-
Postów
489 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O MiruK
Informacje
-
Imię
Mirek
-
Miasto
Podkarpacie
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2017
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
DETA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
1866 wyświetleń profilu
-
Dokładnie tak.
-
Jak na stałe wyłączyć funkcję start/stop w Audi A4 B9?
MiruK odpowiedział(a) na Giant53 temat w Audi A4 B9
To tylko elektronika, nawet markowa się może zepsuć, mam założony z ali od roku i śmiga bez problemów. -
Ja nie wymieniałem, 220tyś i jeździ
-
Przecież cykania wtrysku adblue w kabinie podczas jazdy nie słychać, u mnie można to wyraźnie usłyszeć dopiero jak podniosę maskę i nie jest w rytm silnika tylko co kilka-kilkanaście sekund (już nie pamiętam co ile dokładnie
-
Dziwnie piszesz, bo ta wartość sama się tak nie zmienia. Ja przy przebiegu 180tyś.km miałem 41g więc coś dużo masz.
-
Jak zamontować większy zbiornik paliwa w A4 B9 2.0 TDI?
MiruK odpowiedział(a) na Daniello35 temat w 2.0TDI
Zbiornik jest większy niż 40L , po zatankowaniu na full w trasie przy spokojnej jeździe można 1000km przejechać bez problemu więc chyba nie jet źle. -
Jak zamontować większy zbiornik paliwa w A4 B9 2.0 TDI?
MiruK odpowiedział(a) na Daniello35 temat w 2.0TDI
Chyba ten zbiornik jest troszkę większy, u mnie wchodzi 40l a komputer pokazuje że jeszcze 200km przejadę, ostatnio przy jeździe autostradowej 130-140km/h przejechałem 800km i zostało na 100km jeszcze -
Sprzęgło z olejem 10 tyś. zł ??? WOW !!! Kto to robił ?
-
Nie pamiętam już dokładnie, wszystko robiłem zwykłym dużym zestawem kluczy, do tego lusterko, magnes do wyciągania śrubek i sciągacz na lince do opasek. Jeśli coś się nie da odkręcić od góry to trzeba od boku za kołem, silnik też trzeba delikatnie podnieść lub opuścić. Udało się zrobić ?
-
Tylko tyle ? Nie sądzę, dostać się tam to przecież dramat, a jak zawór zatkany to i chłodnica EGR do wymiany bo przecież serwis nie myje, Czyściłem osobiście i drugi raz za taką kwotę bym zlecił komuś bez wahania , a gdzie cena zaworu i chłodniczki ? Wydaje mi się że impreza dużo droższa.
-
Wydechu nie ściągałem, DPFa nie ściągałem, płyn chłodniczy oczywiście trzeba spuścić, trzeba odkręcić prawe koło i osłony za nim żeby mieć podejście od boku, dołu i od góry, ogólnie trzeba dużo pierdół odkręcić, odpiąć sporo kabli i węży żeby się do tego dziadostwa dostać. Na szczęście u mnie jeździ już ponad rok i na razie spokój ( odpukać)
-
Też tak mam, ale nie wydaje mi się żebym mocniej naciskał hamulec, po prostu przyciskam jeszcze raz start i już kręci.
-
Robiłem aktualizację do wersji MHI2Q_ER_AUG22_P5092 i patchowałem wg opisu z forum, wszystko poszło bez problemu.
-
Dokładnie, kupiłem samochód i przez 24 tyś. kilometrów nie dolewałem, już myślałem że wycięty aż tu ostatnio wyskoczył komunikat żeby dolać, z dystrybutora weszło 24 litry.
-
Przy jakim przebiegu problem z Adblue w A4 B9 2.0TDI?
MiruK odpowiedział(a) na Maciek1994 temat w 2.0TDI
u mnie na blacie 205 tyś. km i jak na razie bezproblemowo, oby jak najdłużej.