Skocz do zawartości

drozdziu2

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O drozdziu2

Osiągnięcia drozdziu2

0

Reputacja

  1. Odświeżam temat. Mam dokładnie to samo. Licznik resetuje mi się przy 90% uruchomień silnika. Zauważyłem też że te 10% przypadków kiedy licznik nie resetuje się następuje raczej wtedy kiedy auto przebiegnie dalszy dystans, choć nie jest to reguła. Czasem reset licznika zdarza mi się jeszcze przy okazji użycia manetki wycieraczek (pociągnięcie manetki w dół -tzn manualne uruchomienie 1 cyklu wycieraczek). Jakieś sugestie?
  2. Dołączam się do prośby kolegi powyżej - czy macie jakieś sugestie?
  3. Witam, aku nie będzie przyczyną główną tego problemu. Mam ten sam problem - wczoraj wymieniłem akumulator na nowy i nic...Dalej to samo.
  4. Czy mógłbyś coś więcej opisać o rozwiązaniu tego problemu. Nie za bardzo rozumiem ostatni post..
  5. Mam podobny problem z tym kasowaniem się licznika przebiegu dziennego w czasie odpalania silnika.. Może jutro przeczyszczę klemy na akumulatorze i sprawdzę jeszcze bezpieczniki.. Nie odpuszczę..
  6. No i jak tam - udało się coś komuś w tym temacie zdziałać? Mam podobnie - resetuje mi się licznik przebiegu dziennego przy zapłonie silnika. Wcześniej czegoś takiego nie miałem.. Help
  7. Hej, mam pytanie - czy miejsce w którym zamontowałeś lampkę czerwoną jest takie samo jak w wersji poliftowej ? Czy masz może zdjęcia oryginalnego podświetlenia na drzwiach?
  8. Wydaje mi się że Szymoonk wrzucił zdjęcie na którym widać dobrze dolną stronę taśmy i wpiętą w nią wtyczkę z kabelkami.. Sam przymierzam się do wymiany kierownicy typu "pufa" (audi 80) na 3 ramienną z wersji poliftowej. Zakupiłem już kierownicę, przejściówkę wieloklinu, taśmę do nowej kierownicy a nawet obudowę - pozostaje tylko jeden mały problem. Mianowicie : skąd wziąść jedną dodatkową żółtą wtyczkę na podłączenie taśmy do instalacji samochodu?? Z tego co widzę to na allegro nie za bardzo można dostać samą wtyczkę. Kupno całej poduszki powietrznej tylko po to żeby obciąć tą wtyczkę nie wchodzi w grę..Help
  9. Siemka - 2 lata temu byłem z dziewczyną w Sozopolu. Wycieczka zorganizowana last minute - biuro z krakowa. Wyjazd był we połowie września o ile się nie mylę i koszt całej wycieczki jedyne 900 zł z groszami! (tylko że euro było w tamtym okresie coś powyżej 3 zł).. Dodam tylko że cena zawierała przelot z Krakowa do Burgas, tydzień pobytu w hotelu 3 albo 4 gwizadkowym (nie pamietam dokladnie - ale nazwa to chyba flagman) i wyżywienie HB. Wakacje były wypas - lepszych nie miałem w zyciu. Sozopol jest troche inny niż Burgas - miejscowość mniejsza - nie ma takich blokowisk i tłumów ( mówię o wrześniu). Organizowane są wycieczki do Istambułu ( polecam - koszt ok 50 euro).
  10. Ok - widzę że na zdjęciu jest taśma podpisana rocznikiem 2000. Czy zatem będzia pasowała ta z aukcji poniżej? http://allegro.pl/item1006636180_tasma_air_bag_audi_a4_00_rd.html Dzięki lapek85 za pomoc Edit: widzę, że kierownica tak naprawdę to jest z a6.. kurcze zaczynam czuć schodki które mnie czekają.. Kierownicę kupiłem na allegro jako do a4:/
  11. Witam Panowie - mam prośbę. Czy mógłby ktoś podesłać mi przykładową aukcję z taśmą pasującą do kierownicy jak na zdjęciu. Kierownica jest na duży wieloklin (26mm). Co ważniejsze potrzebuję żeby taka taśma podeszła do autka z rocznika 95. Pozdrawiam
  12. Witam Panowie, u mnie sytuacja wygląda ta samo jak u LuNaTi'ego. Pompa póki jest zimna chodzi cichutko - ale w miare grzania się układu wycie staje się coraz głośniejsze. Wynika z tego że będe musiał wymienić ten zbiorniczek na olej. Dodatkowo odkryłem dzisiaj w aucie że coś mi w tym zbiorniczku pływa ( jakiś plastik biały). Czy to normalne? Pozdro
  13. Na a czy w silniku ADR jest ten egr?
  14. A czy ADR ma egr'a? Przekopałem całe forum i nigdzie nie natrafiłem na tego typu wątek. Z kontekstu mogę jedynie wywnioskować że silniki diesla mają go.. A tak pozatym wracając do pytania kolegi który założył wątek - co daje zaślepienie w silniku benzynowym? Nie chodzi mi o opowiedź typu "więcej mocy" tylko o wrażenia z jazdy (spalanie, czy praca silnika jest w jakimś stopniu zmieniona , czy nie dymi.. ) Pozdrawiam
  15. Witam Panowie - przeczytałem post i sprawa u mnie ma się tak: Lampka podświetlenia kabiny w 80 % przypadków nie zalącza się przy otwieraniu drzwi kierowcy. Przy otwieraniu pozostałych drzwi nie ma w ogóle problemu - wystarczy lekko pociągnąć za którąś z klamek i podświetlenie od razu się włącza. Rozebrałem już drzwi i wyczyściłem mechanizm zamka i stycznik ( bez rozbierania stycznika sprayem odtłuszczającym/odrdzewiającym) - no i w sumie jak sprawdzałem zamek "na sucho" to wszystko działało - natomiast jak założę zamek do drzwi i skręcę wszystko do kupy to lampka zaczyna wariować - tzn: przy pierwszych trzech otwarciach drzwi kierowcy jeszcze zaświeci się, natomiast później przestaje już działać.. Co może być przyczyną tego? Czy będzie to w moim przypadku też ta wiązka pod podłogą? Dodam tylko dla podkreślenia, że przy otwieraniu innych drzwi problemu nie ma. EDIT : Sprawdziłem jeszcze raz na złożonych już drzwiach ten zamek i co się okazało : sprężynka która jest wewnątrz zamka jest chyba naciągnięta - tak, że nie ma wystarczającej siły żeby wyraźnie zewrzeć obwód.. JEST JAKAŚ METODA PODCIĄGNIĘCIA SIŁY SPRĘŻYNKI?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...