Skocz do zawartości

MiruK

Pasjonat
  • Postów

    489
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O MiruK

Informacje

  • Imię
    Mirek
  • Miasto
    Podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1866 wyświetleń profilu
  1. To tylko elektronika, nawet markowa się może zepsuć, mam założony z ali od roku i śmiga bez problemów.
  2. Ja nie wymieniałem, 220tyś i jeździ
  3. Przecież cykania wtrysku adblue w kabinie podczas jazdy nie słychać, u mnie można to wyraźnie usłyszeć dopiero jak podniosę maskę i nie jest w rytm silnika tylko co kilka-kilkanaście sekund (już nie pamiętam co ile dokładnie
  4. Dziwnie piszesz, bo ta wartość sama się tak nie zmienia. Ja przy przebiegu 180tyś.km miałem 41g więc coś dużo masz.
  5. Zbiornik jest większy niż 40L , po zatankowaniu na full w trasie przy spokojnej jeździe można 1000km przejechać bez problemu więc chyba nie jet źle.
  6. Chyba ten zbiornik jest troszkę większy, u mnie wchodzi 40l a komputer pokazuje że jeszcze 200km przejadę, ostatnio przy jeździe autostradowej 130-140km/h przejechałem 800km i zostało na 100km jeszcze
  7. Sprzęgło z olejem 10 tyś. zł ??? WOW !!! Kto to robił ?
  8. Nie pamiętam już dokładnie, wszystko robiłem zwykłym dużym zestawem kluczy, do tego lusterko, magnes do wyciągania śrubek i sciągacz na lince do opasek. Jeśli coś się nie da odkręcić od góry to trzeba od boku za kołem, silnik też trzeba delikatnie podnieść lub opuścić. Udało się zrobić ?
  9. Tylko tyle ? Nie sądzę, dostać się tam to przecież dramat, a jak zawór zatkany to i chłodnica EGR do wymiany bo przecież serwis nie myje, Czyściłem osobiście i drugi raz za taką kwotę bym zlecił komuś bez wahania , a gdzie cena zaworu i chłodniczki ? Wydaje mi się że impreza dużo droższa.
  10. Wydechu nie ściągałem, DPFa nie ściągałem, płyn chłodniczy oczywiście trzeba spuścić, trzeba odkręcić prawe koło i osłony za nim żeby mieć podejście od boku, dołu i od góry, ogólnie trzeba dużo pierdół odkręcić, odpiąć sporo kabli i węży żeby się do tego dziadostwa dostać. Na szczęście u mnie jeździ już ponad rok i na razie spokój ( odpukać)
  11. Też tak mam, ale nie wydaje mi się żebym mocniej naciskał hamulec, po prostu przyciskam jeszcze raz start i już kręci.
  12. Robiłem aktualizację do wersji MHI2Q_ER_AUG22_P5092 i patchowałem wg opisu z forum, wszystko poszło bez problemu.
  13. Dokładnie, kupiłem samochód i przez 24 tyś. kilometrów nie dolewałem, już myślałem że wycięty aż tu ostatnio wyskoczył komunikat żeby dolać, z dystrybutora weszło 24 litry.
  14. u mnie na blacie 205 tyś. km i jak na razie bezproblemowo, oby jak najdłużej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...