Skocz do zawartości

ka2zan

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ka2zan

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    małopolska

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia ka2zan

0

Reputacja

  1. Witam, Ile za mechanizm wycieraczek: A4 1.9 TDI- AHU. Rok 99, przedlift DZieki za info
  2. Wąż zimny to chyba dobrze. Nie puszcza od razu dużego obiegu. Wymieniłem czujnik 4 -pinowy i jest OK jak narazie. Temp na zegarach wróciła do 90st. C. Sprawdzę jeszcze temp. na komputerze i pojedzę pare dni. Wąż zimny to chyba dobrze. Nie puszcza od razu dużego obiegu. Wymieniłem czujnik 4 -pinowy i jest OK jak narazie. Temp na zegarach wróciła do 90st. C. Sprawdzę jeszcze temp. na komputerze i pojedzę pare dni. Wymieniłem dodatkowo termostat na Wahlera. Wcześniej otwierał przy 83st. Teraz na klimatroniku pokazuje nawet 90st. Czy układ sam się odpowietrzy? Nie widzę tego zaworka przy wężach do nagrzewnicy.
  3. Dzięki za odpowiedź. Ale dziwi mnie, że węże na chłodnicy są OK. Jeden zimny, drugi gorący. jakby był walnięty to oba byłyby ciepłe przy nagrzewaniu? Po ponownym sprawdzeniu temp na kanale 51 rośnie do 90st nawet przy wyłączonym silniku!!! Idzie płynnie od 0 i zatrzymuje się na 90!! Znalazłem 1 czujnik temp. Czy są jeszcze inne?
  4. Witam, Mam problem z temp silnika albo wskazaniem. Na blacie pokazuje temp ok 60-70stopni. Kody klimatronika: 49: tak samo jak na blacie: 60-70 stopni kanał 51: 90stopni. Sprawdzałem węże na chłodnicy i przy temp 90st. na kanale 51 jeden wąż zimny, drugi ciepły. Wynika z tego, że termostat OK. Czy rzeczywista temp silnika to 90st czy 60-70? Czego mam dalej szukać żeby wyelimować usterkę? Dzięki z góry za pomoc.
  5. Witam, U mnie wygląda to tak jakby woda wsiąkała w wygłuszenie podwozia. Jest ono całe mokre po stronie pasażera i sięga aż do końca tych wygłuszeń.
  6. Właśnie o to pytałem przed chwila Szybki jestes
  7. Orientuje się ktoś może jak rozpoznać wersję zasilania / włączania mat: po stacyjce, po szybie, czy ew. jest termostat? Jest jakiś sposób na rozpoznanie? [br]Dopisany: 09 Luty 2011, 14:21_________________________________________________ kto co lubi ty możesz grzać osobno:) masz grzane lustra?? Mam oryginalne ale przerobiłem wstawiając przekaźniczek. Mam pod przyciskiem, pełna kontrola i grzeją kiedy ja chce i kiedy tego potrzeba. Kolego, Możesz zapodać jakąś instrukcje takiego rozwiązania? Dla mnie byłoby to najlepsze- oddzielny włącznik i po sprawie. Jest też opcja uruchomienia takiego obwodu i w nim termostat. Lustra grzeją tylko ponizej jakiejś tam temp.. Porobisz jakies foty i instrukcje krok po kroku? pozdro
  8. Koledzy, Obecnie mam instalacje po stacyjce ale widzę, że to niezbyt udany pomysł. Planuje przeróbkę. Robił ktos może całkowicie oddzielny włącznik do podgrzewania luster? Czasem nie potrzeba mi podgrzewania tylnej szyby, a lusterka jak najbardziej. Ma ktoś takie rozwiązanie?
  9. A jak wygląda sprawa przerywacza w wersji przed liftem? Wystarczy wymiana włącznika awaryjnych czy przerywacz znajduje sięgdzies indziej? Objawy to brak migania, kierunki i awaryjne świecą na stałe.
  10. Witajcie Koledzy, Właśnie stałem się posiadaczem A4 1,9 TDI 90KM. No i kierunkowskazy i awaryjne przestały migać... Wszystko świeci na stałe. Z tego co wyczytałem to wersja przed liftem posiada 2 przerywacze? Czy są one schowane w przycisku awaryjnych? Dziekuje z góry za odp. PS. Nie mogę utworzyć wpisu w NEwbie... Brak ikonko NOWY POST [br]Dopisany: 19 Grudzień 2010, 23:57_________________________________________________Dobra trochę pogrzebałem i Newbie już był uzupełniony Teraz tylko sprawa z przerywaczem została.
  11. witam wszystkich [mod]*proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...