Skocz do zawartości

genesis

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O genesis

Osiągnięcia genesis

0

Reputacja

  1. Jakbym słyszał swojego kolegę, który tydzień temu mi właśnie tak zachwalał swoją fabię za 13 tysięcy. Po co od tego zaczynać prezentację używanego samochodu? Każdy kto kupuje to w jakiś sposób sobie sprawdza wymarzony samochód, ale w 100% nigdy przeszłości i tak nie pozna. Ważne, że auto daje radość.
  2. Nie obraźcie się, ale znaczek S6 lub RS dokładany do auta z innym silnikiem wygląda dokładnie tak samo jak wszystkie M-power w BMW E30 pod wiejską dyskoteką. Co druga tam M3 Ja w KRK znam taką A6 3,0tdi, która ma z przodu S6, a z tyłu uwaga: S6_______ 3,0tdi.
  3. genesis

    B8 TrOOOOp

    Masz diesla a nie masz okazji, żeby pojechać choć raz na tydzień na 15km w traskę, żeby wypalić dpfa? Kontrolka nie powinna w ogóle się zapalać, bo to znak, że warunki do regeneracji są wyjątkowo marne. Zwykle filtr się bezinfiormacyjnie wypala, nawet w mieście to idzie zrobić, bo jak widzisz, że na postoju obroty się podniosły to skręcam w ulicę z mniejszym ruchem i choćbym miał jechać na dwójce i wysokich obrotach to przynajmniej się uda go wypalić. A nawet jeśli w ciągu dnia nie miałem takiej możliwości to wybieram się wieczorkiem na półgodzinną przejażdżkę dla zdrowia swojego i autka. Kontrolka nie powinna się zapalać nawet przez całe życie autka. Ona się zapala dopiero po kilku nieudanych cyklach regeneracji. A każdy taki cykl dodaje bonusa w postaci niespalonego paliwa do oleju silnikowego. Co do wypalania serwisowego - to jest ostateczność i po prostu niszczenie oraz zmniejszanie żywotności dpfa. W ogole nie jest to zalecane, chyba, że nie mamy już innego wyjścia.
  4. genesis

    cenniki s-line

    Panowie są gdzieś na stronach audi albo w necie polskie cenniki pakietów s-line dla poszczególnych modeli audi?
  5. Szczególnie jak jest chłodniej przy otwieraniu i zamykaniu siłowniki potrafią mocno zaskrzypieć jak w starym samochodzie. Pomaga posmarowanie powierzchni olejem, ale po jednej nocy sytuacja wraca do początkowej. Można coś z tym zrobić? Nie wiem, to jest rozbieralne? Trzeba tam wlać jakąś oliwę, bo wygląda jakby po jednym zamknięciu wyczyściło ten olej, który nałożyłem i znów pracuje na sucho. Klapa zwykła, bez elektrycznego otwierania/zamykania.
  6. Jakoś tak te A6 z pustymi zaślepkami, bez radarów od adaptacyjnego tempomatu vel starych świateł p-mgielnych słabo się prezentuje. Nie rozumiem czemu audi tak to zostawiło.
  7. Chcę wiedzieć czy jest mniejsza od czteroramiennej zwykłej i od sportowych kierownic z VW.
  8. Tak jak w temacie, mógłby mi ktoś zmierzyć średnicę w swoich sportowych kierownicach trójramiennych. Od krańca zewnętrznego do drugiego krańca.
  9. Niby żart, ale w innym tytule tematu jest wymienione co ktoś ma na wyposażeniu, a tam opis (ledy)- no soory, ale Ledy to teraz nawet Kia ma.
  10. Tak jak w temacie. Jak się do niej dostać. Tapicerka oparcia jest jakoś podzielona, że część przylegającą do poduszki można rozpiąć? Od czego zacząć?
  11. Jak to wygląda w praktyce. Wystarczy odpiąć akumulator, bo słyszałem, że w serwisach stosują tzw vas5094, jako zabezpieczenie przed ładunkami elektrostatycznymi, które mogą uruchomić poduszkę. Czy muszę jeszcze o czymś pamiętać, czy tylko o tym, że aku odpinamy przed odpięciem kostek?
  12. Super silnik, ale tylko przy sprowadzeniu. W Polsce przez debilną akcyzę różnica w cenie między 3,0 tdi, a 2,0 tfsi 211KM to aż 51k zł. Nie dałbym tyle za 0,5 sekundy krótszy czas do setki. Paliwo też w życiu się nie zwróci. Aczkolwiek frajda jest, bo to najlepszy motor do cywilnej wersji a4.
  13. Jak ktoś kupuje allroada to najczęsciej nie po to, żeby go upodabniać do rs i fele zmieniać na 19'. To auto dla mnie prezentuje się znakomicie z tymi plastikami, a i felgi bym takie zostawił, mając spokój z omijaniem czegokolwiek na ich drodze. Tutaj ten wysoki profil nie razi w oczy, bo to autko ma wyglądać bardziej terenowo
  14. Nie wiem czy już zamówiłeś na allegro, ale z cenami w ASO bywa różnie. Kiedyś się orientowałem mailowo w różnych aso skody czy vw i bez problemu znalazłem kilka za 300 zł. A to już cena uczciwa za pewność oryginału. W lecie vw nawet we wszystkich aso za tyle sprzedawał, co reklamował u siebie w gazetce z promocjami. Osramy to były.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...