
zen64
Pasjonat-
Postów
137 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O zen64

Informacje
-
Imię
zenon
-
Miasto
augustowo
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
-
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7
zen64 odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Witam Padła skrzynia oz.Gec, czy jest możliwość wyładować skrzynię o innym oznaczeniu Pozdrawiam -
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
zen64 odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Witam Polecam kolegę super sprzedawca, właśnie jestem po wymianie rozrządu do 2.5 tdi wszystkie potrzebne części od kolegi, a cena mega super nigdzie w tej cenie bym tych części nie dostał. Pozdrawiam Zenek -
jeżeli chodzi o jakość aku to napewno moll mk3 jest jednym z najlepszych, w afn wytrzymał 10 lat, jeżeli chodzi o centre to jest róznie padła przed ukończeniem gwarancji i reklamacji nie uznano także czasami nie warto przepłacać
-
bez vaga się nie obejdzie ale zwróć uwagę na temperaturę na zegarach czy się podnosi,ja mam podobnie u siebie zapala się esp jak silnik się rozgrzewa a temperatura na blacie stoi w miejscu jak tylko wskazówka się ruszy do właściwej temperatury to esp gaśnie wniosek jeden czujnik do wymiany być może masz podobnie
-
mam również afn i po przekroczeniu tej granicy robi się głośno
-
wiem, ze po swapach tip->manual sa jakies problemy z katem wtrysku czy cos tam... na forum a8 ktos pisal, ze to wynika z tego ze sa inne pompy - radze rozpoznac temat glebiej Przemek pompy mechanicznie raczej się nie różnią, problem tkwi w samym sterowniku pompy tak przynajmniej twierdzi gość z diesel serwis dlatego sterowniki mają nadane inne numery
-
dzięki za info. ale znajomy podzwonił po serwisach i mu powiedzieli że może być różnie, więc troszeczkę spanikował i zamówił pompę o takich samych numerach
-
pytanie do znawców, chodzi o wymianę vp44 w audi a6 1999, znajomy kupił pompę do a6 z takiego samego motoru jak ma tylko z automatu ale różnią się numerami i teraz pytanie czy można śmiało zakładać i czy trzeba immo kodować
-
ja mam w swoim 742 rpm
-
kat jest zle ustawiony w ostatnim okienku musi byc 100% y ty masz 45 czyli jakis 1 zabek do 2 na pasku trzeba przestawic 0.4 przed czy po gmp?? najlepiej będzie widać ile mu brakuje jak osiągnie temp.powyżej 85c
-
temperatura trochę za niska musi być powyżej 85c
-
stara zasada jak świat, jak wszystko ładnie cyka to nic nie powinno się ruszać tylko lać i jezdzić
-
BAU to całkiem nowa konstrukcja jeżeli chodzi o hydraulikę tam nie ma co spaść, także nie mieszaj koledze w główce
-
kolego nie masz co się przejmować ty masz w swoim v6 nową hydraulikę, na forum na temat v6 jest sporo na temat także poczytaj a będziesz spać spokojnie
-
to dobrze że widzi usb teraz musisz przejść do pkt.10 i postępować zgodnie z procedurą