Skocz do zawartości

lukaszpio

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukaszpio

Osiągnięcia lukaszpio

0

Reputacja

  1. ostatnio wymieniałem chyba ze 3 razy czujnik temperatury, raz niby ori z inter carsu, pozniej jakis kraft na potwierdzenie uszkodzenia pierwszego a teraz ori z aso i tez padł po ok 4 miesiacach, chyba zaczne szukac przyczyny gdzie indziej bo to juz trzeci..
  2. Ze zdjęć wygląda na bardzo zadbaną sztuczkę, nic tylko siadać lać i się cieszyć z 300+
  3. kolor jak dla mnie lepszy, ale felgiii porażka..
  4. lukaszpio

    Vacum pompa

    Koledzy, jest jakaś możliwość sprawdzenia pompy vacum na vagu? bo wymieniłem na boscha "c" i mam co do niej wątpliwości ;/
  5. lukaszpio

    Analiza kodu błędu

    Koledzy mam prośbe przy rozszyfrowaniu kodu błedów z mojego pd-ka 18266 - Engine Speed Signal: Error Message from ECU P1858 - 35-10 - - - Intermittent wszelkie porady i opinie mile widziane, gdzie szukać przyczyny? dodam, że narazie skasowałem bład i nie wystapił przy następnym odpaleniu
  6. Witam potrzebuje wycene pompy vacum do AVF-a 8e5 luk-a pozdrawiam
  7. Panowie jaką pompę oprócz "N-ki" można podpasować ze świeższych roczników do avf-a? bo moja leje juz na potęge i czas sie z nia pozegnac, nie wspominajac ze ciezko pali i jest mulowaty pozdr
  8. lukaszpio

    Vacum pompa

    Podepnę się pod temat, panowie potrzebuje porady jaka pompę dać do avf-a wyczytałem, że najlepiej z końcówka N, ale moje pytanie brzmi czy da rade założyć coś z nowszych silników, niektóre pompy wyglądają identycznie a różnią się tylko końcową literką, czy też za tą literką kryją się jakieś różnice? pozdr
  9. Dziku potrzebuje wycene na filtry Manna i Knechta plus do tego oliwa 5l do avf-a 2003r. + koszt wysyslki i jaki czas oczekiwania pozdr
  10. Filtr paliwka juz do mnie jedzie. Panowie podpowiedzielibyscie gdzie ewewntualnie szukac nieszczelnosci? moze sa jakies newralgiczne punkty na ktore warto zwrocic szczegolna uwage? hm a czym moze byc spowodowana nierowna praca silnika?
  11. Witam Panowie po dluzszym okresie czasu, jazda dynamiczna poza spalaniem ogromnej ilosci paliwa nie przyniosla zadnych rezultatow, w miedzy czasie cos "gruchotalo" w silniku wiec zostaly wymieniony napinacz, rolka odwracajaca osprzetu i regeneracja łozyska i sprzegiełka klimy po tych zabiegach w silniczku ucichlo i przy okazji wymontowalem turbine, pojechala na spr do warsztatu wrocila z wynikiem ze nie odbiega w zaden sposob od normy, przeczyscilem Egr-a i wszystko zlozylem. Samochod jak duzo palil jest mulowaty i ostatnio wydaje mi sie ze lubi sobie czasami puscic klebe dymu z miejsca przy normalnym ruszaniu. Brakuje mi juz pomysłow co moze byc nie tak zrobilem dzis logi moze one rzuca nowe swiatlo na moja sprawe, dzieki za wszelka pomoc Logi statystyczne + BS Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_45444.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_45445.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_45446.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_45447.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_45448.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_45449.html Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_45450.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_45451.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_45452.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_45453.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_45454.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_45455.html
  12. jak tylko aura za oknem sie polepszy albo mi ladnie ulice odsnieza to zrobie reszte i podesle banshee czy coś w stylu stp czy liqui moly do czyszczenia PD jest mi wstanie pomoc, czy raczej nastawic sie na regeneracje albo wymiane Pd-ków? a co do tego powietrza w ukladzie paliwowym, to szukac jakiejs nieszczelnosci, czy moze uszczelniacze postanowily odmowic współpracy? martwią mnie tez te nieszczesne kierownice w turbince moze najpierw postaram sie je troszke "rozruszac" czy raczej odrazu myslec nad regeneracja? jak sie juz trafia nazwijmy to "okazja" to moze czas pomyslec o czyms wiekszym ? np. GT2256V?
  13. grupa 000 podczas logowania wywalilo blad moze cos to pomoze Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29866.html[br] [br]Dopisany: 07 Grudzień 2010, 16:20_________________________________________________ Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29876.html Grupy: 010,010 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29877.html teraz odziwo udało sie wykonac logi
  14. własnie przy probie logow dynamicznych grupy 000 pedal w podloge obroty doszly do ok 3500-3800 i tak jakby cos przerwalo i wtedy juz zupelnie przestal jechac, deptalem pedal w podloge i reakcja znikoma zczytalem bledy ze sterownika silnika i byl taki jak podrzucilem 17965 po skasowaniu znow jakos tam "jezdzi" ale.. to nie jest tak jak potrzeba moje pytanie brzmi czy mimo tego bledu moge sprobowac zrobic logi i czy to nie bedzie niebezpieczne dla silniczka? choc wtedy to bede potrzebowal dobry i dłuuuuugi kawał prostej zeby złapac te 4200rpm
  15. hm czyli turbinka do czyszczenia czy moze jakies mniej radykalne rzeczy ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...