-
Postów
505 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O vdm
Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Sochaczew
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Hatchback
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia vdm
3
Reputacja
-
Uzupełnij profil o model auta, będzie łatwiej Miałem taki sam problem w swojej B6 1.8T, Sprawdź/wymień czujnik temperatury cieczy
-
Oglądałem w samolocie 3 dni temu. Super, moja ocena 8/10 Polecam
-
głowice masz od BFB, a jeżeli tylko głowicę to masz ciągłe 150KM mocy
-
sterownik do roboty, miałem to samo, wymieniałem sensory jeden za drugim i nic.
-
http://www.moto-szlif.com/ ja zawiozłem do Bodzanowa, ich siedziba Pozdrawiam
-
ja w BFB robiłem, - frezowanie płaszczyzny głowicy, - nowe prowadnice zaworowe (wydechowe 8szt) - szlifowanie gniazd zaworowych - szlifowanie zaworów koszt 540 zł
-
Jak chcesz jeździć tylko na wprost, to jest
-
to jest chińczyk, jedyne do czego się nadaje to do przełożenia ślizgów do oryginalnego
-
w naszych silnikach jest układ ciśnieniowy 1,2-1,4 bara regulowany korkiem w zbiorniczku wyrównawczym. Nadmierne ciśnienie jest wywalane za pomocą korka, a wtedy płyn ucieka dolnym otworem zbiorniczka wyrównawczego. Jeżeli: nie ubywa płynu nie leci spod zbiorniczka nie zapowietrza się nie przegrzewa się to nic nie kombinuj bo możesz jeszcze raz głowicę zrzucać. Na gorącym silniku po otwarciu korka może wywalić nawet litr płynu chłodzącego! Pozdro
-
Kosztuje grosze a później ciężko zlokalizować wyciek. Ja wymieniałem chyba z 5 razy termostat zanim znalazłem ze winna jest zaslepka znajdująca się za nim. Dodatkowo w USA kupując termostat zaslepke masz w zestawie.
-
kolego, wymień zaślepkę bloku za termostatem tutaj masz info: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/298598-zaslepka-przy-termostacie-18t-bex/
-
w 1.8T BFB trzeba odkręcić filtr oleju i nic więcej
-
nie rozumiem co ludzie od tego STAGa chcą, przecież cena do jakości wychodzi rewelacyjnie Przelatałem 120 tyś w ADP prawie 100 tyś w BFB i nigdy ze sterowaniem nie miałem problemu. Jedynie wtryski HANY mi padły tydzień po gwarancji
-
2003r. BFB 1.8T Quattro 295 000 km na gazie ponad 90 000km
-
sprawdź awaryjnie z gazu odpalić. Miałem taką sytuację na wyjeździe w górach jak mi czujnik temperatury cieczy padł g62. komputer widział, że silnik jest nagrzany i nie dawał odpowiedniej dawki benzyny, z gazu po krótkiej walce odpalił. pompe paliwa słychać czy przed odpaleniem pracuje