Skocz do zawartości

Czarnyb7

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Czarnyb7

Osiągnięcia Czarnyb7

0

Reputacja

  1. czujniki G78 I G76 (jakich montażem zajęliśmy się na podstawie wątku wrclaguny) podpinamy odpowiednio G78: pin1 - [do wtyczki T17a/12 - przypadek ORI ewentualnie od razu do] - do pinu 12 w sterowniku pin5 - [do wtyczki T17a/13 - przypadek ORI ewentualnie od razu do] - do pinu 25 w sterowniku pin6 - [do wtyczki T17a/7 - przypadek ORI ewentualnie od razu do] - do pinu 6 w sterowniku G76: pin1 - [do wtyczki T4s/3 - przypadek ORI ewentualnie od razu do] - do pinu 11 w sterowniku pin5 - [do wtyczki T4s/1 - przypadek ORI ewentualnie od razu do] - do pinu 10 w sterowniku pin6 - [do wtyczki T4s/2 - przypadek ORI ewentualnie od razu do] - do pinu 7 w sterowniku znalazłem tylko to ale tu nie ma nic jakiego koloru sa kable mam ori xenon tylko mam problem bo zima mu dokuczyła moze ktos pomoc??
  2. moze mi ktos powiedziec jakiego koloru były kable do przedniego czyjnika pozycjonowania i ktore to sa piny bo wyskoczył mi bład pozycjonowania zajzałem zo czujnika i kable sól zjadła i niemoge dojsc ktory gdzie
  3. podobno jest mozliwosc wyłaczenia vagiem sygnalizacji przepalonych zarówek tylko pojecia nie mam jak i czy da sie poszczegolne jak np od podswietlenia tablicy czy wszystkie moze ktos z kolegow wie co i jak
  4. Naprawde godny polecania warsztat miałem problem w samochodem w trasie bezproblemu i kombinacji jak tu zedrzec hajs pomógł powiedział co i jak rzyczyłbym sobie takiego fachowca w warszawie
  5. Polecam tan warsztat byłem przejazdem w Krakowie i po drodze miałem drobna awarie nic poważnego ale trochę mnie kontrolka zaniepokoiła zadzwoniłem powiedziałem ze jestem z forum mechanik odrazu zebym przyjechał zobaczymy czy to nie coś poważnego i czy można dalej z tym jechać. Pełen profesjonalizm szybka diagnoza kompletna i fachowa porada mechanik wiedzacy o czym mówi naprawdę wam zazdroszczę jak dotąd w warszawie nie znalazłem takiego fachowca BARDZO GORACO POLECAM
  6. Czarnyb7

    ELSA

    a nie zgodze sie z tym od 2010 jest ustawa regulujaca udostepnianie przez dystrybutora i importeta dokumentacji technicznych narzedzi specjalnych i ogolnie wszystkiego co jest zwiazane z pojazdem wiec mozna bez problemu isc do aso i poprosic o wyporzyczenie blokad rozrzadu albo innych przyzadów łacznie z komputerem diagnostycznym za niewielkie w sumie pieniadze
  7. ja słyszałem ze w pruszkowie na prusa niezle i tanio regeneruja
  8. pewnie na ul zielonogogskiej tam nie wiem czemu ale jest strasznie drogo mi w multi za wymiane powiedzieli 600 a w samko na połczynskiej zrobiłem za 400 ursus jelonki nie duza odległosc a roznica w cenie rekłbym spora
  9. apropo tematu mam podobny problem tylko ze wymieniłem klocki na nowe tylko ze czujnik był tylko na jedno koło a na drugie nie i tez mi sie swieci ze mam brak klocków i nie chce zniknac ma ktos jakis pomysł dlaczego???????
  10. no to super bo mam skóre z s4 za grosze tylko nie wiedziałem czy tylna kanapa bedzie pasowac
  11. a nia orietujecie sie czy sedan i kombi w b7 maja taka sama kanape z tyłu????????
  12. a mozecie mi powiedziec jak jest z pinem 1 w b7 bo jak go masuje to nic sie nie zmienia i dalej swieci sie spryskiwacz
  13. moim zdaniem to początek kola dwumasowego mam to samo
  14. napisz czy ci sie udało podeslij ewentualnie fotki jak to wyglada tez sie nad tym zastanawiam
  15. Ursus ul. Spisana 64 nie są drodzy ale za to solidni
×
×
  • Dodaj nową pozycję...