Skocz do zawartości

Ossek

Pasjonat
  • Postów

    432
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Ossek

Informacje

  • Imię
    Greg
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ossek

    Dekodowanie VIN

    Może jakieś kodowanie się rozjechało, w każdym razie nie jest to angol.
  2. Ossek

    Dekodowanie VIN

    Przyporządkowanie układu kierowniczego L0L wersja z kierownicą z lewej strony
  3. Ossek

    Ciężki temat..

    Ale darowiznę chyba musi zgłosić obdarowany, więc siłą rzeczy tata się dowie.
  4. Oryginalnie w tym aucie siedział 5-biegowy automat. Jeśli poprzedni manual był OK, to najlepiej szukać skrzyni o takim samym trzyliterowym oznaczeniu.
  5. Masz sztywne koło, 210mm
  6. Ossek

    Dwumasa???

    Nie jestem pewny, czy od początku produkcji, ale w 2000r AHH na pewno miały dwumas.
  7. L X7Z
  8. Normalna rzecz. Czasem producenci wymieniają się między sobą poszczególnymi elementami.
  9. 1. Wysprzęglik jest ten sam, ale jeśli jest OK, to nie wymieniaj (nie trzeba zrzucać skrzyni). 2. Łożysko jest takie samo i jest w zestawie. 3. Olej w skrzyni, uszczelniacz wału i uszczelniacze półosi. 4. Nie ma żadnej różnicy (jestem ponad rok po takiej zmianie).
  10. Ossek

    Jaki zawór N75

    Kup nowego Pierburga i będziesz miał to samo co w oryginale
  11. Ossek

    Dziwny objaw

    Hasło "tryb awaryjny" w szukajkę i miłej lektury
  12. To auto z fabryki wyjechało z silnikiem 2.8 (ACK), na pewno nie jest to S6.
  13. To auto z fabryki wyjechało z quattro
  14. A możesz dokładnie opisać objawy? Kiedy stukało, raz czy cyklicznie? Bo sporo osób (w tym ja) ma problem z pojedynczym stuknięciem przy hamowaniu i może to będzie trop
×
×
  • Dodaj nową pozycję...