-
Postów
11571 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
69O kaju

Informacje
-
Imię
Kaju
-
Miasto
PKR
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2024
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
DT
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
-
W polifcie to normalne, że jest głośnik z przodu, on obsługuje jednocześnie tylne i przednie czujniki - zmienia się tylko jego tonacja. A po wiązkę zapraszam do mnie: Wiązka 4xPDC przedniego zderzaka do Audi A4 B9 8W Face Lift 2020-2023 | Wiązki wyposażenia Audi \ A4 \ B9 Face Lift (2020-2025) | VAG-INSTAL – wiązki elektryczne do samochodów grupy VAG VAG-INSTAL.COM Wiązka 4xPDC przedniego zderzaka do Audi A4 B9 8W Face Lift 2020-2023 | Wiązki wyposażenia Audi \ A4 \ B9 Face Lift (2020-2025) | Produkcja i sprzedaż NOWYCH wiązek...
-
Nie rusza, bo kupiłeś wzmacniacz od wersji poliftowej pod MMI 3G, a w aucie masz 2G. Dlatego ma być 8T0.
-
Montaż i działanie układu samo poziomowania xenon-ów w Audi A4 B6
kaju odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B6/B7
To się odezwij w wolnej chwili, pewnie ze sklepu było brane ode mnie - zobaczymy co masz i połapiemy to jakoś. -
Montaż i działanie układu samo poziomowania xenon-ów w Audi A4 B6
kaju odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B6/B7
Tak, skrętne lampy mają wspólne wyjścia z sterownika AFS na obie lampy, dodatkowo zasilanie i masę, dlatego przechodząc z nieskrętnych na skrętne można to wykorzystać. Tutaj rozumiem, że chce przejść w drugą stronę, czyli ma skrętne, a chce założyć zwykły nieskręt - więc tych kabli będzie za mało, żeby odpalić silniczki nieskrętne. Obaj wiemy o co chodzi, jednak reasumując: bez modernizacji istniejącej instalacji to nie ruszy jak należy -
Montaż i działanie układu samo poziomowania xenon-ów w Audi A4 B6
kaju odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B6/B7
W drugą stronę jakbyś chciał przejść - z nieskrętnych na skrętne, to jest spoko robota, bo można wykorzystać istniejące kable. Jednak z skrętu na nieskręt jak wspomniał kolega wyżej - nowa instalacja od poziomowania pomiędzy lampami, a sterownikiem, wymiana sterownika i przekładka kilku pinów wtyczce sterownika. Mam w ofercie nowe przewody od lamp do sterownika - odezwij się, dogramy szczegóły. -
Trzeba to dociągać, poszukaj na forum tematu z A4 B6/B7, tam fajnie rozpisałem co i jak puścić przez przekaźnik
-
Drut spawalniczy tylko i wyłącznie i sporo cierpliwości, bo słownik wyrazów obcych dość mocno się wzbogaca przy tej operacji... Swego czasu jak to montowałem ludziom, to jedno lusterko jak poszło gładko, to wiedziałem, że przy nastepnym będą leciały wiązanki...
-
Czekam na wieści, lecąc klasykiem: "Czas pokaże, Czas pokaże"
-
Jak najbardziej, jednak ten przewód występuje też w komforcie w wtyczce t32c (czarna 32-pinowa) na pinie 17 (z boku na legendzie jest oznaczony jako B281 - foty poniżej) - dlatego w instrukcji każę brać z tego miejsca - nie trzeba lecieć do przodu auta. Wiązka tu jest ode mnie, instrukcja też moja, autor sprawdzi jeszcze jakość połączenia przewodów i damy znać co wyszło
-
Dokładnie to.
-
Obecny ✌🏻 A to akurat mój sklep. Do pełni szczęścia potrzebna Ci jeszcze wiązka zderzaka, tak jak pisze @Muskel1.
-
Nie nie, tam jest informacja, że jeśli nie będzie prawidłowo płynął kierunek w lampach w klapie, to trzeba przepiąć przy module BCM jestem autorem tych adapterów i opisu, dodatkowy przewód jest dla aut, które fabrycznie wyjechały na rynek US/Kanada bez tylnych przeciwmgielnych. Wymieniasz przełącznik, dokładasz ten dodatkowy kabelek i to wszystko