Skocz do zawartości

borysgo2

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O borysgo2

Osiągnięcia borysgo2

0

Reputacja

  1. Witam kolego. Swojego czasu zakladalem bilsteiny do bmw 7 i po wymianie tez przod poszedl w gore, amory standardowe. W sumie to juz nie pierwszy raz slysze ze po zamontowaniu bilsteinow przod poszedl w gore - widocznie wynika to z budowy amortyzatora.
  2. Witam Moze i ja dozuce swoje 3 grosze. Jak juz koledzy wczesniej napisali - to sa zupelnie inne oleje o innych parametrach - prosze sobie sprawdzic. Naprawilem juz kilka omawianych zf'ow, zalewajcie tylko i wylacznie esso i zmieniajcie ten olej. Wymieniac czy nie - drazylem temat dosc dawno temu (zanim zaczalem z skrzyniami), z korespondencji z ZF jaka otrzymalem wynika ze lubricated for life oznacza ze skrzynia zalana tym olejem ma przejechac bezawaryjnie 100k mil - czyli generalnie ma przejechac bezproblemowo caly okres gwarancyjny. Pozdr
  3. Bartass O zesz ty!! Skad i za ile wziales revelatora 18 A tak na powaznie jak bedziesz mial chwilke to dodaj te zdjecia co obiecales, ciekawi mnie zabudowa dosc sporego wofera w b5 (chodzi mi o wykonczenie). Mam nadzieje ze celulozowa membrana nie ucierpi przy zmianie temperatur. Ps Przydalo by sie cos pozadnego do napedu
  4. Jak przy napelnianiu dobrze odpowietrzysz uklad to nie ma prawa sie nic zapienic, sposob tani i skuteczny na usuwanie zanieczyszczen z ukladu. Wraz z goraca woda pluka jak tralala, cala maz zbiera sie w zbiorniczku wyrownawczym wiec po zabiegu warto go wyjac i przeplukac czyms na bazie rozcienczalnika (ja uzywam preparatu w sprayu do czyszczenia zaciskow hamulcowych), nalezy tylko pamietac zeby uszkodzic elementow gumowych np. uszczelki od korka.
  5. w trasie?? Jazda na co dzien do pracy kolo 40mil dziennie + troche stania w korkach.
  6. Powinienes sciagnac dekle z glowic zeby sie do owych walkow dorwac. Sprawdzic mozesz chyba tylko domowymi sposobami (domyslam sie ze nie masz czym pomierzyc i tak), popatrz jak poszczegolne krzywki wygladaja, czy nie sa powycierane, wez cos rownego np ktoras z krawedzi suwmiarki, poloz na wzniosie krzywki i zerknij na powierzchnie ich styku (mozesz czyms sobie poswiecic z 2 strony). Jaka jest norma wytarcia wzniosu krzywki niestety nie wiem ale jak zaczyna byc zle to powinno byc to juz widac. Z tego co wyczytalem to czesc ludzi regeneruje walki u p Swiatka - popytaj w celu potwierdzenia tej informacji.
  7. Nie wiem czy sie przyznawac czy nie Jak jest masakra w ukladzie chlodzenia po uwalonej uszczelce (duzo musztardy) to uzywam detergentu - proszku do prania z woda i tak dwa razy (rozgrzac auto). Zchodzi pieknie caly syf., problemow z korozja zadnych nie zauwazylem.
  8. borysgo2

    [B6 AVB] Zużycie oleju

    Niestety nawet najnowoczesniejsze silniki chlipia sobie olej, niektore nawet calkiem calkiem (TDV6 koncernu PSA). Silnik niestety musi troche oleju chlipkac, film olejowy, mgla olejowa - smarowanie, idealnie oddzielic od gazow sie tego nie da, idealnych uszczelnien tez nie ma...
  9. marcys Wymieniaj - nie wymieniaj - oto jest pytanie. Wydaje mi sie ze podstawa to prawidlowa diagnoza, prawidlowo eksploatowany afn po 200kkm powinien sie legitymowac bardzo zdrowa gora wiec wydaje mi sie ze nie powinienes sie martwic. Tak jak kolega wyzej napisal wystarczy odsunac przedni blotnik, wymienic rorzad + pompa wodna, polowe dnia roboty i po zawodach.
  10. Furak bardzo fajny tylko szkoda troche ze to 2L r6 (alkoholik straszny), znajomy na codzien pomyka 540i i przy delikatnym traktowaniu buta 13l/100
  11. Witam wszystkich klubowiczow. Na codzien pracuje (jak polowa mlodych polakow) za granica (Jaguar, Land Rover CORK). Na codzien pomykam Renault Megane z gigantycznym przebiegiem, w domu audi 80 b4 z mulem ABT niestety.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...