

Osiągnięcia bulimar

0

Reputacja

  1. Witam mam od wczoraj ten sam problem klapa nie chce się zatrzasnąć, nie wiem czasem czy to nie siłownik bo nie słychać wogóle jak pracuje. Zamarznięcie raczej nie wchodzi w grę bo stał dziś cały dzień w ciepłym garażu, jutro pojadę do mechanika mam nadzieję że on cośwymyśli
  2. czy pod tym przyciskiem jest żarówka która podświetla na pomarańczowo tą kreskę, bo wydaje mi się że jak naciskałem ten przycisk to się zapalała a teraz nic?
  3. Jak się teraz okazało "fachowcy" zamiast zalać mi odpowiedni olej to zalali mi minerał 15W40 bo stwierdzili że 190000 przebiegu to juz tylko na takim można jeździć. Oczywiście teraz zalałem odpowiednim i to MOTULEM
  4. z tym dzwiekiem zmagam się od niespełna roku, jak pisałem w innych watkach prawdopodobnie dzwięk ten sie pojawił po wymianie oleju, nadszedł teraz czas że znowu czas na wymianę i zgadnijcie jaki jest efekt. Dzwięk praktycznie nie wystepuje jest cisza. Po miesiącu od wymiany pojawił sie może pare razy ale był zdecydowanie cichrzy. Wcześniej słyszałem go głównie przy zmianie biegów z 1 na 2 i z 2 na 3. Teraz praktycznie nie występuje. :>
  5. Dzięki za ekspresową przesyłkę, poniedziałek zamówione, wtorek dostarczone, środa wymienione, MOTUL jest THE BEST jeszcze raz dzięki pozdrawiam
  6. no dokładnie tez się wku... tacy fachowcy jak to teraz zobaczyłem to myślałemże zawału dostane Czyli proponujesz od razu przejść na syntetyk czy zalać półsyntetyk a dopiero za jakis czas syntetyk
  7. Witam Temat oleju chyba nigdy się nie skończy i pewnie dyskusje na ten temat bedą jeszcze długo prowadzone, dlatego tez i ja zwracam sie z prośbą o pomoc. Nadszedł czas na wymianę oleju, ale z kim nie rozmawiam kazdy mówi mi co innego i juz jestem cały głupi od tych sugestii. No ale od poczatku: Rok temu kupiłem pięknego Audika 1.9 TDI 130 koni, był sprowadzony z niemiec nie wiem jaki olej był zalany. Postanowiłem wymienić wszystkie filtry i płyny w tym olej. Pojechałem do firmy gdzie w sklepie doradzono mi że skoro nie wiadomo jaki był olej należy zalać półsyntetyk, myślę to oni się znaja więc chyba ok. No i tak miało być, samochód poszedł na farsztat. Teraz się okazuje że mechanicy stwierdzili że półsyntetyk się nie nadaje i zalali mi minerał Castrol GTX 15W40. Przejechałem oko 12.000 km na tym oleju. Pytanie czy moge teraz przejść na półsyntetyk, czy istnieje ryzyko oderwania się jakiś nagarów i narobienia sobie problemów. Dodam że jestem zielony w tych sprawach. Będę wdzięczny za każda rade. Pozdrawiam
  8. o ile dobrze pamiętam to u mnie ten dzwięk takze pojawił sie po wymianie wszystkich filtrow i oleju, za jakis czas wymieniałem tez rozrząd i teraz nie pamiętam co było wcześniej, denerwujący dzwięk czy wymina rozrządu
  9. Super dzięki za pomoc, ale proszę jeszcze o jedną podpowiedź: jak wygląda oryginalny płyn audi G12++, bo widziałem już 3 różne o takiej samej nazwie
  10. Witam serdecznie Ostatnio zauważyłem, że poziom płynu chłodniczego spadł o ok 0,5cm poniżej min. Mam zalany jakiś różowy płyn, sprawdzałem powinien wytrzymać ponad -30 stopni. W garażu znalazłem jakiś niebieski płyn do chłodnic ma jakieś -20 stopni czy mogę go dolać? Przyznam się że nie mam pojęcia jaki płyn jest wlany bo od sprowadzenia z Niemiec (5 miesięcy) go nie wymieniałem.
  11. Hej Mam dokładnie to samo, najpierw byłem przekonany że te dźwięki są spowodowane wciskaniem sprzęgła, za jakiś czas doszedłem jednak że te dziwne dźwięki są jak zdejmuje nogę z gazu. Wczoraj "zlokalizowałem" źródło denerwującego dźwięku, dochodzi gdzieś z okolicy filtra powietrza. Samochód sprawdzałem VAG i żadnych błędów, zero problemów z przyspieszaniem, płynną jazda, falowaniem obrotów. Juz od jakiegoś czasu zachodzę w głowę co to może być, mechanicy też maja problem. Co tu dalej robić z tym fantem nie wiem ... Może macie jakieś pomysły ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Właśnie znalazłem w innym wątku małą podpowiedź, ktoś zasugerował, że to mocze być zapchany katalizator, spaliny wracają w strone turbo... dlatego te dźwięki
  12. Witam serdecznie od 2 dni przy wciskaniu sprzęgła słyszę dziwne odgłosy coś jakby tarcie, ciekawe jest tylko to że nie zawsze się tak dzieje czyli nie przy każdym wciśnięciu sprzęgła. Chyba najczęściej się to dzieje w momencie przyspieszania i szybszej zmianie biegów. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Dodam że niedawno wymieniałem rozrząd. Dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi.[br]Dopisany: 26 Lipiec 2009, 23:02_________________________________________________po paru dniach obserwacji dochodzę do wniosku, że to chyba jednak nie sprzęgło wydaje te dziwne odgłosy... ale słychać coś w momencie zdjęcia nogi z gazu, ma ktoś jakiś pomysł co to może być?
  13. kupiłem kostkę za 12 zł taka jak proponowaliście, podłączyłem no i działa, chociaż tylne głośniki z "subuferem" w bagażniku grają dużo ciszej niż myślałem praktycznie są zagłuszane przez głośniki przednie. No ale i tak się rewelacji nie spodziewałem. Dzięki za pomoc Pozdrawiam
  14. dziękuję wszystkim za wskazówki, chciałem zobaczyć jak to działa w oryginale, a potem zobaczymy co dalej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...