
AudioBas
Pasjonat-
Postów
133 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O AudioBas

Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
Seat
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Powracam do tematu. Kogo jeszcze polecicie?
-
Witam po małej przerwie :) Na dniach będę miał exeo 2.0 120 KM i powracam do grupy :)
-
A oprócz wyglądu daje ona coś jeszcze? Bo mi też się rozpadła i śmigam bez
-
Na dniach wypalam to laserem i szukam rurki 50 mm Całość do spawania i będzie GIT
-
Co to za gwint?
-
Czyli grubość blachy 10 mm Średnica rurki zew 50 mm, a jakiej grubości ściankę ma mieć rurka?
-
Nie mogę dostać nigdzie na forum tanio tej flanszy do AFN'a pod kolektor od AWX (Sharana). Dlatego będę palił to laserowo + wstawiał rurkę i spawał całość. Pytania techniczne: - z jakiej blachy wypalać tą flansze? Ile mm? - jakiej średnicy zastosować rurkę? - jakiej długości ma być ta rura?
-
Czarne A4 Fake S4 Limo by Bartek || R19 9.5J ||
AudioBas odpowiedział(a) na BARTEKAUDI temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Fajna bryczka! -
Masakra ile felga + gwint dają zmiany wyglądu... Co tam za gwint wpakowałeś?
-
joł
-
Wygląda na to, że po przekręceniu kluczyka tracisz zasilanie na dwóch przewodach.
-
Lepszy od oryginału na pewno będzie. Ale najlepiej zrobić to porządnie i wpakować tam 165 mm na dystansie z MDFu oraz wytłumić drzwi. Niestety w naszym modelu jest tam trochę zabawy.
-
Na przyszłość: http://www.audiobas.pl/opis_kostki_iso.html Jeżeli chcemy, aby radio włączało się niezależnie od pozycji kluczyka, przewód czerwony razem z przewodem żółtym podłączamy pod stałe napięcie +12V. W przeciwnym wypadku, mianowicie jeżeli chcemy, aby radio włączało się po przekręceniu kluczyka to przewód żółty podpinamy pod stałe +12V, a czerwony pod +12V, które pojawia się po przekręceniu kluczyka.
-
Hej! Mam w mojej A4 do wymiany turbinę. Pomyślałem, że przy okazji ogarnę całość i zrobię: - Wstawię kolektor ssący od AWX lub AUY, dzięki temu pozbędę się EGR - rozumiem, że muszę dorobić flanszę łączącą IC? - Zamiast regenerować turbinę AFN, planuję założyć turbo od AWX - i tu pojawia się pytanie. Czy kolektor wydechowy również mam szukać od AWX czy podejdzie mi ten oryginalny z AFN'a? Z tego co widziałem będę musiał również tutaj pomodzić z redukcją, bo AWX ma inne wejście? Proszę o informacje, szukając dawcy chciałbym wszystko ogarnąć za jednym razem. W zamian obiecuję obszerną fotorelację
-
Gdzie najlepiej zrobić ChipTuning w dolnośląskie?
AudioBas odpowiedział(a) na ryb3czk0 temat w Audi A4 B5
Żyje! Pierwsze co wysłałem Ci PW o numer telefonu Audika nadal mam i się wreszcie chcę za niego zabrać, bo szkoda mi go sprzedawać za grosze Odezwij się: 691 265 492 umówimy się na logi Ale to dopiero jak zrobię przeguby, tarcze oraz klocki Póżniej mycie silnika i szukanie nieszczelności, zaślepianie EGR, kolektor z AWX, turbo AWX, wymiana wężyków podciśninia i lista jest długa