Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Co zrobić żeby działały wszystkie głośniki ?


bulimar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich
w temacie audio jestem zielony i nie mam pojecia co zrobić by wszysto ładnie grało. Może od początku:
Kupiłem niedawno A4 Avant z 11.2003r. nie było w nim oryginalnego radia, dlatego pomyślałem że pewnie ktoś nie podłączył tylnych głośników (gra tylko przód) wyjąłem więc radio ale niestety nijak nie było gdzie podłączyć trzeciej kostki (chyba nie te radio). Dodatkowo w bagażniku z prawej strony zamontowany jest fajny głośnik no i chyba wzmacniacz. Czy da się to jakoś podłączyć żeby wszystko razem grało? Czy trzeba będzie zmienić radio?
Bardzo prosze o rozjaśnienie mi tego tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w bagażniku masz subwoofer ze wzmacniaczem który oprócz suba obsługuje też tylne głośniki... jesli wszystko masz podłaczone to raczej wina wzmacniacza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też tak myśle - wzmacniacz pewnie nie działa i dlatego nie masz zasilania tylnego zestawu. Poszukaj na allegro - sa za grosze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie masz radio?

Może to jakiś zabytek i ma tylko 2 kanały?

A od radia idzie jakiś grubszy przewód najprawdopodobniej nieoryginalny?

Do wzmacniacza doprowadzone jest zsilanie (powinien być przewód od klemy akumulatora)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wzmacniacza doprowadzone jest zsilanie (powinien być przewód od klemy akumulatora)?

o jakim Ty wzmacniaczu myślisz ?? :decayed: w ori nic od klemy się nie ciągnie. Jest wtyczna na instalację fabryczną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radio nie jest takie stare, firma nie wiadomo jaka ale radyjko czyta mp3, kart SD i jest wejście na usb, sęk w tym że została jakaś nie podłączon kostaka, jak zdążyłem zauważyć w oryginalnych radiach jest na nią miejsce może dlatego nie działa cały tył? i jak ewentualnie to podłączyć