-
Postów
1467 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
40O Bromchit
Informacje
-
Imię
Robert
-
Miasto
WPI WWL WOT
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BEX
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
2625 wyświetleń profilu
-
Bromchit obserwuje zawartość Problemy z ciśnieniem oleju 2.0 TFSI (BWE) , Android Auto i CarPlay w RNS-E A4 B6/B7 , [ALL B6] Lusterka od cabrio-czy podejdą? i 7 innych
-
Tak jak napisałem da się to zrobić , ale jest sporo roboty. Trzeba je rozpiąć na zawiasiei i podmienić mocowanie, później założenie zawleczki może robić kłopot, bo sprężynya jest dość mocna. Do tego wiązka w cabrio jest krótsza, trzeba przedłużyć. To samo można zrobić z lusterkami z anglika .
-
Nie działa ogrzewanie fotela w Audi A4 B6
Bromchit odpowiedział(a) na maramass temat w Audi A4 B6/B7
W związku z wieloma prośbami. Manuale jak rozebrać fotel Aktualny link: https://drive.google.com/folderview?id=0B0TFcr-1fDDCTHhLZU5pRWxzbTQ&resourcekey=0-Vj7LWk2Ecc6MWZ8xBzsGbw -
Montaż i działanie przedniej szyby podgrzewanej
Bromchit odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B6/B7
Moduł bez litery E na końcu pasuje. Mam taki u siebie. -
Dystans korygowany jest na bieżąco w określonych odstępach czasu, w zależności ile akurat komputer wyliczy sobie spalanie. Jedziesz spokojnie w trasie zasięg zwiększy się, butujesz w mieści zasięg spada .
-
Zatankuje do pełna to i drugie pływak pokaże wyższą wartość. Przy tankowaniu do około połowy zbiornika na zegarach, drugi pływak niewiele zmienia wartość, zresztą wstawiłem fotki jak to wygląda przy bliskiej rezerwie i dolaniu około 19 litrów (już świeciła się rezerwa).
-
A4 B7 - auto nie odpala po zwarciu na tylnej żarówce mijania
Bromchit odpowiedział(a) na Zdydan temat w Audi A4 B6/B7
Ale nie odpala, tzn. jest cisza, czy kręci rozrusznik i nie odpala? -
Ostatecznie jeszcze można by, wyjąć go i podejrzeć w blokach pomiarowych jak zmienia się jego rezystancja. Myślę że tam wartości będą zmieniać się na bieżąco, a nie z opóźnieniem jak wskazówka w zegarach. Najgorsze jest rozwiązywanie problemów po poprzednim właścicielu, bo nigdy do końca nie wiadomo co było grzebane.
-
Pływak możesz sprawdzić omomierzem. Ale tutaj trzeba skupić się na tym, że wskazówka nie reaguje, gdy zmieniane jest położenie pływaka. Dlatego prosiłem o test bez udziału pływaków, którego wynik nie jest taki jak wg mnie powinien być. Mam chwilę to zaraz test zrobię u siebie Wszystko jasne, u mnie jest podobnie. Na włączonym zapłonie, odłączenie wtyczki przy pompie powoduje zaświecenie rezerwy, jednak zwieranie pinów we wtyczce nie powoduje zmiany położenia wskazówki. Po podłączenie wtyczki mija dłuższa chwila zanim wszystko wróci do normy. Ogólnie wszystko reaguje z dużym opóźnieniem, w sumie to logiczne. Te numery które podałeś muszę sprawdzić w Etce. 8E0919673AH - napęd na przód, czujniki A, J, M, wg. Etki występowały przed 2001 rokiem, więc nie podejdą bo najprawdopodobniej ich charakterystyka rezystancji jest odwrotna.
-
Tak, Twoj vin, miesci się w przedziale numerów vin, które podałem wcześniej.
-
-
Numer za kierowcą jest ok. A ten za pasażerem napisałeś że to numer pompy. Trzeba to jeszcze sprawdzić, czy ten co ja podałem i ten Twój numer, dotyczy tej samej części, może jest gdzieś numer samego pływaka.
-
Chyba że źle ten wpis zrozumiałem.
-
Na początku pisał że w tej za pasażerem.
-
Tak dobrze tylko, wynik jest inny od oczekiwanego przeze mnie.
-
Dokładnie i do tego po teście o który prosiłem sprawa jeszcze bardziej się komplikuje.