Skocz do zawartości

MiruK

Pasjonat
  • Postów

    499
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

O MiruK

Informacje

  • Imię
    Mirek
  • Miasto
    Podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

2209 wyświetleń profilu
  1. Mi tam żeglowanie nie przeszkadza tylko zastanawiam się czy to się nie przyczynia do szybszego zużycia sprzęgła czy czegoś tam jeszcze ?
  2. Może kontrolka DPF zapaliła Ci się bo nie mógł się długo wypalić z powodu niskiego stanu paliwa? Długo jeździłeś na rezerwie? Jeśli ktoś nie wie to warto zapamiętać że przy niskim stanie paliwa nie włączy się procedura wypalania i może być problem.
  3. Na blacie 220tyś. km wybiło, skrzynia jeździ bez zmian.
  4. Na screenie który pokazałeś jest ponad 79g popiołu więc na pewno Pan nie zresetował.
  5. Powiedzcie mi czy to się kupuje w jakimś zestawie czy wszystko trzeba oddzielnie? Miałem wymianę 40tyś km temu i następną chcę zrobić sumiennie tak jak ma być. Mechanik który mi robił wymianę nie wspominał że trzeba tyle uszczelek i rurkę do chłodniczki, widziałem że wymienił 3 filtry i olej, co do reszty nie jestem pewien. Czekamy na instrukcję
  6. Nic nie było kasowane
  7. Według tego co wyliczyłem to w moim samochodzie wychodzi 1g popiołu na 4300km
  8. Z tą wymianą termostatu to nie byłbym taki pewny czy pomoże. Te silniki tak mają, zależy jak jedziesz i jaka trasa. Przy temperaturze około zera,jak tylko muskam gaz i jest większość z górki to mój czasem potrzebuje 15km żeby złapać 90 stopni, a czasem jak jest troszkę pod górkę i ostrzej jadę to ma temperaturę już po 5 kilometrach. Jak zacznie wypalać DPF to temp. idzie do góry w oczach, tak że to różnie bywa. Ja mam do pracy codziennie 15km i wypala mi co 300-350km, czasem jak wcześno zacznie to potrafi się wypalić przez te 15km bez dodatkowej jazdy,a jak się nie wypali to na powrocie się szybko włącza i wypali się zanim dojadę do domu i wtedy właśnie temperatura silnika dochodzi do 90 bardzo szybko, widać to również na spalaniu
  9. Powiedzcie mi czy przy szybach są jakieś czujniki ? Chodzi o to że ostatnio często mi nie działa automat przy tylnych szybach (różnie, raz jedna, raz druga), a wtedy nie działa również z kluczyka. Po jakimś czasie zaczyna samo działać .Gdzie szukać przyczyny ?
  10. Uszkodzone wtryski mają bardzo duży wpływ na spalanie. Przerabiałem temat w 1.6TDI, palił 9L/100km , po wymianie wtrysków pali 5-6L/100km Jak kultura pracy silnika? Nie pracuje głośno i twardo ? Nie dymi na biało/niebiesko ? Nie śmierdzi z wydechu ? Ja miałem takie objawy przy Skodzie 1.6TDI , wymiana wtrysków rozwiązała problem. Dziwne tylko bo przy przebiegu 116tyś km te wtryski powinny być w bdb stanie, ja mam na silniku DETA przejechane 220tyś.km i nie mam żadnych problemów z wtryskami, auto spala tak jak u Ciebie kiedyś około 5 litrów/100km
  11. Dokładnie tak.
  12. To tylko elektronika, nawet markowa się może zepsuć, mam założony z ali od roku i śmiga bez problemów.
  13. Ja nie wymieniałem, 220tyś i jeździ
  14. Przecież cykania wtrysku adblue w kabinie podczas jazdy nie słychać, u mnie można to wyraźnie usłyszeć dopiero jak podniosę maskę i nie jest w rytm silnika tylko co kilka-kilkanaście sekund (już nie pamiętam co ile dokładnie
  15. Dziwnie piszesz, bo ta wartość sama się tak nie zmienia. Ja przy przebiegu 180tyś.km miałem 41g więc coś dużo masz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...